arassso

co sadzicie o seri ursusów 385 902 912

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krolikNH    56

Dla mnie wyjęcie 4 i zamiana na 6 garów to idiotyzm... Po co to robić??? ;)

PS. Fabryki się nie poprawia... :D


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

ale są tacy co przerabiają i to ich sprawa widziałe kiedyś tego c 385 zrobionego na 1614 na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaxiKing    0

wydaje mi sie ze 385 wychodziły tez 6 cylindrowe wiec co to za problem dołozyc turbo i wzmocnic silnik tylko skrzynia jest niby od 120 KM aq nie od 160 KM i to moze zawiesc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Problem leży po stronie finansowej, o ile dobrze pamiętam koszt montażu doładowania waha się w granicach 10 tyś. Oczywiście jeżeli chcemy mieć to zrobiony jak w silnikach fabrycznie wyposażonych w turbosprężarkę. Nie radzę rozwiązań połowicznych bo silnik szybko straci swoje właściwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144
Problem leży po stronie finansowej, o ile dobrze pamiętam koszt montażu doładowania waha się w granicach 10 tyś. Oczywiście jeżeli chcemy mieć to zrobiony jak w silnikach fabrycznie wyposażonych w turbosprężarkę. Nie radzę rozwiązań połowicznych bo silnik szybko straci swoje właściwości.

 

zgadzam się bo niektórzy myślą że wystarczy dać 2000 na turbo i kolektory ale prawidłowo trzeba zmienić wał korbowy korbowody no i oczywiście tłoki, tuleje i pierścienie bo też się różnią jeszcze jest problem z chłodnicą to wszystko jest strasznie drogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
sprawdzlem ale bylem tez na innych stronach i poodają inaczej.

Moc jednego konkretnego ciągnika można podać na kilkanaście sposobów, jest masa róznych norm określających sposoby pomiaru i zależnie od tego wartość może sie róznić kilka procent. Zresztą co to za różnica czy 385 ma 76KM czy 78KM jak i tak kilka już dawno zdechło... Wartości mocy maksymalnej trzeba traktować orientacyjnie, ważniejszy jest jej przebieg w całym zakresie obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Witam wszystkich agrootowiczów!

Jako,że często siedze na allegro i w cenach sie troche orientuje to zaciekawiły mnie ceny właśnie ursusów 912. nie są to duże pieniądze i zastanawiam sie czy nie zamienić 360 na 912 i tu zwracam sie do was z proźbą o wasze opinie na temat tego właśnie traktora, nic o nim nie wiem i chciałbym sie zorientować czy warto to kupić czy raczej nie? piszczie jego wady i zalety

pozdrawiam czesio200:)


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

jak masz możliwość to zmieniaj ciągnik może nie z najwyższej pułki ale na pewno lepszy od 60 z psuciem to jak to ursus ma swoje mocne i słabe strony jedną z najsłabszych jest hydraulika, która nie jest zbyt dopracowana ale z to ciągnik jest dość prosty w budowie i wszystkie naprawy można dokonać we własnym zakresie no i części są dostępne nie za drogie choć często kiepskiej jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

no nie wiem czy bys dal rade zamienic 360 na 912. jak juz to na 902 albo 385. no chyba ze masz super "60" w stanie idealnym. a jesli chodzi o 912 jest to super ciagnik ale przy zakupie takiego ciagnika zwracaj zawsze uwage na to czy ma silnik nowego typu no i czy ma slilownik przy podnosniku albo chociaz mocowanie na ten silownik. bo takie mocowania sa drogie a zeby samemu zrobis to troche roboty bo musi byc to solidne. przydaje sie to do ciezkiego pluga agregatu itp. bez tego szybko wysiada pompa podnosnikowa. ja kupilem 912 z 89 roku i on tez wlasnie ma te mocowania, silnik nowego typu, sprawny zolw i rozszezona hydraulike(4 zlacza). w zimie dalem za niego 21 tys zl. jest to wersja exportowa(DE luxe)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

może nie w sensie dosłownym zamienić tylko sprzedać 60 dołożyć i kupić 912 a ma to wspomaganie?

komfort napewno lepszy jak 360 bo mocniejszy duża kabina no i cięższy więc chyba lepszy a 3skiby to by se leciutko leciał a większy pług to mi nie potrzebny bo za mało mam ha


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

jest na pewno tylko sprawdź przy zakupie jak się skręca na mocno nagrzanym oleju bo w przypadku serwa często na zimno jest dobrze a jak się rozgrzeje to gorzej niż w 60, no i oczywiście czy nie ma wycieku z serwa, jeszcze radzę sprawdzić podnośnik jak działa z ciężkimi maszynami po nagrzaniu i czy przy podnoszeniu nie wyje zbytnio (efekt zaworu przelewowego i złego ustawienia cięgiełek między rączkami a roździelaczem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

a ztym silnikiem to jak jest ten nowy i stary typ czym sie różni? wiem że tłumik jest po drugiej stronie ale czym więcej i jakie jest spalanie na godzine czy dużo więcej od 360?


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

na tlumik nie patrz. ja mam w 912 silnik nowego typu i tlumik tez jest w masce. rozni sie tym ze stary typ ma ze strony tlumika pod kolektorem wydechowym takie dwie duze pokrywy a nowy typ w tym samym miejscu ma 4 male okragle pokrywki. no i rozni sie jescze tym ze pod miska olejowa ma jeszcze jakby taka druga, mniejsza miske i tam jest woda a w nowym tego nie ma. i jeszcze miarka oleju jest w innym miejscu(blizej pompy wtryskowej). a jesli chodzi o spalanie to nie wiem jak to jest. zapewne przy lekkich pracach nie spali duzo wiecej niz "60".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek53    0

u912 to dobre cięgniki a cena prawie taka sama jak za c360, no troche trzeba dołożyć ale niewiele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz912    0

Ja jak bym był na Twoim miejscu kupił bym 914 . Mam 912 i troche żałuje że bez przodu bo to nie ciagnik do pola do transportu wspaniały !!Odwoziłem nim buraki i odwoże rzepak i naprawde ale w orce na naszych górach z 4 nie daje sobie rady ......-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1542

ja sie przekonalem ze zawsze. kiedys mialem lyse opony przy 1224 i nawet z wlaczonym przednim napedem nie mogl uwlec pluga 5-skibowego(5*35 chyba cos takiego, nie pamietam) na 5 klasie ziemi i musialem w 4 skiby orac a jak kupilem nowe opony na tyl to ciagne nim plug Kvernelanda 4*51 i idzie leciutko nawet bez wlaczonego przodka na glinie (3 i 4 klasa ziemi). ja uwazam ze nawet jak ciagnik bedzie mial turbo i przedni naped to nie da rady robic na lysych oponach. teraz musze tylko kupic nowe oponki na przod ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj