Zaloguj się, aby obserwować  

Polecane posty

kamilb    11

witam jak rozebrać zwrotnicew mf 3060 mam problem wynika na wyjeciu sworzni ?? prosze o szybka odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

a dokładniej? bo mi szykuje się wymiana krzyżaków w 3080


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

W moim przypadku trzeba było porządnie grzać tlenem aby one wyszły. Bardzo ciężka sprawa jest z rozebraniem tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0DawiD0    0

popieram!!!rozbierałem dziś swoje zwrotnice w 3645 1 wyszła leciutko ale następne bez grzania gazem się nieobyło,oriętuje się ktoś czy jest szansa uratowania półosi która wchodzi w mechanizm różnicowy poniewarz mam ukręconą 2cm od końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Musisz wybijać wszystkie cztery sworznie. Nie zniszcz łożysk bo w sklepie wołają po 220zł za sztuke.

Ja kupiłem po 100 zł/szt, u Korbanka faktycznie ponad 200 :D . Przy okazji warto dorobić smarowanie łożysk, w moim nie było smarowania i łożyska się skończyły :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

My także wymienialiśmy łożyska w zwrotnicy. Faktycznie u korbanka cena to ok 200zł/szt, a my kupiliśmy po 40zł/szt. U nas zniszczone były tylko dolne łożyska, górne były jak nowe. My zrobiliśmy ściągacz ze śruby i wyszło elegancko, nie trzeba było niczym grzać.


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
host05    1

Dokładnie ja wyciągałem dwa razy wystarczy ściągacz ze śrubt dorobić bo w sworzniach są gwinty.

wystarczy dobty płaskownik z dziurą na końcach jakieś dystanse żeby sworzeń miał się gdzie wyciągać i elegancko wychodzą tylko uważaj żeby gwintu nie ukręcić bo lipa będzie najlepiej pomagać młotkiem z drugiej strony oczywiście rozważnie.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

my zrobiliśmy ten ściągacz głównie z pręta gwintowanego "14", długiej nakrętki do niego (tak jakby 3 razem zespawać, do kupienia w sklepie) oraz troszkę złomu żeby zaparcie było


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj