tomash

Olej przekładniowy C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomash    7

mam ursusa c-330 z turem z 1979 roku z od nowości nie wymieniałem oleju w skrzyni biegów..

spotkałem sie z wieloma opiniami ze olej traci swoje właściwości itp oraz ze nie warto bo szkoda pieniedzy bo olej przekładniowy nie wymaga tak częstych wymian. a co wy myslicie o tej wymianie?? wymieniać czy nie???


...Więc Protestuje, Więcej Nic Nie Wyhoduję!!! - Jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik Sam W Dolinie... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

warto wymienić olej w skrzyni bo te wszystkie opiłki co się starły z trybów wylecą z olejem a nie zatykają hydraulikę a jak nalejesz nowego oleju to skrzynia będzie inaczej chodzić :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

no i na nowym oleju to podnośnik też będzie lepiej chodził a przecież w tym modelu oleju dużo nie wchodzi to i koszt nie za wielki także myśle że warto bo opiłki w hydraulice to tragedia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

A po co wymieniać olej

Znam takiego co nawet w silniku nie wymienia tylko dolewa

Jak ktoś lubi remontować to wtedy cały czas ma zajęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

u nas c-330 jest z 1982 roku i nigdy nie wymieniany olej w skrzyni :blink: dodam ze skrzynia nigdy nie robiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

to macie się czym pochwalić, pewnie wychodzicie z założenia że fabryczny najlepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    13

Ja się nie chwale ale porostu nie pamiętam kiedy, ale podobno 8 lat temu był zmieniany szef tak coś mówi :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

w silniku nie wymienia oleju tylko dolewa bo może ma takie przepały jak to ursus

Udostępnij ten post