nwj451

Jak odpowietrzyc renault Ares 710

Polecane posty

izydor6280    1153

który układ, paliwowy, hydrauliczny czy może chłodzenia ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

nie wiem jak jest to w Aresie ale w mojej 95.14 robie to tak

 

pompuje ręczną pompką zasilającą aż do momentu jak szklany filtr paliwa sie zapełni, następnie luzuje przewód idący od filtra paliwa do pompy paliwowej, po odpowietrzeniu zakręcam ten przewód i pompuje dalej

 

teraz trzeba odpowietrzyc pompe paliwową, najpierw dół, potem góre(głowiczke), czyli pompujemy, przytrzymujemy pompke wcisnieta i luzujemy srube odpowietrzajaca na kluczyk 8 w pompie, powtarzamy czynnosc az nie bedzie powietrza tylko bedzie tryskało paliwo

 

następnie trzeba odpowietrzyc góre pompy, powtarzamy czynność jak wyzej z tym, ze teraz luzujemy srubke odpowietrzająca na klucz 8 znajdującą sie w głowiczce

 

gdyz juz to zrobimy nalezy odpowietrzyć Rotor, w tym celu odkrecamy przynajmniej jedna a najlepiej dwie rurki wychodzące z pompy paliwowej i idące do wtrysków

 

krecimy rozruszynikiem przez ok 20-30 sekund, paliwo musi zaczac tryskac, czynność tą czasem trzeba powtorzyc kilka razy, gdy juz tryska ropa zakrecamy rurki i odpalamy traktor ot cała filozofia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

kurde. lepiej nie zapowietrzac z tego co tu czytam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

nie wiem jak jest to w Aresie ale w mojej 95.14 robie to tak

 

pompuje ręczną pompką zasilającą aż do momentu jak szklany filtr paliwa sie zapełni, następnie luzuje przewód idący od filtra paliwa do pompy paliwowej, po odpowietrzeniu zakręcam ten przewód i pompuje dalej

 

teraz trzeba odpowietrzyc pompe paliwową, najpierw dół, potem góre(głowiczke), czyli pompujemy, przytrzymujemy pompke wcisnieta i luzujemy srube odpowietrzajaca na kluczyk 8 w pompie, powtarzamy czynnosc az nie bedzie powietrza tylko bedzie tryskało paliwo

 

następnie trzeba odpowietrzyc góre pompy, powtarzamy czynność jak wyzej z tym, ze teraz luzujemy srubke odpowietrzająca na klucz 8 znajdującą sie w głowiczce

 

gdyz juz to zrobimy nalezy odpowietrzyć Rotor, w tym celu odkrecamy przynajmniej jedna a najlepiej dwie rurki wychodzące z pompy paliwowej i idące do wtrysków

 

krecimy rozruszynikiem przez ok 20-30 sekund, paliwo musi zaczac tryskac, czynność tą czasem trzeba powtorzyc kilka razy, gdy juz tryska ropa zakrecamy rurki i odpalamy traktor ot cała filozofia.

 

Cały tok myślenia jest jak najbardziej poprawny.

Niektóre procedury można poprawić, a mianowicie:

Pompę wtryskową odpowietrza się razem (dwie śrubki) a to ze względu na fakt, że jest przejście między "górą a dołem" pompy - jest dużo szybciej.

A tak na marginesie: w górze pompy nie znajdziesz głowiczki.

Kręcenie przez 20-30 sekund świadczy o niedostatecznym odpowietrzeniu na poprzednim etapie lub o zanieczyszczeniu filtrów lub niepoprawnym złożeniu (jeśli coś było rozbierane)  i jest niewskazane.

Paliwo powinno tryskać po max kilkunastu obrotach silnika, czyli w okolicach 10 sekund. (im więcej przewodów odkręcimy, tym szybciej nastąpi odpowietrzenie)

 

nie no to jest proste, odpowietrza sie jak kazdy inny ciagnik wszystko po kolei :)

 

W Ursusie C-330 odpowietrzam tylko pompką ręczną do momentu specyficznego "syczenia", czyli powrotu paliwa do zbiornika i odpala. Nic nie odkręcam tylko pompowanie przez 15-20 sekund, zależnie od zapowietrzenia.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj