Skocz do zawartości

Zdjęcie

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012


60 odpowiedzi na ten temat

#21 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2017 - 15:20

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 W przypadku, o którym pisałem uzasadniono możliwe wydmuchanie uszczelki rozrzutem w ilości/czasie wtryskiwanego paliwa. Przyjechali zrobili i silnik faktycznie zmienił nieco kulturę no i pracuje do dziś...
Możecie niewierzyć.
Pomiar śrub to moim zdaniem jedyny sposób określenia ich przydatności.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Deutz-Fahr Agrotron M 620 Profiline


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Deutz-Fahr
  • 152000.00 PLN
  • 12 lis 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Dzisiaj, 13:20
  •  

#22 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 18 wrzesień 2017 - 15:24

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Przecież VR to oryginał. Ta firma jest dostawcą na pierwszy montaż.
Uszczelki się nie zdarzają felerne. Ktoś pominoł procedury. Tak jak kolega wyżej które nie dokręci na końcowe 90°. Bo wie robi i ma swoje teorie.
No to daj serwisówkę z pomiarem śrub w tym silniku. By twoje zdanie nie było gołosłowne. Podaj też wymiar czegoś nie mierzalnego w tym silniku. No to jaki wymiar być powinien?
Bo ja jak widzisz mam dowody na to co mówię, a nie że ja robię i mi się wydaje. A jak mi się wydaje to tak jest.
Autorze zmierz ile ci wystają tłoki nad cylinder. Coś robiłeś z głowicą a zwłaszcza zaworami?

Załączone miniaturki

  • Screenshot_20170918-163059.png
  • Screenshot_20170918-163420.png

Edytowany przez Laval, 18 wrzesień 2017 - 15:36.


#23 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2017 - 15:52

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 ok super
masz śrubę
napisane że możesz jej użyć max 5 razy
Jak określić czy śruba się jeszcze nadaje?
Tylko po tym że była przykręcona dopiero 3 razy czy po tym jaka ona faktycznie jest?

#24 Share DawidWsik

DawidWsik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 18 wrzesień 2017 - 15:57

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012

W przypadku, o którym pisałem uzasadniono możliwe wydmuchanie uszczelki rozrzutem w ilości/czasie wtryskiwanego paliwa. Przyjechali zrobili i silnik faktycznie zmienił nieco kulturę no i pracuje do dziś...
Możecie niewierzyć.
Pomiar śrub to moim zdaniem jedyny sposób określenia ich przydatności.

Mam pytanie o co ci chodzi z wydmuchaniem uszczelki rozrzutem w ilości/czasie wtryskiwanego paliwa przyjechali i co ci zrobili?



#25 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2017 - 16:04

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Nie wiem czy dobrze rozumiem to koennen bei nachweisbarkeit (...) Wg mnie to znaczy że może być po sprawdzeniu max 5x użyta ponownie...
Z tym że ja w tym języku cienko.
zabrali pompki na przyrząd i przyjechali potem poustawiali podkładkami wysokość. Listwy nie ruszali.

#26 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 18 wrzesień 2017 - 16:05

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Wymienili układ wtryskowy w całości. Bo tak procedura. A teraz dla tych co nie wiedzą to dzisiejsze silniki z CR same robią korektę. Więc jeden więcej wtryskuje paliwa drugi mniej i uszczelka się trzyma. Silnik obliczony na taką dawkę paliwa. A pompka jak się zużywa to coraz mniej paliwa pompuje a nie więcej. Przy większej różnicy sam zauważysz nierówność biegu i ubytek mocy. Na żadnej maszynie nie ustawisz zużytej pompki. Musisz wymienić.
O czywiście dobrze przytulić dodatkową kasę za montaż i demontaż. Nie wiem jak teraz ale jeszcze kilka lat temu to tylko jeden serwis w PL miał maszynkę do sprawdzania tych pompek. Zresztą nie dziwota. Za przystawkę to tych pompek Bosch krzyczał coś około 80tyś. A jeszcze maszynę trzeba mieć. Więc kiedy by się to zwróciło?

Edytowany przez Laval, 18 wrzesień 2017 - 16:11.


#27 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 18 wrzesień 2017 - 17:45

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012

ok super
masz śrubę
napisane że możesz jej użyć max 5 razy
Jak określić czy śruba się jeszcze nadaje?
Tylko po tym że była przykręcona dopiero 3 razy czy po tym jaka ona faktycznie jest?

Kop się z producentem że ty wiesz lepiej od niego co i jak. To proste. Możesz mu tam wszystko wyłuszczyć.
Śrubę ogladasz czy nie ma uszkodzeń jak i wszystko co składasz. W każdym razie jak zastosujesz się do zaleceń producenta to zawsze śruba wygląda dobrze. Silnik ma dwa szlify więc nie ma problemu z trwałość tych śrub. Co dzień uszczelki nie robisz. Sam z siebie raczej w tym silniku nie pada. A z przegrzania no cóż....

#28 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 18 wrzesień 2017 - 17:52

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012

aż się tego czytać nie chce producent z jakiegoś powodu zamieścił informacje ze śrubę można użyć max 5 razy ok rozumiem ze nie wiesz ile razy została użyta bo nie wszyscy znaczą ale na Boga widać czy śruba jest przeciągnięta i zużyta czy nie to po prostu widać jak nie masz pewności to zamawiasz nowe i tyle !!! kolega Laval ma pojecie o czym mówi wiec skorzystaj z jego rad albo złóż jak lepiasz i daj spokój 



#29 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2017 - 18:22

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Pompką może się przytrzeć i jak zostanie na sześć dwie lepsze to co wtedy?

#30 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 18 wrzesień 2017 - 18:33

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 to co było napisane wcześniej wymienia się na nowe lub regeneruje z tym drugim jest ciężej bo niewiele firm robi to dobrze

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Dzisiaj, 13:20
  •  

#31 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2017 - 18:36

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Przecież to ja forsuję, żeby śruby jednak mierzyć a nie na pałę wkręcać z powrotem. Co w tym złego że pomierzysz wszystkie i będziesz wiedział jakie są różnice a na dodatek znając skok gwintu będziesz potrafił stwierdzić na pewno czy jest to jeszcze dobre? Nikomu nie nakazuję niczego. Próbuję się tłumaczyć jaką mam do tego rezerwę - niepotrzebnie chyba.
Sorry zachowałem się jak gówniaż.

#32 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 19 wrzesień 2017 - 07:28

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Co z tego jak pomierzysz. I co będziesz wiedział? Nic a nic. Oprócz tych które widać gołym okiem że są przewenżone. Forsujesz na siłę ślepa uliczkę. Dlatego poddaj konkretny wymiar i kryterium.
Pomierzysz wszystkie i wyjdą w miarę jednakowo tymczasem wszystkie były przeciągnięte i są 2mm dłuższe. Inny przykład mierzysz i połowa według ciebie jest za długa. Zamawiasz nowe. Okazuje się że te nowe też połowa jest dłuższa. Bo producent dopuszcza odchyłkę -+ 1mm.
I tu dochodzimy do sedna jak nie masz dokumentacji, w której producent określił wymiary, to równie dobrze można zmierzyć długość przyrodzenia. Efekt ten sam. Bo w tym silniku pomiaru długości śrub nie ma.
Dlatego spytam jeszcze raz podaj konkretną maxymalna długość śruby dla tego silnika. Udowadniają że jesteś lepszy od producenta tego silnika które się na niczym nie zna. A ty mógłbyś go nauczyć tyłu rzeczy.
To samo dotyczy pompek jak ty je weryfikujesz?
Jasno i konkretnie bo skąd wiesz że dwie są słabsze.
Bo ja wymieniam w komplecie. Jak się zużyły to wszystkie i to w miarę jednakowo. Jak dwie są złomy to pozostałe nie są lepsze. Zatarte to samo komplet. Zaciera się jedną to znaczy że paliwo było kiepskie i pozostałe już też dostały. Przy zacierających się pompka są podobne objawy. I nigdy nie trafisz która. A oszczędności w tym zakresie kończą się kosztami. Wymiana wszystkich i listwy która jest miękka i łatwo się odkształca.

#33 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 19 wrzesień 2017 - 08:33

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012

Laval odpuść sobie szkoda nerwów aby wyprowadzać wszystkich z ciemnogrodu jak im tam dobrze i to niech sobie tam będą i niech robią po swojemu niech tworzą swoje tezy więcej roboty będzie dla nas :)


jak mechanik nie widzi przeciągniętej śruby to od razu widać co to za mechanik 

 

co do pompek to nie tylko paliwo zanieczyszczone je uszkadza ale tez temperatura pracy bo jak wtryskiwacz się zacina to i temp. rośnie na układzie i to tez wykańcza 



#34 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 19 wrzesień 2017 - 09:40

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Tak tylko ile się później człowiek nawkó...a zanim do ładu dojdzie. Tu akurat jest dość specyficzny układ paliwowy i zacięty wtryskiwacz powoduje

#35 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 wrzesień 2017 - 12:04

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Wszyscy jesteście wspaniali albo inaczej - Macie cudowne instrukcje dzięki, którym jesteście najlepsi. O to Wam chodziło?
Mogę jeszcze przyklęknąć.
Przecież nie napisałem, że to ja te pompki weryfikowałem. Przyjechali zabrali, ktoś to porozkręcał i sprawdził, może zaworki powymieniał, wrócili zrobili był skutek.
Często korzystam z wiedzy dobrych ludzi bo zdarzy się np tak że pomieszają się sprężynki od tego dziada chłodzonego olejem.
Życzę wszystkiego najlepszego.

#36 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 19 wrzesień 2017 - 12:16

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Te pompki są bardzo specyficzne. Nie mają zaworków. Dlatego przy stojącym wtrysku powietrze leci do pozostałych i silnik nie chce pracować.
Widzisz dokumentacja daje wiedzę. Jeżeli masz dostęp do dokumentacji i potrafisz z niej skorzystać, bo to jest najważniejsze to uda ci się naprawić. A w momencie jak wiedzę zastępujesz chłopskim rozumem to niestety. Lipa na całej linii. Bo jeżeli potrafisz uzasadnić To dlaczego tak i tak robisz to jest okej. Ale jeżeli w obliczu faktów nie potrafisz. No to niestety nie jest. Ja też nie w każdym miejscu Trzymaj się sztywno dokumentacji. Bo przez lata praktyki wypracowałem lepsze metody niż są w instrukcji parę narzędzi serwisowych zrobiłem znacznie lepszych niż te które są fabryczne. Oczywiście to są wyjątki. Ale większościowo ani na milimetr nie popuszczam danych z dokumentacji. W niektórych miejsca wręcz mam jeszcze swoje punkty dodane. Które niestety ale wynikają z niechlujstwa poprzedników.

Edytowany przez Laval, 19 wrzesień 2017 - 14:24.


#37 Share DTaras

DTaras

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 436 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 wrzesień 2017 - 15:01

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Wiedza to jest dla mnie określenie ciśnienia pomiędzy elementami lub naprężenia panującego w elemencie i odniesienie jej do wymagań materiałowych. Dokumentacja techniczno - ruchowa to przeniesienie obcej wiedzy do czynności koniecznych do wykonania. Dużo łatwiej pracuje się z Instrukcjami i DTRami ale gdy tego brakuje to nie uciekam z płaczem. Ale owszem nie zawsze się wie dokładnie jak coś działa i wtedy co dwie głowy... albo nocna praca magisterska.
Z ciekawości - kiedyś pytałem o te deutzoskie pomoce i podano mi kwotę nie do zapłacenia. Jakoś 2700 EUR. Ile to kosztuje obecnie?

#38 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 19 wrzesień 2017 - 18:21

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Wiesz nie wiem jak z twoją wiedzą ale ja na pewno nie podjął by nie wyliczeń naprężeń na styku głowicą blok. W tak zmiennych warunkach termicznio ciśnieniowych. Zresztą sensu wielodniowych obliczeń i to mocno przybliżonych nie widzę. Bo na co i po co. Wolę zajrzeć do dokumentacji. Tak ma być i koniec.
Ceny się nie zmieniły. Są w zasadzie umiarkowane. ;)Przecież to pensja robola w Rajchu. Wiesz ja za kurs w Rajchu zapłaciłem 10500 ejro na nowszy silnik będący jego następcą. I to było jakieś 12 lat temu. W cenie dostajesz książki, drugie śniadanie i obiad. Hotel płacisz sam. Trwa to 5dni. Więc na ceny niemieckie ok. W PL trochę gorzej. Za Serpica musisz wybulić 12tyś zł potem coroczny abonament 4,5tyś.

#39 Share DawidWsik

DawidWsik

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów

Napisany 19 wrzesień 2017 - 19:25

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012

Czy warto sprawdzać wtryskiwacze ponieważ w zime palił w miarę dobrze troszkę go zachwiało przy zapalaniu ale chodził równo tylko teraz wydmuchało tą uszczelkę 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Dzisiaj, 13:20
  •  

#40 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów

Napisany 19 wrzesień 2017 - 19:29

Głowica i luz zaworowy deutz bf6m1012 Zawsze warto. W zasadzie co 3tyś h powinny być sprawdzane.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy