tomi382

Prędkość na poszczególnych biegach proxima

Polecane posty

tomi382    99

J/w czy macie zestawienie jak wyglada prędkość maksymalna na poszczególnych biegach? Ciekawy jestem różnicy w przełożeniach między wolną, a szybką skrzynia w proximie. Skrzynia 12x12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    706

Zestawienie takie jest w instrukcji obsługi. Bardzo ważną zmienną jest też rozmiar opon, której nie podałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

13.6 r24 przód i 16.9 r34 tył. Nie mam instrukcji

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2643

To ściągnij jakąś apke z gpsem na telefon albo wlacz nawigację i będziesz wiedział

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    706

Niee. Pobierz instrukcje dla modelu który masz (będziesz miał). Są ogólnodostępne w sieci. Bo co z tego że Ci podam, skoro moja jest z 2011 i do tej pory mogło się pozmieniać.

Edytowano przez ZYLA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Mam troszkę czasu do kupna i rozważam różne opcje. Ciekawi mnie jak skrzynia 40km/h sprawdzi sie w pracach polowych.
W instrukcji znalezionej.w necie jest skrzynia 2 zakresie po 6 biegów. Jest to instrukcja z 2012r. Teraz montuja skrzynie 3 zakresowa po 4 biegi tak? A wiec Prosze o skan aktualnej instrukcji. Dzięki :)

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjFarmerr    170

Nie w zwyklej proxie nadal jest 6ka z rewersem. 4ka skrzynia w plusie i powerce i reduktor taki sam jak w 6ce tylko dochodzą półbiegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Zyla spokojnie. Czytałem to tylko bylem pewien ze.nowe proxy mają 4 biegi główne i 3 zakresy jak w Majorze. Dobrze że kolega wyżej wyjaśnił sytuację.
Wg instrukcji na oponach j/w różnica w prędkości między szybką A wolną skrzynią wynosi 5km/h. Czyli szkoda dopłacać

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Wolna skrzynia czyli 30 na godzinę to ślimak nie ciągnik. Realnie na wolnej jedziesz 25 albo mniej bo aby jechać 30 musisz piłować pełny gaz. Skrzynia 40 w power normalnie daje 32-34 na liczniku ile w rzeczywistości nie mierzyłem. Jak wsiądę  na 72 11 wydaje się że stoi w miejscu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

wg instrukcji przy 16.9 r34 osiąga 35km/h a w wolnej skrzyni 30km/h. 5km/h=5000zł netto masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj