Polecane posty

Ibrahim    3

Mam problem z ubywającym olejem z przedniego napędu (stary typ, zetorowski). Co nie doleje nowego, to zaraz ucieka. Wiecie czym może być to spowodowane? Przez pewien czas nie zauważyłem tego problemu i pracowałem masę czasu bez oleju. Jak sądzici co będzie do naprawy? Jaka część przeważnie się w takich wypadkach niszczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

W którym miejscu cieknie?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ibrahim    3

Stąd ucieka olej... Dodam, że raz na jakiś czas muszę dokręcać cztery śruby które są w zaznaczonym obszarze (te dolne).

post-184802-0-63498000-1506169170_thumb.jpg

Edytowano przez Ibrahim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Trzeba rozbierać, i wymieniać uszczelniacze. Przygotuj się również na wymianę łożysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    4203

Łożyska można, zależy w jakim stanie. Jak już rozbierze to dla spokoju można wymienić.
Cieknie tam gdzie zaznaczyłeś od strony koła, czy z przeciwnej? Jeszcze może być wałek do wymiany jak go już przeszlifowalo. No i simmerringi. Jak już będzie rozebrane to po kolei wymienić i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Freeman10
      Witam. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu wycieku oleju. Wyciek jest na tyle duży, że wyklucza jakąkolwiek pracę. 
        image share   adult image
    • Przez jarecek92
      Witam, udostępniam plik do Excela gdzie wpisując dane odnośnie przełożeń w moście w zwolnicach itp. mamy możliwość, oszacowanie jakich potrzebujemy zębatek do przystawki, aby zgrać przód z tyłem. Ważne jest to że musimy mierzyć rzeczywisty obwód toczony <wpisując odległość od środka osi koła do podłoża ,a obciążonym kole!, zawsze ona ma pare cm mniej niż koło wiszące w powietrzu. Co do kwestii przeciwnych obrotów: można obrócić dyfer, można obrócić pochwę mostu właściwości  przenoszenia momentu się nie zmienią, byle by odwracając cały most zostawić oryginalnie  zwrotnice
       
      Plik ma podłożone dane dla c360, mostu robura, oraz opon kół 14,9/28 i 11,2/20. 
       
       
      Plik mojego autorstwa, trochę nad nim posiedziałem by sprawdzić poprawność w obie strony, więc używać tylko na własny użytek!!! 
      Plik jest na tyle przedstawiony że chyba nie wymaga dodatkowych objaśnień, ale jeżeli ktoś jest na prawdę toporny z myśleniem, to pisać w temacie przedniego napędu do c360!!! tego tematu nie zaśmiecać.
       
       
      Moderatora proszę o przypięcie i jednocześnie zablokowanie tematu bez możliwości pisania w nim dodatkowych postów. 
       
       
      LINK: http://chomikuj.pl/jajek92/sprawy+techniczne/Dob*c3*b3r+z*c4*99batki+reduktora,5759701308.xls
    • Przez Ibrahim
      Mam problem ze swoim Zetorkiem. Na wolnych obrotach, silnik zaczyna pracować nie równo, aż gaśnie. Muszę regulować obroty silnika gazem ręcznym, tak że trzymają się na mniej więcej 900 obr/min i wtedy nie ma wcześniej wspomnianego problemu. Przy okazji pojawił się problem z dziwnym zapłonem silnika - gdy kręcę rozrusznikiem, ciągnik łapie jakby nie na wszystkie cylindry. Tak poza tym, sprzęt w pracy zachowuję się normalnie, idzie jak burza. Jak uważacie, co to może być? 
    • Przez Trefuen
      Witam,
       
      Posiadam Agrotrona 6.00s. Poprzedni właściciel podłączył przedni napęd w ten sposób że elektrozawór jest podłączony z akumulatorem i włącznikiem (na krótko) mimo to przedni napęd nie działa. Ktoś może znać przyczynę takiego stanu rzeczy i z jakiego powodu zostało to podłączone właśnie w ten sposób.
       
      Dzięki za odpowiedź.
       
       
    • Przez maly00
      kupilem jakis czas temu renaulta 155.54 i od samego poczatku jest problem z przednim napedem mianowicie grzeje sie i to tak bardzo ze nie mozna dotknac reke lacznik przedniego napedu i walu ( przy przednim moscie) myslalem ze to wina opon ale opony sa dobrze dopasowane wiec odpada w srodku w moscie tez wszytko ok juz nie mam glowy co moze byc przyczyna dodam ze lacznik sciaga z przednego walka ataku na wal napedowy moze ktos cos poradzi? jakies pomysly z gory dzieki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj