Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dlaczego nowe silniki to muły?


86 odpowiedzi na ten temat

#41 Share willi

willi

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 12 wrzesień 2017 - 20:42

Dlaczego nowe silniki to muły? Sadownik.... powiedz bynajmniej cóż to za "wynalazek" użytkujesz, że stara baba silniejsza od niego ? ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dlaczego nowe silniki to muły? Dzisiaj, 14:43
  •  

#42 Share Uziu92

Uziu92

    Uziu92

  • Members
  • PipPipPip
  • 3021 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Siedlce
  • Zainteresowania:Żona, rolnictwo, motoryzacja - piękne, szybkie auta i te wolniejsze też :) , mechanikowanie i loty w kosmos :D

Napisany 12 wrzesień 2017 - 20:43

Dlaczego nowe silniki to muły?

jak nie chcecie miec takich problemów to do ciezkiej pracy tylko i  wylacznie 6 tka. Ja moge gazu wcale nie dawac, plug w ziemie i spokojnie mi sie buja do obrotów zamierzonych, podobnie z rozrzutnikiem itp. A co do turbiny to zamontujcie sobie wskaźnik cisnienia to zobaczycie ze nawet przy 1500 obr moze byc pełne doładowanie. Nowe silniki nie moga byc ultra oszczedne bo z paliwa jest najwieksza kasa na tym swiecie i kartel naftowy na tym zarabia. Silnik na wodór juz w 80 latach wynalezli ale zablokowano projekt bo wiadomo... Elektryki tez tak wchodzą jak by chciały a nie mogły, VW miał afere z zadymieniem, miał byc koniec diesla i ogolnie silników spalinowych, a i tak cały czas klepią i takie i takie w nowych wozach.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96


#43 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 12 wrzesień 2017 - 20:52

Dlaczego nowe silniki to muły? ,,W obecnych silnikach wysokoprężnych realizowany jest od 3 do nawet 7 wtrysków paliwa na każdy cykl pracy, oczywiście w zależności od zapotrzebowania oraz warunków pracy silnika. Czas, jaki potrzebny jest na zrealizowanie tego procesu to mniej więcej 80–90° obrotu wału rozrządu. Tak długi czas spalania oraz dawkowanie paliwa powoduje, że w cylindrze powstają szkodliwe związki NOx oraz sadza, czyli nasze cząstki stałe.''
Poco produkować cząstki stałe wielofazowym wtryskiem i doczepiać DPF skoro można by było zapobiec powstaniu cząstek stały?
Kąpletny bezsens.
Cytat z Autkult.
Amerykanie są odnas mądrzejsi spełniają euro 7 i euro 8 a nie euro 6 jak u nas.

Załączone miniaturki

  • theres-nothing-wrong-with-rolling-coal-1413242967588.jpeg
  • images (2).jpg

Edytowany przez Sadownikx2, 12 wrzesień 2017 - 21:11.


Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Dlaczego nowe silniki to muły? Dzisiaj, 14:43
Tylko na agroFakt.pl:

A może seradela i gryka? zobacz »

  •  

#44 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 12 wrzesień 2017 - 21:07

Dlaczego nowe silniki to muły? No właśnie. Dodam że silnik wysokoprężny nie może dostać zbyt małej dawki paliwa bo produkuje bardziej toksyczne spaliny.
Uziu u mnie max doładowanie przy jakim 1025 osiąga max moc czyli coś pomiędzy 0,7 a 0,8 bara jest przy około 1800 obrotów silnika i jest to bardzo zbliżone do 1025. Poniżej silnik zachowuje się jak wolnossący więc siłą rzeczy nie pociągnie tego co przy 1800 i większych a różnica jesz ponad 20% w mocy. Tak działa większość doładowany ch silników. Po to jest cała sterta biegów i kumaty kierowca żeby to ogarnąć.
KPK Kumurun Team

#45 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 06:26

Dlaczego nowe silniki to muły? To co robią te nowe silniki z paliwem skoro dużo palą i się duszą.
Ten mój 54 konny ma tyle koni co Ursus 2812 albo i mniej tak ,,chętny,, do ciągania.

Sadownik.... powiedz bynajmniej cóż to za "wynalazek" użytkujesz, że stara baba silniejsza od niego ? ;)

Landini Mistral 55 silnik Yanmar wysokobrotowy (max obroty 3000) 1995 cm3 w teori 54,5koni.

Edytowany przez Sadownikx2, 13 wrzesień 2017 - 07:48.


#46 Share andrzej78

andrzej78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Roztocze
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 13 wrzesień 2017 - 08:51

Dlaczego nowe silniki to muły?

Ogólnie nie podzielam o mułowatości nowych silników . W przypadku tego ciagnika zastosowano chwyt marketingowy, poprzez wywindowanie  prędkości obrotowej. Wydaje mi się ,że te silniki są produkowane bardziej pod przemysł ( agregaty ,ładowarki) . Porównując własności pociągowe naszego ursusa 3512 ma on moc 47 KM przy 2250 obr/min ,a omawiany silnik Yanmar  ma 47 KM przy 2600 obr/min .



#47 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 wrzesień 2017 - 10:11

Dlaczego nowe silniki to muły?

Z tego co znalazłem to ten yanmar ma 54 konie, wspomniany ursus 47 za to za to moment obrotowy Yanmar 159 czy 164 różnie piszą, a ursus 170 Nm do tego z pojemności większej o 0,5 litra. Wiadomo robotę robi moment ursus niewiele ale powinien pod obciążeniem zachowywać się lepiej.


KPK Kumurun Team

#48 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 10:51

Dlaczego nowe silniki to muły? Ten yanmar to się momentalnie dusi nawet gdy niewiele wzrośnie obciążenie nawet na pełnym gazie.

#49 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 wrzesień 2017 - 10:53

Dlaczego nowe silniki to muły?

To może jest coś nie tak z silnikiem pompa nie zwiększa dawki jak należy, turbina nie podnosi ciśnienia ze wzrostem obciążenia. Wypadało by chociaż to ciśnienie sprawdzić.


KPK Kumurun Team

#50 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2532 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 wrzesień 2017 - 11:23

Dlaczego nowe silniki to muły?

Dobra rada, dodatkowo polecam sprawdzić czy wszystko w porządku jest z operatorem. 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dlaczego nowe silniki to muły? Dzisiaj, 14:43
  •  

#51 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2994 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 13 wrzesień 2017 - 11:33

Dlaczego nowe silniki to muły?

Z naciskiem na ostatnie słowo w Twoim zdaniu :)


Jeśli pomogłem naciśnij Fajne  :)


#52 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 11:45

Dlaczego nowe silniki to muły? A da się jakoś obniżyć obroty max mocy?
Drugi operator też narzeka na brak mocy.

#53 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2994 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 13 wrzesień 2017 - 12:14

Dlaczego nowe silniki to muły?

Chyba najszybciej zmienić będzie ciągnik.


Jeśli pomogłem naciśnij Fajne  :)


#54 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 12:31

Dlaczego nowe silniki to muły? A jakieś inne pomysły?

#55 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3320 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 13 wrzesień 2017 - 12:43

Dlaczego nowe silniki to muły?

Znajdź identyczny ciągnik i sprawdź czy tak samo słaby jest, może przy składaniu na czymś się walnęli ... To mały, 16 zaworowy silnik, nie spodziewaj się elastyczności jak 50 konnym ursusie czy zetorze.... 

Gaz ręczny na 2800 i w pole, za wolno bieg w górę, dusi się bieg w dół....



#56 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 13:59

Dlaczego nowe silniki to muły? Jak po 38 konnym ursusie.
Co ten silnik robi z tym paliwem skoro paliwo znika ekspresowo a robota idzie w żówim tempie bo się dusi.

#57 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 9325 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 13 wrzesień 2017 - 14:37

Dlaczego nowe silniki to muły?

A da się jakoś obniżyć obroty max mocy?
Drugi operator też narzeka na brak mocy.

Nie da się i nie znajdziesz ciągnika który osiąga max moc czy moment przy tak niskich obrotach. Niewykonalne.


KPK Kumurun Team

#58 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 14:46

Dlaczego nowe silniki to muły? Do dlaczego dużo chla a nic nie robi?

#59 Share MF675ursus

MF675ursus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 815 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 13 wrzesień 2017 - 15:48

Dlaczego nowe silniki to muły? Darmozjada sobie kupiłeś :) Tzn. ojciec kupił

Edytowany przez MF675ursus, 13 wrzesień 2017 - 15:49.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Dlaczego nowe silniki to muły? Dzisiaj, 14:43
  •  

#60 Share Sadownikx2

Sadownikx2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 177 postów

Napisany 13 wrzesień 2017 - 15:49

Dlaczego nowe silniki to muły? I co z nim zrobić?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: A może seradela i gryka? zobacz »