-
Podobna zawartość
-
Przez badboy27
Dzisiaj pojawił się problem podczas pracy wspomaganie zaczęło słabo działać to znaczy działa bo jakby nie działało to bym z ładowaczem nie ukręcił ale jak wczesniej jedną ręką swobodnie kręciło sie kierownicą tak praktycznie nagle się zmieniło i trzeba dosyć mocno kręcić bo stawia opór. Nie wiem jak to jest w Deutz K90 czy ma osobną pompe do wspomagania i ona siadła bo wszystko inne działa ( ładowac, podnośnik ) czy może orbitrol. Oleju jest w skrzyni prawie max. Może ktoś miał podobne objawy to proszę o pomoc bo ciężko się jeździ
Pozdrawiam
-
Przez MariuszKlim
Cześć
Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
-
Przez Ruletka55
Hej,
Spotkała mnie przykra sytuacja, traktor zostal zalany
Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się
Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to:
- postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
- wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
- wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
- wymienie paliwo
O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami
Dzięki za pomoc
-
Przez pp1208
Witam. Jak wyłączyć blokada podośnika (świeci sie "kłódka") w Agrotronie 630 TTV ? Żadnego przycisku nie widziałem którym mozna by było to odblokowac. Dodam ze ciągnik ma dośc spory komputer na którym wszystko sie konfiguruje ale tam tez nie znalazłem zadnej blokady. Orientuje sie ktos jak to zrobic ?
-
Przez pedro2
Witam.
Mam do wymiany wieniec koła zamachowego, pytanie co z turbomatikiem? Muszę zdjąć koło zamachowe, a turbomatik bodajże na 32 śruby przykręcony do koła zamachowego... Czy po odkręceniu ich turbomatik zostanie w całości czy od razu spuszczać olej i rozbierać?
Czy zamawiać od razu uszczelniacze, duży oring i łożyska i wymienić bez względu na ich stan? Szczerze wolałbym uniknąć ingerencji w turbosprzęgło, jeśli ktoś ma to za sobą to proszę o rady na co zwracać uwagę i jak rozbierać żeby nie schrzanić.
Dzięki
-