Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wielki problem - silnik? pilne


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share botch

botch

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 16 sierpień 2017 - 21:02

Wielki problem - silnik? pilne

Witam,

 

od nie długiego czasu mamy duży problem z ursusem c 360.

 

1. Podczas zapalenia pojawia się niebieski dym, podczas jazdy bez różnicy czy zimny czy ciepły nadal występuje taki dym (nie trzeba dawać gazu) a podczas pracy pojawia się niebieski lub czarny.

 

2. Robione były pierścienie a olej nadal jest wypijany. (podczas orki 0.7-1l na 1ha)

 

3. Kiedy silnik jest ciepły to traktor nie może się przełamać tzn. nie jest w stanie tak zakręcić aby zapalić.

 

Kilkoma szczelinami tj. na uszczelkach itp, widać jakby uchodził olej, mówiąc krótko to silnik się "błyszczy" od niego. Robione były wtryskiwacze i została wstawiona nowa pompa paliwowa. Bardzo proszę o pomoc, gdyż żniwa w pełni, ziemia twarda jak kamień a ciągnik przepala sporo oleju i paliwa jakby więcej.

 

Pozdrawiam,

Adrian.



Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus 914 DL FINN Turbo


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 42000.00 PLN
  • 26 paź 2017
Ciągnik Ursus 11054, 110 KM AGROWIEC Autoryzowny Dealer PROMOCJA!!!


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 147000.00 PLN
  • Wczoraj, 06:23
Sprzedam ursus C-360


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 10000.00 PLN
  • 29 wrz 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wielki problem - silnik? pilne Dzisiaj, 08:45
  •  

#2 Share PRIMO

PRIMO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 808 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Radom WRA
  • Zainteresowania:Nowinki techniczne związane z rolnictwem

Napisany 16 sierpień 2017 - 21:06

Wielki problem - silnik? pilne Szukaj problemu w głowicy.

#3 Share botch

botch

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 16 sierpień 2017 - 21:09

Wielki problem - silnik? pilne

Hmm....głowice są 4 nowe. Myślisz, że gdzieś tam może coś być? Chcemy kupić jeszcze dla niego pompę olejową Hydrametu 15 l.



#4 Share emil902

emil902

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 127 postów

Napisany 16 sierpień 2017 - 21:35

Wielki problem - silnik? pilne

Tez mam problem z c 360. Z dnia na dzien zaczal ciezko zapalac na zimnym silniku. Zawsze palil od strzala a teraz nagle trzeba krecic 30 sekund zeby zalapal. Potem zapala juz bez problemu. Tak jak by paliwo sie gdzies cofalo ale to tak z dnia na dzien?



#5 Share KrzysiekC

KrzysiekC

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko-mazurskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja , Rolnictwo

Napisany 16 sierpień 2017 - 22:15

Wielki problem - silnik? pilne To ze dymi na niebiesko i bierze olej to jest winą pierścieni jeśli nawet je wymieniłeś na nowe a cylindry już są wyrobione to nic Ci to nie da a będzie tylko gorzej już jest w sume. Co do tego ze nie chcę zakręcić na ciepłym to ciężko jest to stwierdzić ale pomyślę co to może być i postaram się pomuc jeśli będę mógł.
Pozdrawiam!

#6 Share Beret11

Beret11

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 16 sierpień 2017 - 23:01

Wielki problem - silnik? pilne jak panewki na wale były robione, a słabe ciśnienie oleju to mogło go przytrzeć

#7 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 17 sierpień 2017 - 10:56

Wielki problem - silnik? pilne

dokładnie, nowe pierścienie na starej tulei się nie ułożą, musisz zakładać cały nowy zestaw,

przez to również wypycha olej uszczelkami

 

na ciepłym kręci, dymi czy wcale nie może przekręcić silnikiem ?

 


Polska B

 


#8 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4119 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 17 sierpień 2017 - 10:56

Wielki problem - silnik? pilne

dokładnie, nowe pierścienie na starej tulei się nie ułożą, musisz zakładać cały nowy zestaw,

przez to również wypycha olej uszczelkami

 

na ciepłym kręci, dymi czy wcale nie może przekręcić silnikiem ?

 


Polska B

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wielki problem - silnik? pilne Dzisiaj, 08:45
  •  

#9 Share botch

botch

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 17 sierpień 2017 - 12:35

Wielki problem - silnik? pilne Zrobi może z pół obrotu a czasem nawet wcale nie obróci. Mamy już kupione 4 nowe zestawy i jak czas pozwoli to będziemy wymieniać. Dzisiaj doszedł jeszcze jeden problem. Po dłuższej pracy, jak jest ciepły to nawet pół obrotu nie ma żeby zapalić. Do tego jak chce się jeździć na światłach to nie możena bo zaraz bezpiecznik robią się gorące i zaczynają topić osłonę bezpieczników. Same problemy...

#10 Share FROG1979

FROG1979

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów

Napisany 17 sierpień 2017 - 13:03

Wielki problem - silnik? pilne

Tuleje po pewnym czasie zrobiły się jajowate i nowe pierścienie nic nie dadzą. Dziwne że na ciepłym nie chce kręcić to albo coś "puchnie" tłok lub pierścienie, ale jeszcz tu bym obwiniał elektrykę. Sprawdź jak masz poprowadzone kable do świateł czy nie są przypalone od silnika lub źle podłączone. 



#11 Share akmaly

akmaly

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2542 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 sierpień 2017 - 14:43

Wielki problem - silnik? pilne

Jeśli chcesz cieszyć się niezawodnością ( o ile można tak pisać w przypadku 60-tki )  to zaprowadź ten ciągnik do dobrego mechanika. Uwierz lub nie ale zaoszczędzisz czas i kasę. 

Piszesz trochę chaotycznie, nowe głowice, pompa, wtryski, teraz zestawy itd. będziesz wymieniał jak nie zrobisz tego dobrze. 

Bierzecie się za remonty nie mając pojęcia, bo przecież ten silnik taki prosty. 

Żaden mechanik, który szanuje swoją reputację, nie wymieniłby Ci od tak pierścieni. Wystarczy parę min. ze średnicówką w ręku i wszystko wiadome. Nawet pierścieniem można sprawdzić tuleję ale trzeba choć trochę pojęcia.

Teraz instalacja się topi - to sprawdzaj, szukaj, wymień 20 bezpieczników, później skrzynkę bezpieczników, trochę przewodów i na końcu po kilku dniach pracy znowu napiszesz że coś.

Sorki za taki ton ale może pasowało by dać komuś kto ogarnie ten ciągnik?

Z drugiej strony nie byłby co czytać na forum:) Powodzenia



#12 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki,Polska Motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 17 sierpień 2017 - 20:29

Wielki problem - silnik? pilne

Po primo jeśli wsadzasz nowe pierścienie do starej tulejii to pierścienie na nowo muszą sie dotrzeć, po drugie jeśli tak robisz to wkładasz nowy pierścień do starej tulei i mierzysz na zamku ile jest luzu Szczelinomierzem.Tolerancja od 0,2 do 2,5.Po trzecie nowe pierścienie zakłada się do mało zużytych zestawów jeśli mają te 3 tyś 4tyś itp to nie warto bo z tłoka zrobiło sie delikatnie jajo a na tuleji jest próg.

 

Co do elektryki sam miałem nie dawno problem.Dałem nową instalację,nowa skrzynkę, nawet nowe lampy z przodu dałem Zelmoty żarówki H4 pt 45 55 wat a bezpiecznik mi się topił.Co było problemem? Skrzynka bezpieczników Lublinowska jakie unich te styki są plasteliny w ogóle nie są sprężyste bezpiecznik dobrze nie dochodził na swoje miejsce.Wstawiłem nowa oryginalna z zapasu skrzynkę problem znikł.Co do twojego problemu bo się rozgadałem.Odkręć z przodu lampy i popatrz czy nie ma przełamań czy przewód nie dotyka do obudowy potem idź na tunel chłodnicy i tam zobacz czy nie ma przełamań czy kobyłki nie dotykają co jest metalowe,a na końcu zobacz na wsuwki gdzie idą skrzynki bezpieczników może one są zaśniedziałe lub wsuwki w skrzynce zaśniedziały nie ma dobrej przewodoności i grzeje.Musisz po kolei starannie szukać 



#13 Share botch

botch

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 18 sierpień 2017 - 07:46

Wielki problem - silnik? pilne Powiem szczerze, że robił nam to mechanik który pracował przy maszynach w PGRze. Widać było troche jakby mechanik mający super reputację u nas gubił się. Założył nam te pierścienie twierdząc że będzie dobrze. Mówiliśmy mu żeby założył cały nowy zestaw skoro są już zdjęte głowice ale on stwierdził, że nie ma po co tego robić, że to same pierścienie pomogą. Co do elektryki to chyba kupimy nowy zestaw kabli. Ale wczoraj po pracy raz przełamał i palił a raz nie...zgłupieć idzie.

#14 Share FROG1979

FROG1979

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 123 postów

Napisany 18 sierpień 2017 - 09:48

Wielki problem - silnik? pilne

Kolego zmień mechanika od silnika bo co roku będziesz robił remont. Co do elektryki to w pracuj na włączonych światłach w ciągu dnia i obserwuj kable czy się nie dymi oraz dotykaj, ściskaj kabel szukając gdzie jest najbardziej nagrzany wcześniej odsunąć go od nagrzanego silnika i chłodnicy.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wielki problem - silnik? pilne Dzisiaj, 08:45
  •  

#15 Share witejus

witejus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 497 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 sierpień 2017 - 17:10

Wielki problem - silnik? pilne a najlepiej zrób przednie światła i robocze na przekażnikach i kłopot z głowy

Podobne tematy