Polecane posty

bambik999    0

Witam,

planuje kupić owijarkę i tu nasuwa się pytanie a mianowicie jaką?

Szukam czegoś do 8 tyś w gre wchodzi też używana lecz nie wiem jaką wybrać. Jestem kąpletnie zielony w tym i chciałbym się poradzić. U nas są 3 Metal-Fachy i ludzie są zadowoleni ale słyszałem różne opinie o maszynach MF. Może Sipma? Owijarka będzię owijąć max 150 bel rocznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    706

Polecam Sipmę. Zawieszaną to i nową za tą kasę kupisz. Robię podobne ilosci co ty, a kupiłem właśnie używaną w bardzo dobrym stanie za 3500. Tylko na wąską folię. Tam nie ma zbytnio się co popsuć, więc może warto poszukać używki, a zaoszczędzona gotówka się przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pytaj o sipme. Mają teraz w promocji. Ją kupiłem. 2 msc temu za niecałe 7 tys brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    441

Dokładnie tak jak kolega wyżej radzi. Kup coś tańszego a resztę kasy wydaj na inną maszynę. Sam mam owijarke langrena kosztowała niecałe 5000zł, i pracuje bez zarzutów owinęła dopiero trochę ponad 200 bel ale jestem z niej zadowolony. Solidnie zrobiona z dość grubego materiału. Z resztą tu za bardzo nie ma się co popsuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Oj byście sie zdziwili jak się rozrywają owijarka albo pękają wszędzie dookoła lub obrotnica po prostu sie urywa. Za ta kasę wole zachodnia uzywke...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Wiosną miałem podobny dylemat i wziąłem porządną zachodnią gdyż zależało mi jeszcze abym nie potrzebował dodatkowej osoby do jej obsługi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    4