Dodi

PILNE I GORĄCE!!! Fendt 310 LSA Zagotowana hydraulika, spadające ciśnienie.

Polecane posty

Dodi    517

Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 

 

Do rzeczy.

 

Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam Rafał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

może zawór zrzuca ciśnienie, pasowałoby wtedy też z gotowaniem się oleju może się zacina przelewowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

olej się nie pieni, jak się rozgrzeje? było robione coś przy hydraulice? jak wygląda sytuacja z filtrami?


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    517

Olej rozgrzany sie pieni. Tak jakby pompa mielił olej. Tylko czy to powód spadku ciśnienia? Filtry wymienione wszystkie po za tym w zbiorniku oleju od góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jest tam jakąś chłodnica od tego oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbomatiq    5

Ten problem miałeś wcześniej czy stało się nagle z dnia na dzień?Możliwości są dwie albo pompa albo coś blokuje olej w obiegu.Zerknij na zaworek przy orbitrolu,może w nim tkwi problem.Pod kabiną z prawej strony jest też zawór regulacji przepływu oleju na hydraulike spróbuj go przerzucić na zająca,żeby olej miał swobodny przepływ oraz dolej oleju do zbiornika od hydrauliki do pełna przez co temperatura oleju powinna sporo spaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    517

Rok temu w żniwa na manometrze w Sipmie zauważyłem ze spada ciśnienie podczas pracy. Potem jesienią się zagotował. Teraz wiosną też. Syczenie hydrauliki bywało wcześniej ale sporadycznie. Teraz się nasiliło. Zając na zaworze jest po lewo czy prawo? Bo nie mam nalypki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubaguzik    321

jeśli się pieni i grzeje musi ciągnąć powietrze i ot co


Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    517

I ot co to dużo mówi.  Że niby nieszczelności?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Przestawienie zaworu na zająca raczej nie pomoże, a jeżeli wina leży w obwodzie pompy głównej hydrauliki to tylko przyspieszy grzanie oleju. Zmierz ciśnienie w obydwóch obwodach. Napisz jak mierzysz ciśnienie. Sprawdź czy wszystkie sekcje rozdzielacza są w położeniu neutralnym, ehr działa? jak przełączysz na dw też się to dzieje?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez Rybson5
      Witam wszystkich!
      Drodzy forumowicze potrzebuje pomocy. 
      Podczas wymiany uszczelki pod głowicą okazało się że gniazda płynu w kolektorze są wyżarte i kolektor nie nadaje się do ponownego zamontowania. Może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem i doradzi co w takiej sytucji zrobić? Myślałem o nalaniu wżerwów tigiem ale nie wiadomo co to jest za stop metalu i jak będzie reagować.. Bardzo ciężko znaleźć coś używanego na rynku a cena nowego to 6500 zł... 



    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj