Skocz do zawartości

Zdjęcie

Deutz fahr Agrotron 6.30tt


26 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 postów

Napisany 07 sierpień 2017 - 07:37

Deutz fahr Agrotron 6.30tt

400 bar może wystarczyć dla wtrysków od same dla deutza może dawka być lekko za mała dla odpalenia

Zupełnie nie wiem o co ci chodzi?
Zakładasz na zewnątrz wtryski i patrzysz jak rozpylają. Proste łatwe i przyjemne. Po to właśnie nastawiasz na 400bar.
Zawsze do dokumentacji można sięgnąć.

Załączone miniaturki

  • 1502087768667927225017.jpg

Edytowany przez Laval, 07 sierpień 2017 - 07:39.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz fahr Agrotron 6.30tt Dzisiaj, 12:13
  •  

#22 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 07 sierpień 2017 - 08:03

Deutz fahr Agrotron 6.30tt

dokumentacje też posiadam ale jeżeli pompa nie będzie mala wydajności takiej jaka ma mieć to będzie lipa bo czas wtrysku jest uzależniony od wydajności pompy reguła jest prosta pompa musi podać minimum 3 krotność ciśnienia otwarcia wtrysku jeżeli nie będzie w stanie podać takiego ciśnienia to nie będzie w stanie utrzymać otarcia wtrysku za czym idzie mniejsza dawka paliwa czyli w zasadzie będzie kiszka w książkach tego nie piszą ! czyli jeszcze raz wtrysk 250bar pompa 750-800bar wtrysk 100% , wtrysk 250bar pompa 350-400 bar wtrysk 50% i w jednym i w drugim wtrysk się otworzy i rozpyli ale rzeczywista dawka paliwa będzie inna


wielu mechaników popełnia kategoryczny błąd ostawiając większa dawkę wtrysku po przez zwiększenie przepływu pompy co niby pomaga ale w rzeczywistości nie pozbywają się usterki tylko ją delikatnie zaleczają bo po takim zabiegu pompa jeszcze jakiś czas popracuje ale jej wydajność będzie spadała dalej i pojawiają się problemy na wyższych obrotach taki jak np. falowanie obrotów, utrat mocy, nadmierne dymienie bo wtrysk wlewa paliwo a nie rozpyla w taki sposób jak powinien  nie da się tego po prostu zauważyć na niższym ciśnieniu gdzie wszyscy mierzą bo się będzie wydawało ze jest ok a jednak nie jest



#23 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 postów

Napisany 07 sierpień 2017 - 11:21

Deutz fahr Agrotron 6.30tt Bo w dokumentacji piszą fakty, a nie wyssane z palca 3 krotnosci ciśnienia.
Jak wtrysk sprawny to rozpyli paliwo po ciśnieniu otwarcia, a nie że będzie wlewać paliwo. Zasada działania najprostszego z możliwych wtryskiwacza jednosprężynowego się kłania. Zużywają się pompka traci ciśnienie, dodatkowo budując je w dłuższym czasie przez coraz większe wycieki. Jak dasz plaka to silnik szybciej zakręci tym samym mniej czasu paliwo będzie uciekać. Silnik dzięki temu zapali i będzie pracować. Fizyka.....
Zwiększenie dawki daje tylko za późny zapłon i sądzę na starcie.
I nie sądzę byś miał ta książkę co pokazałem.

#24 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 08 sierpień 2017 - 08:16

Deutz fahr Agrotron 6.30tt

111aaajpg_qhhpseq.jpg



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz fahr Agrotron 6.30tt Dzisiaj, 12:13
  •  

#25 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 postów

Napisany 08 sierpień 2017 - 08:54

Deutz fahr Agrotron 6.30tt No Polam i wszystko jasne. Książkę o tym numerze który pokazałeś można zdobyć ( czytaj ukraść) w internecie.
Ta która pokazałem nie. Bo jakoś nikt jej nie udostępnił. To sam dotyczy innych silników Deutza ksiazka warsztatowa jest do ukradzenia. Lub też do kupienia i to za spore pieniądze. A dodatek treningowy nie. Bo tylko na szkoleniach go dostajesz. Tak samo jak dodatki techniczne i warunki zabudowy. Chociaż dziś broszury techniczno szkoleniowe można ściągnąć że strony Deutza. Ale tylko jak masz klucz HAPS z uprawnieniami inaczej na domową cię przekieruje.
Chociaż jak ktoś ci podać ścieżkę to ściągniesz.

Edytowany przez Laval, 08 sierpień 2017 - 10:01.


#26 Share piotrbm_211320

piotrbm_211320

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 200 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamosc
  • Zainteresowania:niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
    TEL 509500422

Napisany 08 sierpień 2017 - 09:08

Deutz fahr Agrotron 6.30tt

to co pokazałeś jest stara wersja tego co jest po prawej stronie to jest pierwsza strona ze szkoleń


oj będziemy się kłócić jak dzieci ? ty masz woje racje ja swoje zapraszam na szkolenie bosch st1 do st5



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Deutz fahr Agrotron 6.30tt Dzisiaj, 12:13
  •  

#27 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 252 postów

Napisany 08 sierpień 2017 - 10:13

Deutz fahr Agrotron 6.30tt Nie nie musimy masz swoje metody, ja mam swoje. Moje działają jak twoje też.
A że ma stare książki to nie dziwnego. Na ten silnik robiłem uprawnienia w 97. Jak mnie pamięć nie myli. Ale zawsze do certyfikatów mogę spojrzeć.
Pierwszą strona WM jest z pliku PDF a nie z książki fizycznej książki.
A teraz skoro jak pisałeś masz dostęp do dokumentacji to skąd 3x ciśnienie otwarcia?

Edytowany przez Laval, 08 sierpień 2017 - 13:58.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy złącze diagnostyczne