Jacek3p

bizon z056 pomocy!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Jacek3p    0

witam panowie :) i o pomoc prosze , zakupiłem bizona z056 i podczas przygotowań i jazdy po placu kombajn stanoł biegi wchodza a nie jedzie tylko od czasu do czasu jakis trzask w skrzyni postanowiłem rozebrać dekiel i zagładnąć i wyszło na to że krzyżak mechanizmu różnicowego sie posypał i teraz jestem zielony jak to rozebrać mam zdjete duże koło od strony schodków wyjetą półoś długą i rozebrane chamulce po dwóch stronach i co dalej ??? nie mam pojecia jak to rozebrać i jak go naprawić mam na to jeszcze tydzien bo u mnie jeczmień już twardy prosze pomóżcie bo kupiony i tak troche wstyd nie wyjechać swoim a 3 ha do koszenia to prawie bym go sprawdził, prosze o opisanie tego od a do z prosto i dokładnie za odp z góry dziekuje :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zieleniak    5

Jak biegi wchodza a nie jedzie to raczej polos. Po zdjeciu dekla od skrzyni wszystko powinienes widziec nie ma tam nic skomplikowanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

w mechanizmie róznicowym z tego co wiem jest krzyżak on się rozsypał i bolce powylatywały a satelity luźne nic je nie blokuje półosie cale i sprzegło też 

 


ewidentnie widać że to jest to tylko powiedzcie mi jak go wyjąć ten mechanizm różnicowy ???

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek3p    0

Pomogę: Odszukaj najbliższego mechanika i zleć naprawę. 

dzieki kolego za takie coś mnie niezle skroją dam sb rade sam z fortschrittem 512 też wszystkiego sie uczyłem od początku i zawsze dało sie rade tylko to czekanie na czesci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

Jak mechanizm ci sie rozpadl to musisz go calego wyciagac. Z tego co wiem taki sam jest w c 360 i jest tanszy wujo taki zakladal do swojego i smiga juz z 4lata. Napewno dwie polosie trzeba wysuwac.

Udostępnij ten post