BELARUSFOREVER

Silnik jumza problem.

Polecane posty

dakota    112

Zobacz czy nie masz założonych tłokow od mtz, najlepiej wymień cały komplet od mtz, tuleje i tłoki, wtedy będzie ok, gdyż od jumza tuleje są troszeczkę krótsze i może się tak dziac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

A jak wyglądają gniazda tulei? Może są wyginięcione bądź straciły formę tubę może być problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

Ja mam oryginalne tuleje od jumza, zmierze ci wysokość kołnierza, może w tym być problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983

Z gniazdami tulej to nie wygląda by cos bylo nie tak.

 

dakota

Jakbyś mogł .

Chociaz jezeli to problem tulej to juz innych nie znajde bo w sklepach sa tylko 2 marki i juz je wypróbowałem a kupuje w czarnej białostockiej.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

Wysokość kołnierza to 9, 2 mm wysokość tulei to245mm
Szerokość kołnierza to 132,8mm
Jakbyś chciał, to mam dwie lekko używane tuleje, w nie złym stanie, tylko oryginalne od jumza, musisz się dowiedzieć czy dostaniesz tłoki oryginalne że zgarniaczami u góry tłoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyłem swoje tuleje i są takie same jak twoje.Czy u ciebie tez jest rowek pod pierscieniem tulei z zewnetrznej strony ? bo u mnie w tym rowku peka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dakota    112

Też są, to jak już założysz tuleje i tłoki to niech ktoś kręci na sucho korba a ty wejdź pod spód i zobacz czy czasem te pierścienie zgarniajace, te na samym dole lekko nie wychodzą, jak wychodzą to będzie od tego, bo ja miałem właśnie taki sam problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ale to tłok wtedy pęknie, nie tuleja, Tuleje pękają od zacinającego się termostatu, od krzywej płaszczyzny gniazda tulei, niewyczyszczenia gniazd, nabijania młotkiem zamiast wciągania śrubą w blok. Tuleje krótsze mają nowsze Belarus. http://truckfocus.pl/technika/3164/krytyczny-moment-podczas-zakladania-tulei-cylindrowej
Polecam przeczytać


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Można wstawić do MTZ tuleje krótkie, sam takie wstawiłem z tłokami 3 pierścieniowymi.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj