Adek123rolnik

Wyciek oleju ze sprzęgła Renault 981-4

Polecane posty

Witam forumowicze, bardzo prosze o porade... mam wyciek w Reni-cieknie na laczeniu skrzyni I sprzegla (zalaczam zdjecie, oznaczone rozowa strzalka) myslalem ze poszedl uszczelniacz na walku sprzegla ale najciekawsze jest to ze nic nie kapie z "zawleczek" ktore sa zaraz pod sprzeglem... po popuszczeniu dekielka oznaczonego zielona strzalka wyciekal olej (zeszlo 20l I lecialo dalej) mysle ze tam oleju nie powinno byc bo nad tym dekielkiem jest dojscie do docisku sprzegla, jesli sie myle to mnie poprawcie... dodam ze cala akcja z wyciekiem na laczeniu skrzyni I sprzegla zaczela sie od wyniany oleju w skrzyni (starego bylo 35l wlalem swiezy 58l)

jutro wyjade w pole sprawdzic czy ze sprzeglem wszystko ok a puki co prosze o jakies porady...

Dlaczego cieknie olej (rozowa strzalka)?
Co jest za dekielkiem (zielona strzalka)?post-214134-0-81210400-1496748468_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jeśli dobrze widzę to wyciek jest na łączeniu skrzyń pośredniej i głównej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to uszczelnic, wystarczy rozpolowic I zlozyc na sylikonie? Trzeba na cos uwazac, jakies pulapki? :)

Pierwszy raz slysze ze jest skrzynia posrednia I bezposrednia ale nie ma co sie dziwic jak z c360 sie przesiadlem,wiec to normalne ze pod dekielkiem oznaczonym na zdjeciu znajduje sie olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

jeśli mocno nie cieknie to wstrzymał bym się do następnej wymiany oleju czy jakichś ewentualnych napraw, bo roboty dość dużo jak na taki drobiazg

 

tak z grubsza to w pośredniej masz rewers a w głównej biegi

wskazane aby w skrzyni był olej, w przeciwnym wypadku długo nie posłuży ;)  


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok ale dziwi mnie tylko jedno, nie widze zadnej uszczelki miedzy skrzynia posrednia a bezposrednia, a co najlepsze obie skrzynie skrecone sa na 4 albo 5 srubach po bokach, od dolu nie ma wogole... troche dziwnie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aa to wiele wyjasnia :) dzis robilem w polu agregatem uprawowym 3m I sprzeglo dziala bez zarzutu, a juz myslalem ze tarcza plywa w oleju I czekaja mnie spore wydatki.

Dziekuje za pomoc!

Jakby ktos opisal mniej wiecej jak sie zabrac za rozebranie I uszczelnienie skrzyń I opisal poziom trudnosci ew. na co uwazac bylbym wdzieczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nertoq    0

Witam Panowie, od tygodnia mam podobny wyciek w Renault 113.14 na łączeniu skrzyni pośredniej i głównej jak u kolegi wyżej, jak to uszczelnić? Muszę odkręcać skrzynię główną od tylnego mostu czy wystarczy pośrednią od głównej ? Silnik już odjechany 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez pedro2
      Witam.
      Mam do wymiany wieniec koła zamachowego, pytanie co z turbomatikiem? Muszę zdjąć koło zamachowe, a turbomatik bodajże na 32 śruby przykręcony do koła zamachowego... Czy po odkręceniu ich turbomatik zostanie w całości czy od razu spuszczać olej i rozbierać? 
      Czy zamawiać od razu uszczelniacze, duży oring i łożyska i wymienić bez względu na ich stan? Szczerze wolałbym uniknąć ingerencji w turbosprzęgło, jeśli ktoś ma to za sobą to proszę o rady na co zwracać uwagę i jak rozbierać żeby nie schrzanić. 
      Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj