Polecane posty

ptaszyna    170

Mnie ciekawi ten zawór sterujący w skrzyni (700), Co to za jeden, bo nie spotkałem takiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3
Napisano (edytowany)

"Zawór sterujący w skrzyni" - taka część miała być rozbierana i regenerowana. Przy odbiorze ciągnika gościu powiedział że to trój....coś... ( przepraszam wyleciał mi z głowy) Nowy taki zawór sterujący miałby kosztować 3000 zł.

Z tą pompą sam byłem zaskoczony. Ja sobie liczyłem że pompa będzie w okolicach 1000 - 1500 a nie 2200. Olej który tam lali to olej Fusha 10W40.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Spoko że czyszczenie trójdziału kosztuje 700... 5min roboty... No chyba że jesteś pierwszym któremu się zatarł bo tu na forum chyba nie było takiego przypadku
W tym traktorze był w ogóle jakiś filtr? Czy może pusta puszka? Nie chce mi się szukać czy pisałeś ale przyczyna tego całego syfu została przynajmniej ustalona? Czy za 100h będzie powtórka z rozrywki za kolejne 6tys?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3
Napisano (edytowany)

 O właśnie trójdział :) Olej nie tyle zanieczyszczony co pomieszany (tak stwierdził) ciągnik nie był podpinany do żadnej maszyny z hydrauliką.. Ale szkoda gadać o tym oleju :/ Filtry były wymieniane u mnie w lutym.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43
Napisano (edytowany)

To jest "urok" tych ciągników. Jak przyszedł szał i paręnaście lat temu handlarze zaczęli sprowadzać niekiedy takie skróty ze szkoda gadać. Ale komfort wygoda dużo lepsze jak w ursusach to ludzie brali. Nie.znali się za.bardzo a później płacz. Teraz juz jest trochę inaczej bo jest już sporo mechaników co mają jakieś obeznanie. Nawet tu na forum często dają porady i za to im.chwała. Na przyszłość kolego poszukaj u siebie w okolicy czy nie masz dobrego mechanika. Z drugiej strony po co łac fuscha na płukanie skrzyni i pytanie czy faktycznie.taki lał. Sam mam dwa z.tej serii i jestem zadowolony chociaż mają parę niuansów ale brakuje czasu żeby to ogarnąć.Wydaje mi się ze mechanik powinien informować Cie o planowanych naprawach i kosztach. Z drugiej strony nikt za.darmo nie nie będzie robić bo utrzymać trzeba warsztat. Mam znajomego mechanika co robił w Pomie później robił na własną rękę i miał.sporo klientów założył działalność i.żeby ja utrzymać i coś zarobić miał wysokie ceny także później ja zamknął poszedł do innej pracy i robił pogodzinach i było Ok. Czasem się zdarzyło ze rolnik nie zapłacił za pracę a to już skurw.....o

Edytowano przez Piechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Bo tym fuchs są szczepy bakterii które po rozmnożeniu biorą mikro szpachelki i drapią ten syf a niektóre zjadają ;)
Trza przyznać że za robotę wziął mało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Wymiana pompy plus trzykrotna wymiana oleju i czujnika :D no i ta regeneracja trójdziału (rozumiem że on tego nie robił, tylko wyją i zamontował) to na luzie dzień roboty, jeszcze jest czas na parę browarków. Chciałbym mieć taką dniówkę (700).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

jeszcze pozostaje kwestia czy faktycznie 3x ten olej zmienił bo powiedzieć można wszystko... a szkoda gadać. Oby sprzęt chodził...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Sprzęt był dziś "testowany" w zbiorze zboża na kiszonkę. Wydaje się byś wszystko dobrze z hydrauliką - dziwne jakby za takie pieniądze nadal nie działało.... aczkolwiek rzucają mi się w oczy niektóre usterki których przed wysłaniem do warsztatu nie było (działy poprawnie) jedna z nich to gdy wcisnę pedał hamulca wskaźnik paliwa opada. Niby nic ale jakoś rzuca mi się w oczy. Niestety na razie jest parę prac i jakoś się trzeba przemęczyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

no cóż.. to są skutki taplania się w błocie. korozja masy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

W tym tygodniu rozebrałem układ klimatyzacji

Skraplacz przepłukałem benzyną .... wyleciała czarna :)

Wymontowałem zawór rozprężny oraz osuszacz ... zamówione nowe

Przeczyściłem układ benzyną również na kabinie.

Teraz mam pytanie w które miejsce można się wpiąć aby nabić klimatyzację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Odpowiedni zawór powinien być przy sprężarce, ale sam chyba nie planujesz nabijać klimy, więc o to musi się martwić ten kto będzie nabijał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Klimatyzacja napełniona. Można ją nabić przez osuszacz oraz sprężarkę. Są tam końcówki podobne do wentylków opon samochodowych. I to właśnie przez nie się nabija. Do układu weszło 1,8 kg czynnika.

 

I teraz najlepsze:

 

Problem z ciśnieniem nie został rozwiązany.... Gdy odpalę go po dłuższej przerwie ( np. rano ) to ikonka się świeci Gdy traktor się dobrze rozgrzeje to gaśnie i jest dobrze bo do puki traktor jest rozgrzany będzie chodzić. Najbardziej mnie wkurza że nie idzie załączyć WOM oraz wyłączyć przedniego napędu. Co o tym myślicie? Ja podejrzewam że główną przyczyną jest moduł albo ogólniej elektronika.

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

To, gdy świeci kontrolka możesz przełączać z A na B i odwrotnie i używać półbiegu, jeśli tak tzn. że ciśnienie na niskim jest i wtedy coś z elektryką. Jak nie możesz używać A/B i wzmacniacza to znaczy że jest spadek ciśnienia na niskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

mogę przełączać A/B półbieg również aczkolwiek przy jego załączeniu pedał sprzęgła lekko cofa się i szybko odbija (ale to się dzieje jak jest ikonka od ciśnienia ale też jak jej nie ma).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

AB to kompresorem przełączysz bez większego ciśnienia a półbieg... on raczej nie jest w stanie się kapnąć że ma "zapięte oba półbiegi naraz" na skutek niskiego ciśnienia.  Z tobą jest daremna dyskusja bo zapewne dalej manometru nie masz.

Kontrolka zaświeca się przy jakiś 14 barach.. przynajmniej tak u sąsiada było jak zawalił syfem trójdział

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Ciśnienie jest prawidłowe. Myślę że rozwiązałem problem. Problem był chyba z masą która jest przykręcona razem z modułem. Wyczyściłem wszystko i jak ręką odjął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez sznajdik
      Zagadka dla wtajemniczonych bardziej niż ja, cały czas wysiada mi jedna sekcja pompy od hydrauliki coś jest nie halo skoro tak się dzieje tylko co i gdzie tego szukać? Dodam że do oleju zastrzeżeń mieć nie mogę bo go przejrzałem zarówno dno skrzyni pod kątem czystości obejrzane a wspomaganie osłabło po 10 miesiącach od założenia pompy (w tym zimą ciągnik prawie nie używany stał) hydraulika zewnętrzna bez zarzutu. Pompa wyjęta pojedzie do reklamacji żeby poznać opinię zakładu, gdzie szukać przyczyny? co męczy tak tę pompę że ta sekcja zdycha?
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez lukasz248
      Jaki olej lać do hydrauliki w koparce zbudowanej na jumz? Gdzieś wyczytałem, że w przednie pompy powinny być zasilane olejem silnikowym.? I jeszcze jedno pytanie, gdzie w skrzyni znajduje się korek kontrolny poziomu oleju? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj