dzony9203

belarus 920 - odpalił na wysokich obrotach, zgasł i nie odpala

Polecane posty

dzony9203    2

Może źle sprecyzowalem pytanie.Chodzi mi oten kolek ktory wkrecam odwrotna stroną.
I czy jak sie kręci pompa na koniec, to czy ten kołek jest włożony dłuższą stroną czy krótsza?

A to możliwe ze w punkcie regeneracji źle ustawili dawkę paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zdarza się że pomporaz da większą dawkę potem klient ma wrażenie że ciągnik lepiej chodzi. Kółek wkładasz dłuższą stroną i przez całą regulację go nie wyjmujesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Dzięki za wszystkie porady.
Niby ustawione, ciagnik aż tak nie kopci i w miarę równo chodzi.
Jednak miałem pewien problem. Wszystko szło bez problemu aż do momentu gdy miałem kręcić pompą. Byłem w stanie tylko kręcić małymi ruchami od początku do końca między tymi otworami fasolkowymi.
Mam nadzieje że jakoś obrazowo to wytlumaczylem.
Inna rzecz, po odpaleniu ciągnika nie przykrecalem tej pokrywki gdzie są trzy śruby trzymając pompę. Zauważyłem, że pojawił się i chlapał olej. To normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak normalne. Zębatki są smarowane olejem misi tam być.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Masz regulacje nowszego typu że się tak wyrażę szpilki i fasolki. Możesz sprawdzić regulacje tak jak robi się to np. w 60-ce.

Ustawiasz wał i wkładasz kołek jak już to robiłeś. Wykręcasz rozrusznik, jedną z jego śrub przykręcasz wskaźnik zrobiony z drutu, kierujesz go na wieniec na kole zamachowym, zaznaczasz miejsce które wskazuje, wyciągasz kołek,  cofasz wał w lewo pół obrotu potem z powrotem w prawo.  Pierwsza sekcja ma zacząć tłoczyć paliwo gdy zrobiony wskaźnik znajdzie się na wysokości punktu który zaznaczyłeś, który jest odpowiednikiem kołka i otworu w kole zamachowym. W razie potrzeb korygujesz i powtarzasz operację do skutku. Metoda o tyle lepsza że uwzględnia luzy na kołach zębatych rozrządu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Czyli czeka mnie trochę zabawy.

A co jeśli się stanie jeśli początek tłoczenia paliwa będzie źle ustawiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No nic się nie stanie poza tym że silnik  może nie osiągać swoich parametrów a w skrajnych przypadkach zły kąt wtrysku paliwa może doprowadzić do uszkodzenia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Llukas123
      Witam wszystkich
      Prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu w Belerus-ie 920... Dokladnie rzecz biorac jakims cudem olej z układu hydrualicznego przedostaje sie do skrzyni biegow... Czy ktos z forum mial styczność z taka awaria ?? Bylem u paru znajomych rolnikow, ale kazdy mowil co innego...jeden z nich  stwierdzil ze to wina pompy hydraulicznej 
      Jak myslicie .. Pozdrawiam 
    • Przez toobek
      Witam szanownych kolegów. Mamy taki problem z kuzynem. Posiada on BELARUSA 952 i gdy naciśnie przycisk do grzania świecy płomieniowej to załącza się również rozrusznik. Nie zawsze się tak dzieje, powiedzmy raz na 5 naciśnięć. Rozebraliśmy deskę rozdzielczą, wszystkie wiązki. Przekaźnik od świecy działa prawidłowo świeca grzeje, ale czasami również odpala. Może ktoś się orientuje gdzie szukać przyczyny, albo miał ktoś taki problem? Z góry dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam !!
    • Przez grodzioman
      Panowie ratujcie. Potrzebuję opis bądź zdjęcie jak podłączyć przewody do stacyjki do Belarusa 920 2007r. Wypadła mi stacyjka podczas wymiany i rozłączyły się przewody.  Stacyjka nowego typu, nie moge się połapać który był gdzie. Sprawa dość pilna bo zostałem bez tura przy bydle. 😒
    • Przez potok
      Czy jest możliwe zamontowanie wysprzęglika i pompki od innego ciągnika aby praca sprzęgła była bardziej wygodna.
       
    • Przez matijas67
      Witam
      Mam problem z ładowarką przegubową o&k l6 silnik deutz  f4l1011 
      Problem polega na tym że ładowarka nie odpala bez samostartu i prostownika 
      Zrobiłem kapitalny remont silnika( był do remontu) i po remoncie silnik nie pali bez pomocy, dodam że przed remontem dobrze palił i obroty rozrusznika były niskie a odpaliła zawsze, teraz 2 miesiące palilem na samostarcie i prostowniku. 
      Wczoraj odłaczylem pompę hydrauliki i silnik od razu odpalił.
      Co może tam siedzieć? Macie jakieś pomysły?
      Proszę o pomoc 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj