Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zabezpieczenia zaworowe


3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share carlos1014

carlos1014

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 12 maj 2017 - 15:00

Zabezpieczenia zaworowe

Witam.

Mam u1014 z 1990r i chcę zmienić uszczelniacze zaworowe. Zrobiłem sobie "sciskacz:" ale nie moge ruszyć wewnętrznego talerzyka z zabezpieczeniami. Zewnętrzny talerzyk idzie normalnie w dół ze sprężyną a zabezpieczenie i wewnętrzny talerzyk są jak przyklejone do trzonka zaworu blush.png  próbowałem je jakoś ruszyć śrubokręcikiem,drutem,szczypcami psikałem wd40 ale nawet nie drgnie. Boje się użyć młotka żeby nie uszkodzić zaworu albo tłoka. Miał ktoś z was kiedyś taki przypadek??? Jak można temu zaradzić???



Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Ursus C330M w bardzo dobrym stanie


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 15900.00 PLN
  • 22 gru 2017
Ursus C360 3P Zarejestrowany


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 17500.00 PLN
  • 19 paź 2017
Ursus 914 DL FINN Turbo


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Ursus
  • 42000.00 PLN
  • 26 paź 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zabezpieczenia zaworowe Dzisiaj, 23:18
  •  

#2 Share Grabcio

Grabcio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 784 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wola Siennicka
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 14 maj 2017 - 08:46

Zabezpieczenia zaworowe

Przyłóż płaski śrubokręt do wewnętrznego talerzyka z jednej a potem z drugiej strony i uderz młotkiem, powinno puścić. Jak zmieniałem uszczelniacze w samochodzie to też na kilku zaworach talerzyk był zapieczony z zamkami ale po kilku uderzeniach luzowało się.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zabezpieczenia zaworowe Dzisiaj, 23:18
  •  

#3 Share carlos1014

carlos1014

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 15 maj 2017 - 17:55

Zabezpieczenia zaworowe

Chce je wymienić bo mam syf (dużo oleju ) w kolektorze ssącym. Turbo jest prawie nowe filtr powietrza czyściutki a zawory chyba są szczelne bo ani kolektor ssący ani wydechowy się nie grzeją ,silnik mocno nie kopci ,tylko na wolnych obrotach słychać z górnej części silnika takie dziwne syk,syk,syk,syk,syk po stronie pompy wtryskowej Co o tym sądzicie? są jeszcze jakieś inne powody oleju w kol.ssącym??



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zabezpieczenia zaworowe Dzisiaj, 23:18
  •  

#4 Share YeLoN3

YeLoN3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świdnik

Napisany 15 sierpień 2017 - 20:37

Zabezpieczenia zaworowe Nie ma bata zeby po prowadnicach szedl olej chyba ze prawie milimetr bedziesz mial luzu na niej a jezeli juz to wymiana uszczelniacza nic nie da bo zawor bedzie krzywo i odchyli uszczelniacz poza tym na wydechu zawsze jest wiekszy luz na prowadnicy i jeszcze wiecej powinienes miec oleju przy takiej teorii i bedzie plul olejem wtedy. Napewno z powietrZem idzie olej z turbo. Syf w kol ss z turbo zawsze jest nawet w silnikach benzynowych szczegolnie tfsi. Co do cykania to przebijanie paliwa we wtryskiwaczach wiec normalnie jest.

Edytowany przez YeLoN3, 15 sierpień 2017 - 20:41.


Podobne tematy zawory