repek92

Uszczelka pod glowica Deutz F4L913

Polecane posty

repek92    0

Witam czy jest w stanie mi ktos powiedzieć jak dobrac uszczelke pod głowice? Czytalem o sposobie położenia na tloku miekiego drutu o obrucenia walem i wtedy sie odcisnie odległośc tloka od glowicy. Jaki drut najlepiej uzyc? Czy jak zaloze glowice bez zadnej uszczelki to nie bedzie kolizji tloka z glowica? Z jaka sila dokrecac glowice przy takim.mierzeniu? Dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

co ty kombinujesz w dobrym sklepie a napewno u dealera DF zamówisz uszczelkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0
Napisano (edytowany)

Tylko ze sa rozne grubości i trzeba zmierzyc jaka trzeba dokładnie zaczynaja sie chyba od 1mm koncza chyba na 1.8 zle dobranie moze miec wplyw na prace silnika jak i moc, na każdy cylinder jest osobna

Edytowano przez repek92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

to zmienia postać rzeczy jeśli jest kilka rodzajów .myślę że najlepiej porozmawiać z kimś kto dlubie nacodzien przy silnikach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Dlatego najszybciej chyba na forum bo tak to ciezko będzie zeby ktos podpowirdzial. Teoretycznie wiem tylko chcialbym zeby ktos potwierdzil czy dobrze rozumiem ten sposob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

Wszystko zależy ile tłok podchodzi do góry osadzenie zaworów w głowicy czy silnik turbo bo jeśli tak to mogą być grubsze uszczelki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mko09ijn    0

Nie wiem jak w DF ale w silnikach samochodowych mierzy sie wystawanie tłoka ponad plaszczyzne bloku i na podstawie wyniku dobiera sie z katalogu grubość uszczelki. Moze taka sama zasada doboru uszczelki? Lub w samochodowych spotyka sie cechy uszczelki (naciecia, wcięcia, otworki) i ich ilość określa grubość uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
repek92    0

Silnik bez turbo
Właśnie tu nie mierzy sie ile tlok wystaje. Musze zmierzy ta metoda co napisałem tylko potrzebuje odpowiedź osoby która takie cos robi zeby potwierdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

A co ma się wystawanie tłoka? Jak głowica została zebrana już Ci się zmieni wymiar.... Tu masz cylindry pod które też dajesz podkładki. Napisz do @Laval 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Skoro napisałeś na PW to znalazłeś.
Uszczelki podkłada się zarówno pod cylinder jak i pod głowicę. Są w różnych grubościach. A pod cylinder można włożyć dowolną ilość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj