Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jnjnjn    0

Witam wszystkich forumowiczów. Piszę ponieważ liczę że ktoś pomoże rozwiązać mój problem. Montuję instalację pneumatyczną w moim jd 2140. Wszystko już mam zamontowane tylko mam problem z zaworem sterującym. Ma to być instalacja jednoobwodowa chyba że da się jedno i dwuobwodową jednocześnie ale głównie zależy mi na jednoobwodowej ale zawór hydrauliczno pneumatyczny mam jak się domyślam do hamulców dwuobwodowych. Sam części nie kupowałem więc nie wiem. Wszystkie części dostałem gdy kupiłem ciągnik od poprzedniego właściciela. Bardzo proszę abyście rzucili okiem na ten zawór i napisali co jeszcze do tego potrzebuję żeby podłączyć hamulce jednoobwodowe bo widzę że jest miejsce aby coś dokręcić do tego zaworu tylko pytanie co. Wybaczcie głupie pytania ale pierwszy raz mam do czynienia z takim zaworkiem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

post-37706-0-59044100-1494075532_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    202

Ja mam pneumatykę jedno i dwuobwodową w swoim to mogę porobić zdjęcia jak to jest połączone. Dodam że to oryginalna pneumatyka Wabco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jnjnjn    0

O to super by było. Jak możesz to byłbym bardzo wdzięczny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jnjnjn    0

Nikt nie ma w ciągniku instalacji pneumatycznej żeby potrafił mi pomóc? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    202

Nie wiem czy w czymś pomogłem bo mój troszkę inny jest i dokładnie nie wiem gdzie który przewód idzie bo są schowane w peszlach. Ogólnie te z tyłu to zasilanie a te od przodu to wyjścia. A sprawdzałeś czy działa u Ciebie ten zawór?

post-141198-0-59857900-1495387993_thumb.jpg

post-141198-0-24163100-1495388008_thumb.jpg

post-141198-0-75225300-1495388022_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Radek88
      Witam
      Jak w temacie mam problem z zaworem z pneumatyki.
      Po nabiciu powietrza przez sprezarke zawor jakby nie zamyka się do końca, ucieka nim powietrze przez co działa cały czas sprężarka.
      Zawór był oczyszczony, jednak nic to nie dało po rozlożeniu go nie zauważyłem jakiś zużytych części, dzwoniłem do serwisu to powiedzieli że zamówią zestaw naprawczy ale już pół roku zamawiają i nadal nie mają.
      Miał ktoś może podobny przypadek? 
      Wiecie może gdzie można kupić taki zestaw, albo ewentualnie cały zawór? Pytałem u siebie w kilku sklepach i nigdzie nie mogę zamówić.
       Zdjęcie zaworu rzuce jutro.
      Pozdrawiam


    • Przez maciek916
      koledzy mam prośbę cz ktoś może mi zrobić zdjęcie jak jest zamocowana sprężarka jd i skod jest zasilanie olejem i powrót oleju i rozmiar paska
    • Gość
      Przez Gość
      Witam panów mam problem otóż dobija mi powietrze tylko do około 4 atmosfer i schodzi  mi z zawora tego koło prawego koła, jak zaciągnę ręczny hamulec to doleci do końca do zielonego pola a jak puszczę to momentalnie spadnie do czerwonego, sprężarka bije cały czas a nie da rady dopić, jak zgaszę traktor bardzo szybko schodzi od zielonego pola w 30 minut do zera, orientuje się jak go skubańca podregulować aby tak nie schodziło i czy trzeba koło ściagać do tego?
    • Przez markur7
      Witam Panów,
      mam pytanie odnośnie zaworu trójdrożnego / trójdzielnego - nie wiem jak się fachowo to nazywa. Czy w przewodzie powrotnym (powrót niskiego ciśnienia do skrzyni) jest jakiś "dinx" który blokuje odpływ oleju z zaworu przy zgaszonym silniku? Pytam, bo z przeźroczystego przewodu od zaworu do pompek hamulcowych, po zgaszeniu silnika cofa się (grawitacyjnie) olej - zostaje tylko to co jest poniżej odpływu zaworu ( jak na zdjęciu).  Olej pozostaje na tym poziomie - czy to normalne???. Ciągnik był rozpoławiany z 12 mth temu, dokręciłem wszystkie przewody łączące się z zaworem, wymieniony i uszczelniony wężyk przeźroczysty. Po postoju zimowym zapowietrzone były hamulce - zostały odpowietrzone, sprzęgło też odpowietrzone. Delikatne ślady wilgoci są pod pompką sprzęgła.
       

    • Przez chrap17
      Witam wszystkich.  Mam taki problem Ursus c360 urywa zawór wydechowy na pierwszej głowicy( już 3raz) nie wiem co może być przyczyną... Czy wałek rozrządu jest inny w c355 jak w cz360. Dodam że zawory  wyregulowane książkowo.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj