tata1

Kopcenie/dymienie C-330

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KULAWA_KOZA    156

Miałem c-330 co tak kopciła pomimo remontu silnika.Zrobiłem pompe dałem nowe wtryski i minimalny dymek.Pompiarz pompiarzowi nie równy, u mnie w promilu 100km jest mase pompiarzy a został tylko 1 co robi perfect pompy.Reszta partacze.

 

Podaje namiary na dobrego pompiarza, gość robi tylko na sekcjach WZM i zaworkach, nie wstawia zamienników, co trzeba to wstawia nowe lub regeneruje.

603 194 643 Gość z Krakowa.Możliwa wysyłka pompy i odsyła starą.Ja go polecam.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905

Teraz to już niewielu jest dobrych pompiarzy.a  w okolicy radomia jest jakiś dobry pompiarz?tylko nie Zwoleń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Pytanie podstawowe to ile chcesz na to przeznaczyć pieniędzy... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

No pewnie 400 około wystarczy.

Edytowano przez LTZ55a

Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
4 godziny temu, LTZ55a napisał:

No pewnie 400 około wystarczy.

Na chińskich sekcjach na pewno. Do WZM trzeba dołożyć z 50-100 zł. 

I zaraz będzie "tak drogo? Oj Panie zrób Pan już na tych chińskich a co to jakieś złe czy co" A później żale na forum że nie ma pompiarzy albo że ciągnik ciulowo chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Tylko nawet płacąc i 500 zł chcąc mieć dobrze zrobione nie dasz sobie ręki uciąć że wstawił tam WZM 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dokładnie, co z tego że Wstawi WZM jak nie będzie potrafił tego dobrze wyregulować będzie chodził równo ale nie chcę się wkręcać lub jest słaby.Części jak części ale bez dobrego wyregulowania regeneracja nie ma sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dokładnie. U jednego za wtryski do mtz zapłaciłem 70 i po traktorze. Drugi wziął symboliczne 30 zlotych i traktor był jak nowy.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
21 minut temu, Roki212 napisał:

Tylko nawet płacąc i 500 zł chcąc mieć dobrze zrobione nie dasz sobie ręki uciąć że wstawił tam WZM 

To zrób sobie sam jak nikomu nie ufasz i z góry twierdzisz że nie masz gwarancji.

Ustawiał ktoś z was kiedyś pompę albo widział jak to się robi? Wydaje mi się że nie, bo byście takich głupot nie wypisywali o czym już kiedyś mówiłem. Jeździcie do zakładów "krzok" gdzie jakiś pijaczyna coś robi za pół darmo to tak macie, co tu dużo więcej mówić ważne żeby było tanio.

A jak nie to wysyłać do mnie pompy i wam po 500 zł sztuka ogarnę w rodzinie na WZM. Już widzę jak ludzie szturmują mój profil xDxD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

A żebyś wiedział że robiłem sobie sam do C-330 znaczy dawałem nowe bebechy a woziłem jedynie na stół do wyregulowania :P Adi96 może potwierdzić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Bears żeby nie znajomy który będzie mógł załatwić to bym może się zgłosił ale u mnie tylko regulacja nic więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

To nie kwestia tego czy sam sobie czy nie. Jak zlecam komuś to płacę i wymagam.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Dokładnie płacę i wymagam, ale dogadując się z pompiarzem odnośnie orientacyjnego kosztu naprawy i jakości części jakie będzie stosował.  On mnie zapewnia że będzie tak jak się dogadaliśmy, a wkłada chiński badziew to jak można traktować takiego człowieka. Temu ostatnio wolałem sam sobie wstawić sekcje i dać do ustawienia

Edytowano przez Roki212
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

U mnie było to samo,tak tak polskie będa części a wstawia lipę.Zamiast powiedzieć 300 zł chińskie 500 zł polskie i ustawiona jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7905
23 godziny temu, bears napisał:

Pytanie podstawowe to ile chcesz na to przeznaczyć pieniędzy... 

Bears to był do mnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
9 godzin temu, Roki212 napisał:

A żebyś wiedział że robiłem sobie sam do C-330 znaczy dawałem nowe bebechy a woziłem jedynie na stół do wyregulowania :P Adi96 może potwierdzić 

Rozumiem że pompa rozebrana na części pierwsze, wałki pomierzone, regulator spasowany na nad wymiarach i kilkanaście innych rzeczy ogarniętych?

7 godzin temu, Roki212 napisał:

Dokładnie płacę i wymagam, ale dogadując się z pompiarzem odnośnie orientacyjnego kosztu naprawy i jakości części jakie będzie stosował.  On mnie zapewnia że będzie tak jak się dogadaliśmy, a wkłada chiński badziew to jak można traktować takiego człowieka. Temu ostatnio wolałem sam sobie wstawić sekcje i dać do ustawienia

Żeby wymagać to najpierw trzeba płacić a prawda jest taka że końcówek WZM w rodzinnym zakładzie tak samo jak i u znajomego w okolicach Piaseczna zakłada się jakiś jeden zestaw na rok. Tak panowie jeden zestaw. Reszta jak się dowiaduje że sekcja WZM jest jakieś 5 razy droższa od chinola to jest tekst "Panie, a gdzie ja jeżdżę założyć te tańsze i też będzie chodzić, co ma nie chodzić somsiod ma i nie narzeka". Po dwóch tygodniach przeważnie w C360 taki delikwent wraca bo mu traktor faluje na obrotach i reklamacja bo pompa po regeneracji a gorzej jak przed remontem! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
1 godzinę temu, bears napisał:

Rozumiem że pompa rozebrana na części pierwsze, wałki pomierzone, regulator spasowany na nad wymiarach i kilkanaście innych rzeczy ogarniętych?

 

Powiedz że pompy robione z 400-500 zł tak są właśnie robione?     :P     dwa lata temu dałem pewnym skur*ysynom naciągaczom i złodziejom 1000 zł za remont pompy do 60-tki i pompa leży na półce bo złom i tak robicie wszyscy,  .  Podnośniki po regeneracji bez pierścienia metalowego, o rozdzielaczu dobrze zrobionym nie wspomnę i tak jest ze wszystkim, wziąć kasę, ewentualnie pomalować farbą podkładową i kasa leci a głupie chłopki niech płacą. Właśnie jak mówisz po miesiącu gorzej jak przed remontem, wzięli za części z górnej półki, bo kazałem gówna nie wkładać a wsadzili chinole, pompkę zasilającą miałem polską na 100% sprawną, to wyjęli i wsadzili chińską która miała dziurę w korpusie.       Więc nie zwalaj wszystkiego na ludzi którym żal kasy na dobre części, jak firmy zajmujące się regeneracją to w większości nieudacznicy i naciągacze.     

Cytat

Żeby wymagać to najpierw trzeba płacić a prawda jest taka że końcówek WZM w rodzinnym zakładzie tak samo jak i u znajomego w okolicach Piaseczna zakłada się jakiś jeden zestaw na rok. Tak panowie jeden zestaw.

  Jakby zakład pompiarski był zakładem a nie szmaciarstwem, to by te sekcje zakładał w standardzie mimo wyższej ceny, daję gwarancję i robię dobrze a nie odwalam maniany, skoro i tak wiecie że to chodzić poprawnie na dłuższą metę nie będzie, więc dlaczego tak naciągacie ludzi? jak wiesz że po miesiącu i tak gościu wróci z tą pompą, to na co liczycie na cud? czy żeby naciągnąć kogoś na 400-500 zł, że o wyższej cenie już nie wspomnę, gwarancję wytrzyma a potem znów się naciągnie gościa na kasę bo takie sekcje pan chciał nie moja wina.  Ale to że robią byle na czym prędzej czy później się zemści, bo jeden drugiemu nie powie że chciał taniej, tylko że ten zakład robi źle I REPUTACJA SIĘ ROZNOSI. I nie opowiadaj bzdur że ludzie oszczędzają by nie płacić więcej za dobre części, to zakłady pompiarskie chcąc być konkurencyjni wobec siebie bazują na niewiadomego pochodzenia częściach i wciskają kit ludziom że teraz tylko takie sekcje robią bo innych nie dostanie już, a u tych co niby dostanie, to skasują a i tak ci nie założą  tylko założą szmelc, więc się nie dziw że ktoś kupuje i sam zakłada a daje tylko do ustawienia , bo widać jak na dłoni kto naciąga. 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
3 godziny temu, Sean napisał:

Powiedz że pompy robione z 400-500 zł tak są właśnie robione?

Pompa do C330, oczywiście że tak. Od C360 kosztuje stosunkowo więcej, cena sekcji x4.

3 godziny temu, Sean napisał:

Więc nie zwalaj wszystkiego na ludzi którym żal kasy na dobre części, jak firmy zajmujące się regeneracją to w większości nieudacznicy i naciągacze.     

Nie oceniaj wszystkich zakładów na podstawie własnych negatywnych doświadczeń.

3 godziny temu, Sean napisał:

akby zakład pompiarski był zakładem a nie szmaciarstwem, to by te sekcje zakładał w standardzie mimo wyższej ceny, daję gwarancję i robię dobrze a nie odwalam maniany, skoro i tak wiecie że to chodzić poprawnie na dłuższą metę nie będzie, więc dlaczego tak naciągacie ludzi?

Znasz mój drogi takie powiedzenie jak "klient nasz pan"? Juz pisałem że kompletów WZM nikt nie chce zakładać bo za drogo, trafi się jedna, dwie osoby w roku które chcą mieć dobrze i koniec.

Twierdzisz że ludzie chcą dobrze, powiedz mi jak Ci ludzie chcą dobrze jak te ciągniki wyglądają jak gó*na a nie ciągniki, powieszane na druty, sznurki albo zaspawane czy pourywane i taki delikwent a raczej głęboka większość uważa że jest super i więcej jak za remont pompy do C330 niż 300 zł nie da. Gdyby zakłady opierały się na pompach od rolników to zapewne albo by bardzo szybko zbankrutowały albo żyły by tak samo jak Ci rolnicy czyli aby do pierwszego. Co z tego że ciągnik jedyny i trzeba nim w polu robić, zaspawać, zadrutować kokodżambo i do przodu URSUS niezniszczalny...

To forum w dużej mierze to kwintesencja Polskiej wsi, nic w ciągniku nie ma ale radyjko założone, głośniki powieszane oczywiście na drutach i disco polo gra a dzieci klaszczą. Remont przodu na tym forum polega na wbiciu gotowych tulei w zwrotnice i belkę i nabicie albo starych zwrotnic albo jak szalejemy to nowych, każdy kto ma chociaż nikłe pojęcie wie o tym że taki przód jak zrobi 100 mth to będzie dobrze. Remont silnika głównie w silnikach perkinsa to nabicie oczywiście GOTOWYCH tulei w blok, patrz wyżej 1 tyś mth i już ciągnie olej,  czym dalej tym gorzej. Podkładanie panewek "no bo wał dobry", osiowanie wałków rozrządu, "po co było dobrze", szlifu wału też najlepiej nie robić, spolerować na kolanie sznurówką i gra.  A później się wypisuje na forum że części to teraz lipa a jak napiszesz inaczej to zlatuje się kółko różańcowe ze stodoły chłopaszków po 15 lat gdzie tuningują swoje URSUSY i Cię nauczają chociaż pojęcie nikłe, ciągnik oczywiście ojca albo dziadka...

Edytowano przez bears
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156
14 godzin temu, Roki212 napisał:

Tylko nawet płacąc i 500 zł chcąc mieć dobrze zrobione nie dasz sobie ręki uciąć że wstawił tam WZM 

Krzysiek DAM :) do c-330 koszt 350max 400 zl na WZM

Miałem okazje być jak robił remont pompy , robił mi na poczekaniu , bo tak tez robi , zajeło mu to 2-2.5h, wszystko robił jak należy , dawki idealnie ustawione , pompa  wykątowana , wszystkie luzy zlikwidowane , nowe uszczelnienia itd itp.

Zresztą robi mi teraz pompe to zapodam jakiś filmik .

ale to po świętach.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818
4 godziny temu, bears napisał:

Rozumiem że pompa rozebrana na części pierwsze, wałki pomierzone, regulator spasowany na nad wymiarach i kilkanaście innych rzeczy ogarniętych?

Dokładnie rozebrana została na części pierwsze (oczywiście przed rozbiórką pomierzone i oznaczone skok listwy zębatej, położenie wieńców czy kolejność popychaczy by później nie skopać podczas montażu) wszystko zostało umyte i dokonałem weryfikacji wg mojego własnego uznania. Od strony regulatora do wymiany poszło cięgno listwy zębatej bo wyrobiło się na otworach, 4 nowe tulejki sworznia regulatora i sprężyna główna oraz oring cięgna. Od strony rozrządu dwie sekcje WZM, dwa zaworki odcinające ZSM wraz z uszczelnieniem. Pompa złożona na nowych uszczelkach, łożyska zostały stare jedynie skasowany został luz przez podłożenie jednej podkładki i tyle.

Zawieziona sprawdzona/ustawiona na stole ja jestem zadowolony z efektu przepracowała już ponad 600 mth Ty nie musisz być xD

Koza nikt nie ocenia pompiarzy z całej polski tylko z okolicy. 

Kolega jakiś czas temu brał pompę z allegro na wymianę więc na chwilę obecną mogę polecić tego kolesia "jan_szypryt" robi na 3 zestawach sekcji Mielec, WZM, Motopal pompa do wyboru, jak będzie chodzić czas pokaże 

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
1 godzinę temu, bears napisał:

 

Nie oceniaj wszystkich zakładów na podstawie własnych negatywnych doświadczeń.

 

 

No tak się składa że trochę już przeżyłem lat, niejedno widziałem, niejedno dawałem naprawiać i znam procedery zakładów na tyle żeby móc wyrobić o nich sobie własne zdanie, oczywiście że nie wrzucam wszystkich do jednego worka, są i rzetelne firmy, jednak narzekanie na firmy pompiarskie to nie jest odosobniony przypadek, to się słyszy w całej Polsce, więc coś chyba jest nie tak jak powinno, pompiarzy  od cholery ale nikt nie zna dobrego.

1 godzinę temu, bears napisał:

Znasz mój drogi takie powiedzenie jak "klient nasz pan"? Juz pisałem że kompletów WZM nikt nie chce zakładać bo za drogo, trafi się jedna, dwie osoby w roku które chcą mieć dobrze i koniec.

Jakby wszystkie firmy, {A PRZYNAJMNIEJ TE SZANUJĄCE SIĘ} robiły na takich kompletach to nie byłoby wyboru, zapewniam Cię że do szmaciarzy by nikt nie poszedł, no ale skoro powszechnie wiadomo że nawet jak zapłacisz drożej to jeszcze cię walną w d*pę, to większość ludzi mówi po co mam płacić jak i tak założą co będą chcieli.

2 godziny temu, bears napisał:

Twierdzisz że ludzie chcą dobrze, powiedz mi jak Ci ludzie chcą dobrze jak te ciągniki wyglądają jak gó*na a nie ciągniki, powieszane na druty, sznurki albo zaspawane czy pourywane i taki delikwent a raczej głęboka większość uważa że jest super i więcej jak za remont pompy do C330 niż 300 zł nie da. Gdyby zakłady opierały się na pompach od rolników to zapewne albo by bardzo szybko zbankrutowały albo żyły by tak samo jak Ci rolnicy czyli aby do pierwszego. Co z tego że ciągnik jedyny i trzeba nim w polu robić, zaspawać, zadrutować kokodżambo i do przodu URSUS niezniszczalny...

Tylko te zakłady taką polityką upodabniają się właśnie do takich rolników, remont zrobiony jak należy że nie ma się do czego przyczepić i chcesz to płać a jak cię nie stać to bierz parę wołów i wyjdzie taniej. Nie może być tak że zakład klepie z chińskich części wszystkie jak leci bo konkurencja ma taniej i nikt do niego nie przyjdzie, ba nawet nie sprowadza porządnych kompletów bo po co przepłacać i może będzie leżeć. Priorytetem powinno być - my robimy tylko z dobrych części, a jak klient już naprawdę się upiera na gówno, to owszem ale bez żadnej gwarancji, masz idź i więcej mi nie przychodź jak to chodzić nie będzie. Skoro te zakłady niby nie bazują na rolnikach to dlaczego aż tak się zeszmacają robiąc pod partaczy którzy jak twierdzisz mają wszystko poskręcane na druty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Sean ma racje dajesz pompę prosisz żeby dobre części wstawili a chałę odwalają nawet jak dasz te 600 zł  to wstawią chiński szajs za 200 zł 100 robocizna i reszta dla nich.Jak zanosiłem swoją pompę  prosiłem pompiarza niech pan przejrzy pompę prawdopodobnie sekcje do wymiany troche przepuszczają ropy ale niech pan do regulatora się nie dotyka jeśli wszystko jest dobre i żeby pan Polskie części włożył.Zrobił co chciał tak wstawił chińskie sekcje zaworki też nie wiem jakie.Po zamontowaniu i odpaleniu w ogóle tych najmniejszych obrotów nie chciał łapać myślałem okej dociera się pompa nie dawno zrobiona to może opór na sprężynach sie dotrze zobaczymy.Zrobił 50 mtg było mało co lepiej pompa poszła drugi raz do niego wkurzył się że tak sie go obarcza że źle zrobił  ale przyniósł starego zapasu sekcje WZM  zmienił na oczach ale chyba odwdzięczył się ustawieniem bo teraz łapie te wolne obroty ale raz pracuje równo raz skacze.W międzyczasie miałem problem bo się częściowo zapowietrzał bąbelki były w odstojniku pompiarz wspominał o tym że może być z tym ciężko znaleźć przycznę.Problem okazało się sitko w odstojniku ale to nie wszystko regenerowałem starą pompkę zmieniając trzpień sprawdzałem czy dobre zaworki zasilającej i czy króćce są dobre.Główny problem był w pokrywie filtrów paliwa miałem ubytek na kryzie gdzie uszczelkę wsadza uszczelkę wypchnęło i dawało powietrze.Teraz jest średnio tragedii nie ma ale nadal nie ma równej pracy jak było przed remontem.Główny problemem jest u pompiarzy jest to że nie maja uczciwości i pokory.Mogą powiedzieć ja mogę panu wstawić tańsze części ale nie daje gwarancji że będzie chodził dobrze,daje pan 600 czy 650 zł i zapewniam pompa na WZM częściach i ciągnik powininen tykać jak zegarek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818
3 godziny temu, KULAWA_KOZA napisał:

Tu pompe robiłem na sekcjach i zaworkach Mielec.Według mnie pracuje silnik LUX.Słychać jak cyka.https://www.youtube.com/watch?v=n0pT6CFD04Q

A jak jakiś czas temu jak rozmawialiśmy mówiłeas że masz ją zrobioną na WZM i tylko na tym robisz bo przecież to ten sam ciągnik co miałeś wstawione końsówki 299A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj