Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie/dymienie C-330


624 odpowiedzi na ten temat

#481 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 styczeń 2013 - 21:37

Kopcenie/dymienie C-330 Ale jak to nic już nie da to szukaj jakiegoś doświadczonego mechanika co zerknie na to innym okiem bo wymienianie nowych części na nowe to wiesz zbankrutujesz.

Edytowany przez Roki212, 28 styczeń 2013 - 21:38.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie/dymienie C-330 Dzisiaj, 10:09
  •  

#482 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2013 - 21:38

Kopcenie/dymienie C-330 Rozbieraj do rozrządu bo jest coś nie tak i sprawdź dokładnie jak jest z tymi znakami i może policz zęby na kołach.A jakie koła zakładałeś ze skropolu.

#483 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 styczeń 2013 - 21:39

Kopcenie/dymienie C-330 Dobre komplety kół rozrządu robi tez Korurus

#484 Share Mariusz-C330M

Mariusz-C330M

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 styczeń 2013 - 21:47

Kopcenie/dymienie C-330 Mam u siebie zostawiony tak na pamiatkę tłok z lat 70-tych. :) Był zamontowany fabrycznie w silniku 1HC102 (tzw.S-15). W tych silnikach montowano zestawy z C 330. No chyba, że do Esiaka wprowadzili jakąś małą zmianę, ale nic o tym nie słyszałem. Więc jest on jak w zwykłej C 330, a wymiary komory spalania to: wysokość do górnej płaszczyzny ok.33,8mm, średnica 29mm. Tak się czasami zastanawiałem właśnie, czy teraz robią komory takie jak kiedyś w gorzyckich, skoro jest tyle bubli na rynku. Ale jakos to widac działa.
Gdyby istniał jeszcze prawdziwy Ursus, to trzeba by chyba jedynie oddać im ten silnik do analizy. :( Tam Ci najlepsi z najlepszych pewnie by nie odpuścili.

#485 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 styczeń 2013 - 22:08

Kopcenie/dymienie C-330 No to i ja wyciągnąłem swoje nowe zestawy, tłok gorzycki jak na foto
http://zapodaj.net/0...f2f0ae.jpg.html

i głębokość ma 34 mm, a szerokość 29,4 mm

Edytowany przez Roki212, 28 styczeń 2013 - 22:15.


#486 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 29 styczeń 2013 - 08:18

Kopcenie/dymienie C-330

Jak masz nowe tłoki zwykłe to je załóż i swoją głowicę.lepiej dać 30 zł na uszczelki niż 500 zł na głowice.Tylko też zmierz te komory czy są wedle naszych wymiarów starych tłoków.

założy nową głowice i dalej to samo będzie.
Bartuś będziesz tylko się kosztował i fige z tego .
Jak coś jest nie udane to chodż by pie....n strzelił to nic z tego nie zrobisz.
Twoja sprawa rób jak chcesz.......ale ja bym się nie pchał w koszta .....boś mase kasy wyrabał a fige z tego.

#487 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2013 - 14:25

Kopcenie/dymienie C-330 kolego balcerek1 czemu sadzisz ze to dalej rozrząd ???

#488 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2013 - 17:48

Kopcenie/dymienie C-330 a koła to dokładnie właśnie ze skropolu

#489 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2013 - 19:12

Kopcenie/dymienie C-330 @Baartus słychać ja sapie a druga sprawa sam pisałeś że cofa ci dym przed zapaleniem.Wygląda jak by był za wczesny rozrząd.Opóźnij o jeden ząbek.Ale może sprawdź zawory w tej głowicy co pożyczyłeś tak jak sam pisałeś długo leżała i może zardzewiała ale możesz sprawdzić ciśnienie na garach dopiero spróbuj z tym rozrządem.Nie wiem co mam ci doradzić

#490 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 styczeń 2013 - 23:06

Kopcenie/dymienie C-330 a teraz zapytam tak bo sam nie jestem pewien czy jeżeli zakładając ze rozrząd jest za wczesny to da rade nadmuchać te 29 atm?????????????????????? <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie/dymienie C-330 Dzisiaj, 10:09
  •  

#491 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2013 - 17:27

Kopcenie/dymienie C-330 zapiłem ja dziś pod przyczepę i pojechałem po żwir na pusto już czołem ze będzie ciężko chapnąłem 6t i ogień ledwo po równym ja 4 rozbujałem 5 to tylko z góry czasami po równym ale zdychała jak cholera i tak przez 4km w końcu stanąłem i tak na wszystko jedno w rękę klucz 22 i śrubokręt i do wtrysków i po obrocie popuściłem ciśnienie nawet nie wiem ile na ile ale trochę lepiej sie rozpędzała i szło już wrzucić po równym 5tke kopci dalej ale dostała w pi**e za wszystkie czasy !!!co dziwne silnik staje bo juz nie ma czym ciągnąc a o dziwo w ogóle sie nie gotuje tylko tak do 90-95*

#492 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 styczeń 2013 - 22:42

Kopcenie/dymienie C-330 Co 29 atmosfer da radę jak będzie przestawiona a to że popuściłeś wtryski zwiększyłeś dawkę paliwa i zwiększyłeś kont wtrysku.

#493 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2013 - 22:48

Kopcenie/dymienie C-330 @Baartus Doszedłeś coś z tą c330

#494 Share marcin2057

marcin2057

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 13 luty 2013 - 18:24

Kopcenie/dymienie C-330 Mam 22letnią c-330M, i tak spod korka i miarki wycieka olej, ciśnienie trzyma w miarę dobrze, po zgaszeniu rozgrzanego silnika kontrolka zaświeca się po ok 5sekundach, od nowości nic nie było robione przy silniku, zimą po podgrzaniu na świecach i przy przelaniu gorącą wodą odpala z pierwszego i mam pytanie czy remontować czy jeszcze się wstrzymać bo jak wiadomo części orginalne najlepsze a takich już się nie dostanie. Jeżeli remontować to co najlepiej wymienić ?

#495 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 13 luty 2013 - 18:44

Kopcenie/dymienie C-330 Jeśli z wyciekiem nie jest tragicznie i nie musisz w litrach dolewać oleju to zostaw jak narazie

#496 Share marcin2057

marcin2057

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 13 luty 2013 - 19:58

Kopcenie/dymienie C-330 w sezonie tak na ok 5-6 godzin muszę dolać ok 0,2-03l, najgorzej to spod korka olej bryzga a więc silnik jest cały ulany. Ciągnik wykorzystywany do lekkich prac (opryskiwacz, rozsiewacz, owijarka i do lekkich prac transportowych) więc może rzeczywiście jeszcze rok wytrzyma. A można jakoś sprawdzić ciśnienie na cylindrze, a jeżeli robił bym remont to robić szlif wału czy tylko tuleje pierścienie, tłoki i głowice do przejrzenia.

#497 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 13 luty 2013 - 20:35

Kopcenie/dymienie C-330 Jak pisałeś że trzyma ciśnienie to nie ma co tam za wał się brać.
Do wymiany zestawy naprawcze, sprawdzenie głowicy, korbowodów i przy okazji wtrysków.
A co do ciśnienia sprężania to trzeba mieć zegar z końcówką którą przykręca się w miejsce wtryskiwacza.
Ale jeśli mówisz że z pod korka daje olejem to ja bym to zrobił, bo z rok spokojnie pochodzi tylko i tak będziesz musiał to zrobić.
A roboty nie ma dużo jeśli głowica dobra i nie ma luzów w główce korbowodu to rano rozbierasz, a po obiedzie już Ci chodzi.
Dłużej potrwa jeśli trzeba głowice robić i tulejki w korbowodach wymieniać, ale jeśli byś się dogadał z zakłądem co remonty głowic robi to góra dwa lub trzy dni i masz remont zrobiony

#498 Share marcin2057

marcin2057

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 14 luty 2013 - 11:35

Kopcenie/dymienie C-330 a i jeszcze jedno co może być przyczyną, że zakleszcza się 5, wajcha od zmiany biegów się luzuje a piąty bieg pozostaje i trzeba odkręcać 4 śrubki i śrubokrętem przesunąć wodzik.

#499 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2079 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 14 luty 2013 - 11:41

Kopcenie/dymienie C-330 A to trzeba już się przyjrzeć może być wyrobienie tej dolnej kulistej części od wajchy lub widełek

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie/dymienie C-330 Dzisiaj, 10:09
  •  

#500 Share piotr697

piotr697

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Quady SYM200

Napisany 19 luty 2013 - 19:33

Kopcenie/dymienie C-330 Witam wszystkich ludzi dobrej woli. Mam pytanie? Wyremontowałem całą TRZYDZIESTKE, to znaczy zacząłem od tyłu do przodu i od przodu do środka to jest; zwolnice, hamulce, tylni most, całkowity remont sinika wraz z wymianą bloku, sprzęgło, pół skrzyni, malowanie i instalacja elektryczna. Chciałbym rozliczyć się z gościem ale nie wiem ile mu powiedzieć.

Podobne tematy ursus 330 dymi na biało