Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kopcenie/dymienie C-330


624 odpowiedzi na ten temat

#441 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2013 - 19:22

Kopcenie/dymienie C-330 Ja bym im tego nie odpuścił. ;[ A temu gościowi co to na szyi tą głowicę powiesił jako medal. :DTylko pomalować trzeba.chyba że podmienili głowice w opakowaniu w sklepie :blink:

.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie/dymienie C-330 Dzisiaj, 23:48
  •  

#442 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2013 - 19:33

Kopcenie/dymienie C-330 pojadę i pomierzę jutro

#443 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 25 styczeń 2013 - 23:37

Kopcenie/dymienie C-330

zestawy takie bo takie mieli a głowica była przerobiona do tych zestawów teraz przy remoncie a przegrzana była jeszcze na zwykłych i osłabła i nie chodziło tu o dźwięk liczyłem ze może tak jej mocy dodam ze stare przegrzane poszły się j**ac.

i jest kolejny objaw mianowicie za h**a nie idzie ustawić zaworów mianowicie ustawiam idealnie wszystkie obracam rozrusznikiem sprawdzam kilka razy wychodzi ok zakładam pokrywe jezdze i tak dla zasady dziś sprawdzam a tu jaja byly ustawione na 0.20 i 0.25 a sa 0.30 i 0.70 i ja sie pytam jakim prawem jak wszystko jest idealne ?????

drugi raz to zauważyłem ale za pierwszym razem myślałem ze może się machnąłem czy coś <_<

Kolego a nie masz przypadkiem ściętego klina na kole rozrządu od wałka rozrządu?
Ja miałem tak samo w pierwszej C-330.
Co ustawiłem zawory to za jakiś czas inny luz.
Przyczyną był ścięty klin na wałku rozrządu co koło rozrządu siedzi.

#444 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 09:03

Kopcenie/dymienie C-330 nie klin nowy i wałek tez

#445 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 26 styczeń 2013 - 09:10

Kopcenie/dymienie C-330 Bartuś podmien te głowice.Jak już to nie pomoże co po mojemu raczej nie pomoże to szukaj innego silnika.
A ten silnik na allegro. , albo na części bo tylko dokładał bedziesz i fige z tego.

Po za tym C-330M to nie C-330 i nigdy tyle siły nie będzie miała co C-330.Bo jest szybsza a zarazem słabasza.

Ps.
Bartuś pogadaj z kimś konkretnie na PW kto robi na bieżąco silniki a z tego co wiem to Seweryna bardzo tu na forum chwalą że się gość zna na silnikach.
Wiec na pewno Ci doradzi i podpowie co masz zrobić .....może napisz do niego na PW , być może da Ci swoj nr tel , zadzwonisz pogadacie , zawsze to inaczej :rolleyes: przez tel.

Edytowany przez POL1, 26 styczeń 2013 - 09:45.


#446 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 13:18

Kopcenie/dymienie C-330 bylem mierzyłem zwykła tylko bo do M nie miał na poniedziałek mi ściągnie ale po zwykłej jest tak ze całościowo głowica jest niższa ale mierząc od gniazda gdzie wtrysk leży do powierzchni gładkiej wymiar praktycznie się zgadza różnica 4 dych <_< także czuje ze temu silnikowi nic już nie pomoże czekam jeszcze do poniedziałku a sprawdziłem znów zawory były ok

#447 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 13:28

Kopcenie/dymienie C-330 Tylko zmierz różnice nowej zwykłej i nowej M.Bo ty mierzyłeś swoją co masz założoną i nową zwykłą.Parę tych silników się zrobiło ale nigdy nie patrzyłem tej różnicy miedzy głowicą M a zwykła bo się dobierało zawsze kompletami i nigdy nie było problemu.a jakie masz zestawy naprawcze.Zmierz w tłoku tym co założyłeś głębokość i średnice komory spalania i w starym.Ja jak znajdę to też z mierze.Może w tym jest dylemat.

Edytowany przez balcerek1, 26 styczeń 2013 - 13:40.


#448 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 15:20

Kopcenie/dymienie C-330 Znalazłem stary tłok od zwykłej.
Głębokość komory równo z tłokiem 33,8mm
Średnica komory 31,3 mm
Od M-ki nie mogę znaleźć pewnie już przetopione.

#449 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 15:53

Kopcenie/dymienie C-330 od zwykłej się zgadza mi też te zetoroskie co mam stare a od M nie zmierzę bo mam głowice założoną ole w poniedziałek na składnicy zmierzę

MAHLE Krotoszyn

#450 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 15:54

Kopcenie/dymienie C-330 Ale jak będziesz zdejmował głowicę to u siebie sprawdź

Edytowany przez balcerek1, 26 styczeń 2013 - 15:55.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie/dymienie C-330 Dzisiaj, 23:48
  •  

#451 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 15:58

Kopcenie/dymienie C-330 sprawdzę

#452 Share Mariusz-C330M

Mariusz-C330M

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 styczeń 2013 - 21:31

Kopcenie/dymienie C-330 Baartus zakładając nowy wałek, rozumiem że sprawdziłeś położenie klina w porównaniu do starego wałka. Wiadomo, że firmy teraz umieszczają miejsce na klin w różnym położeniu kątowym. Czytałem że na kołach rozrządu są tez różne wykonania miejsca pod klin. <_<
Pisałeś, że zmieniałes na próbę koła o jeden ząbek i silnik działał bez większych zmian. :huh: Ale podobno luz na kołach rozrządu nie powinien chyba przekraczać 0,6mm, bo niby ma to znaczenie, a u Ciebie po zamianie pracował na większej wartości przestawienia.
Jeśli głowica jest niższa o 4mm to jak może nie być rożnicy w polożeniu wtryskiwacza w nowej glowicy. W jakim miejscu to zmierzyłeś, bo coś tu jest niejasne. Z tego by wychodziło że nowa ma podobny wymiar do tej naprawianej. :mellow: Ciekawe jak to z tym tłokiem od "M" jest.

#453 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 09:45

Kopcenie/dymienie C-330 wałki sprawdzałem i porównywałem wiem ze to tak na oko ale próbowałem to sprawdzić na stole tokarskim i wyszło mi ze są takie same <_< a co do głowicy to mierzyłem od miejsca gdzie leż wtrysk do płaszczyzny gdzie są zawory i jak pisałem różnica znikoma <_<

#454 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2078 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 27 styczeń 2013 - 09:58

Kopcenie/dymienie C-330 Z tymi wałkami to właśnie różnie bywa, już sporo czasu minęło jak wymieniałem dla jednego dziadzia wałek rozrządu producenta nie pamiętam...
Po wymianie ni jak silnik nie chciał pracować jak należy, czmychał z kolektora ssącego nie wkręcał się na obroty potrafiło laski wyginać itp też po oględzinach wałek niby ok zgadzał się ze starym. I fazy się zgadzały :blink: :blink:
Po zastosowaniu kompletu kół rozrządu od tego samego producenta co wałek nie ten ciągnik... Widać coś kombinują z wałkiem a potem na swoich kołach ustawiają jak trzeba. Bo jeśli dobrze pamiętam tylko jeden znak się zgadzał ze starym kołem (od pompy) reszta miała znaki w innych miejscach ponabijane....

Edytowany przez Roki212, 27 styczeń 2013 - 10:01.


#455 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 10:10

Kopcenie/dymienie C-330 zgadzam sie Roki212 bo miałem taki problem w c360 było źle za cechowane koło i były jaja ale pragnę zauważyć ze na starym tez tak chodzi wiec to nie to

#456 Share lukasz222

lukasz222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1662 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, hodowla bydła mięsnego

Napisany 27 styczeń 2013 - 10:55

Kopcenie/dymienie C-330

Po za tym C-330M to nie C-330 i nigdy tyle siły nie będzie miała co C-330.Bo jest szybsza a zarazem słabasza.


Sorry ale gadasz pierdoły. Ja mam M-ke i 28 przerobione na 30 (silnik zwolnice i przednia oś z 30tki tylny most i skrzynia z 28) i miałem też okazje jeździć zwykłymi 30tkami i jak słysze że przy tych 2 km/h więcej ludzie doszukują się różnicy jak między C-360 3p a zwykłym C-360 to sie zastanawiam czy kiedykolwiek mieli bezpośrednie porównanie. Ja takowe mam przy maszynach, od bron zaczynając na prasie kończąc. Przy mojej 30tce skrzynia z 28 daje lepsze przełożenia ale to skutkuje tylko lepszym zrywem, nic poza tym, M-ke jest łatwiej 'zmulić' na starcie ale potem już zostawia zwykłego ciapka z tyłu. Przełożenia przełożeniami ale liczy sie moment obrotowy jaki silnik jest w stanie przekazać na mechanizmy napędu. Przy maszynach typu rotacyjna czy prasa zawsze wolę zapiąć M-ke bo wiem że zrobi swoje bez przymulania silnika, a i przy orce szybciej obrócę niż zwykłą trzydziechą.

#457 Share Biznez404

Biznez404

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 11:12

Kopcenie/dymienie C-330 Kolego Baartuś mam pytanie jak masz tę głowice założoną czy wyjąłeś wtryskiwacz aby luknąć czy otwór od wtryskiwacza pasuje idealnie w ten lejek komory tłoka .

#458 Share Baartus

Baartus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 11:25

Kopcenie/dymienie C-330 tak i wychodzi zen pasuje

#459 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2013 - 11:34

Kopcenie/dymienie C-330 lukasz222 każdy ma rację ale M-ka jest szybsza i na gliniastych ziemiach jakie są w moich okolicach w orce zimowej to dostaję w d*pę silnik no i mosty też się rozlatują.Ja do c 360 nie zakładam pługa trójki bo na zimowej orce też dostaję w d*pę a co do c 360 3p to mój szwagier miał przekonanie jak przyjechał orać raz do mnie na zimę bo coś tam mu milem zrobić i pojechaliśmy razem.Ja w swojej 60 3 bieg i rura a on 3p już na 2 szedł.Od tej pory już nie przyjeżdża pomóż bo stwierdził że szkoda ciągnika.To jest tylko 5 koni różnicy ale jest

Baartus sprawdź zanim kupisz czy zrobisz głowicę te tłoki bo z tego co wiem to Machle składa zestawy na indyjskim tłoku.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kopcenie/dymienie C-330 Dzisiaj, 23:48
  •  

#460 Share lukasz222

lukasz222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1662 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląskie
  • Zainteresowania:rolnictwo, hodowla bydła mięsnego

Napisany 27 styczeń 2013 - 12:14

Kopcenie/dymienie C-330 Też mam gliniaste gleby i tam każdy ciągnik w nieźle 'oberwie', nawet 80tka ledwo szła. Ale fakt jest faktem że M-ka jest mocniejsza na WOM i efektywniejsza w polu od zwykłej 30tki, nie mówiłbym tego gdybym tego nie widział za każdym dniem pracy. Co do tych 60ek to masz rację, każdy KM w takich przypadkach się liczy, dlatego też przytoczyłem ten przykład, bo niektórzy myślą że jak M-ka ma te przełożenia nieco większe to już ma mniej mocy, a to nieprawda, silnik się liczy przede wszystkim

Edytowany przez lukasz222, 27 styczeń 2013 - 12:18.


Podobne tematy ursus 330 dymi na biało