AdGraPL

Po wymianie pompy paliwowej Władymirec T-25 nie chce odpalić

Polecane posty

AdGraPL    0

Witam. 
​Wymieniłem pompę paliwową we Władymirec T-25. Została ona odpowietrzona. Po próbie uruchomienia nie chce zapalić. Mogą być zamienione sekcje lub coś innego ? Prosiłbym o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maly00
      chcialem zapytac użytkowników renaulta 90-34 o przedni naped czy slychac go podczas jazdy po asfcie? bo mam zamiar kupic taka i przy predkosci 20 km slychac go jakby troche wyl.
       
      druga sprawa ile wytrzymaja wtryski i pompa w takich reniach? mozliwe ze przy 6500 tys mtg pompa bedzie do wymiany?bo ciagnik ma niby taki przebieg a pompa bya juz regenerowana nie dawala cisnienia.....
    • Przez johenek
      Witam
      Mam problem z moim władkiem taki że bardzo kopci na niebiesko, zwłaszcza na wolnych obrotach i spada mu bardzo ciśnienie oleju.Ciągnik miał remont silnika na wiosne 2012r. i początkowo wszystko było ok. ale po 2 mth zapiekły się pierścienie na 1 cylindrze więc go wymieniłem i od tamtej pory mam taki problem że strasznie komci na niebiesko. Im ma ciężej i wyższe obroty tym mniej kopci. Drugim problemem jest spadające ciśnienie oleju, na zimnym silniku ciśnienie oleju jest bardzo wysokie( skala się aż kończy) ale wystarczy że będzie miał tem. około 50 stopni ciśnienie spada do połowy zegara, a jak ma około 80 stopni to czasem ciśnienie spada do zera.
      Dodam że pompa oleju była już wymieniana, tak samo jak : głowice, wtryski, pompa regenerowana,tłoki, cylindry, pierścienie, wału nie ruszałem bo miał robione pruby w warsztacie i był jak nowy(silnik dopiero 2500mth)
      Silnik jest trochę słabszy ale daje radę uciągnąć pług grudziącki.
      Silnik czasami jak się zgasi ciepły to nie ma mowy aby rozrusznik zdołał potem obrucić silnikiem nawet na odprężniku.
      już nie wiem co robić z tą zakałą
      POMOCY :mellow:
    • Przez rafal0079
      Witam znajomy ma Renie 95.14 z silnikiem mwm i ma problem z pompą paliwa bo urwało mu 3 głowiczke w pompie wtryski po regeneracji filtry po wyminiał bak umył sitko w ręcznej pompce czyste paliwo prosto ze stacij lane za każdym razem z innej bo pompiaż spoczątku gadał że paliwo złe ale na orlenie nikt nie powie że złe bo inne ciągniki chodzą przewody po wymieniał co może być że rwie głowiczki jedna poszła zaraz po zapaleniu ciągnika 2 po 20 minutach pracy a 3 to zrobił 50 ar agregatem
    • Przez mateusz-w
      witam. w moim case 5130 1994 r po odpaleniu zimnego ciągnika nie ma żadnych biegów, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu biegi są (odpalam zimny - nie ma biegów, zaraz gaszę nawet nie czekam aż się rozgrzeje bo to nic nie pomaga,odpalam i są biegi) ,gdzie szukać przyczyny?

       drugi problem to ciągnik kopci na czarno. w ubiegłym roku była wymiana wtrysków i sprawdzona pompa, (pompa LUCAS typ 1044) sprawdzone ciśnienie w cylindrach-ok. nie bierze oleju - trzyma stan ,dodam że wymiana wszystkich filtrów ,oleju i płynów jest na oryginałach i odbywa sie dwa razy w roku co około 500 a 600 mth.

       

       

      sporo osób szuka katalogów do case, prosze bardzo   http://partstore.cas...m/us/index.html

      na podanej stronie wchodzimy w zakładkę PARTS CATALOG . Następnie klikamy w FIND BY MODEL pojawi się okno gdzie wpisujemy nasz model CASE .  katalog w języku angielskim ( najlepiej włączyć sobie google tłumacz). Wszystko jest dokładnie zobrazowane i podane są numery części..

         
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj