maxifarmer

Rewers elektrohydrauliczny w mf 6180

Polecane posty

maxifarmer    0

kupiłem nie dawno mf 6180 z rewersem elektrohydraulicznym i mam takie pytanie czy gdy się zatrzymuję i wciskam sprzęgło ciągnik jest cały czas na biegu można bez niczego sobie przełączać na tym rewersie czy przy wciśniętym sprzęgle nie powinno się przełączaś rewersu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxifarmer    0

piszcie coś napewno ktoś ma ciągnik z rewersem elektrohydraulicznym i wie już o takich sprawacz co nieco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Nie za bardzo kapuje twój post ale hmm może o to Ci chodzi. Jeżeli masz rewers elektrohydrauliczny i np bieg 2 to bez sprzęgła możesz zmienić kierunek jazdy za pomocą rewersu. Jak to jest przy postoju i wbitym biegu itd to myślę że wygląda to w ten sposób ze możesz mieć sprzęgło wciśnięte. Najlepiej spróbuj:)


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxifarmer    0

wiem że przy takim rewersie przełącza się go bez sprzęgła ale nieraz trzeba się zatrzymać na nieco dłużej a wyłączać za każdym razem bieg np;przy orce na małym kawałku z pługiem obrotowym 5 to trzeba się na chwile zatrzymać na wciśniętym sprzęgle i czy wtedo powinno się czy raczej nie manipulować rewersem bo to że na wciśnietym sprzęgle to wiem że się da go przełączać o to mi chodz tyle że czy na dłuższą metę nie spowoduje to jakichś awarii bo skrzynia w tych modelach z półbiegami i rewersem po jakieś usterce przaktycznie w naszych warynkach jest nie do naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

Ale ty przy tym rewersie masz bieg neutralny??


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxifarmer    0