Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zamiana rozdzielacza starego typu

4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jjjanek1

jjjanek1

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 17 kwiecień 2017 - 10:52

Witam wszystkich na początku chciałem się przywitać , jestem początkującym sadownikiem  i nowy w tej dziedzinie obecnie pomalutku zaczynam gromadzić maszyny .W związku z tym miałbym parę pytań .Ostanio zakupiłem ślęze pilmet 100l .W sprzęcie zamontowany jest rozdzielacz starego typu.Jest możliwość przełączania  na stronę prawą , lewą  lub obie naraz .Chciałbym wymienić na nowy rozdzielacz ponieważ obecny trochę już cieknie i ogólnie wymagał by regeneracji.W związku z tym prosił bym o podpowiedź czy taki typ byłby odpowiedni

http://allegro.pl/rozdzielacz-zawor-opryskiwacza-pilmet-4-sekcje-i5758320842.html?reco_id=f4aa5bb1-1248-11e7-8b12-d89d675b9d50

Czy mój starego typu również jest 4 sekcyjny ? chciałbym również podpytać odnośnie pomp na opryskiwaczu zamontowane są dwie pompy oznaczenie ma AK-52 nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat techniczny jaka wydajność zazwyczaj są informacje o pompie pilmet-40 oraz 60 czy mógłby ktoś z was wolnej chwili doradzić odnośnie Zamiany rozdzielacza na jaki i parę zdań ta temat pompy byłbym wdzięczny za pomoc za co z góry dziękuje

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Zamiana rozdzielacza starego typu Dzisiaj, 08:30
  •  

#2 Share toorano

toorano

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 303 postów

Napisany 17 kwiecień 2017 - 12:10

AK-52 to stop aluminium z którego wykonana jest pompa !

musisz mieć rozdzielacz sadowniczy !

#3 Share jjjanek1

jjjanek1

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 17 kwiecień 2017 - 17:05