Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zakup modeli SIKU


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share master0608

master0608

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 marzec 2009 - 20:31

Zakup modeli SIKU Witam. Chce kupic modele firmy SIKU... Chce je kupic ze strony agro-modele.pl i nawet juz mam pare maszyn ale chce zasiegnac waszej opini bo mam jednak dylemat...

A mianowicie maja byc to takie maszyny:

Ciagniki:
-Fendt plus przyczepa samozbierajaca: http://www.agro-mode...yczepa-172.html
i do tego zestawu przyczepa: http://www.agro-mode...ortuna-143.html

-JD: http://www.agro-mode...-deere-158.html plus ta przyczepa FORTUNA (link wyzej)

-MF 8400: http://www.agro-mode...n-8400-166.html plus ta przyczepa FORTUNA (link wyzej)

Ktory zestaw wybrac ? Najbardziej praktyczny bedzie ten z Fendtem bo dokladam ok. 7 zł i mam samozbierajaca ale z drugiej strony JD z Fortuna bedzie bardzo fajnie wygladal a MF sam w sobie niesamowicie wyglada... Ciezki wybor... AHa potrzebuje jeszcze jakiegos modelu firmy SIKU ale model np. plugu lub kultywatora (ceny porownywalne z tymi modelami przedstwionymi)

Najbardziej zalezy mi na ocenie ludzi ktorzy maja sporo takich modeli i naprawde sie tym interesuja...

Z gory pozdrawiam: master0608

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zakup modeli SIKU Dzisiaj, 16:05
  •  

#2 Share rolnik6920

rolnik6920

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:Przede wszystkim rolnictwo i fotografia :)

Napisany 23 marzec 2009 - 15:48

Zakup modeli SIKU są na agro foto wieksi szpece odemnie na ten temat ale m i się podoba bardzo mf i był by pierwszym takim mf na af

#3 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 23 marzec 2009 - 15:50

Zakup modeli SIKU a ja ich juz lepiej jak 10 sprzedałem i jeszcze nikt na af sie nie pochwalił?

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#4 Share master0608

master0608

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2009 - 16:54

Zakup modeli SIKU Czyli ty jestes wlascicielem sklepu ? Skoro tak to jaka jest to skala ? 1:36 czy 1:87 ? Bo jesli 1:87 to raczej nie ma sensu ich kupowac :/

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zakup modeli SIKU Dzisiaj, 16:05
  •  

#5 Share pati

pati

    Farmer modelarz

  • Members
  • PipPipPip
  • 850 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Skotnica gm.Praszka (Ziemia Wieluńska)/OOL
  • Zainteresowania:Rolnictwo, modelarstwo rolnicze, muzyka, straż pożarna, prawo jazdy i szkolenie kierowców.

Napisany 23 marzec 2009 - 17:41

Zakup modeli SIKU Skala 1:87. Ja wiem czy nie warto? Za taką cenę owszem. Kwota proporcjonalna do wielkości. Zobacz sobie w galerii modeli, jakie fajne makiety można z 1:87 zrobić. :)
Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

#6 Share master0608

master0608

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2009 - 20:07

Zakup modeli SIKU A jaka jest wielkosc modeli w tej skali ? Chodzi mi o dlugosc, wysokosc i szerokosc

#7 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9677 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 23 marzec 2009 - 20:50

Zakup modeli SIKU plus minus jak pudełko od zapałek

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zakup modeli SIKU Dzisiaj, 16:05
  •  

#8 Share master0608

master0608

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 118 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 marzec 2009 - 20:59

Zakup modeli SIKU TO jednak zrezygnuje... Poczekam jeszcze troche i odloze wiecej kasy i kupie sobie model w skali 1:32... Ok, temat mozna zamknac...

Ps. Ile kosztuje koszt przesyłki i jakie wymiary ma model w skali 1:32 ?

Podobne tematy