salas89

jumz zmiana wom z 8 na 6 frezów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
salas89    0

witam koledzy . Po raz kolejny potrzebuje waszej pomocy , czy ktoś przerabiał moze wymiane wałka wom z 8 na 6 frezów ? jaki czas i kłopotliwość takiej operacji ? Bo kupiłem rotacyjną i bym musiał teraz specjalnie kardan nowy kupowac bo te przejściówki trosze za daleko wystają  , no i troche im nie ufam . 

znalazłem wałek nie jest jakis mega drogi tylko kwestia wymiany 

00880e9109841cffmed.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie przejściówka daje rade tylko  , tylko jeden walek mam zmodyfikowany przez wspawanie końcówki 8frez

Edytowano przez Mr-rolnik2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperDemczuk    307

ja na twoim miejscu bym się nie bawił tylko kupił przejściówkę tylko dobrej firmy trochę droższą i będzie chodziła. ja u siebie też mam założoną przejściówkę i chodzi ☺☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Przejściówka znacznie szybciej i też będzie chodzić jak kiedyś stosowałem ją  w DF DX85 i bez problemu chodziła nic się nie działo. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Jasne że najlepiej przejściówka a długość wałka zawsze można dopasować chyba że ktoś ma dużo czasu i lubi grzebać i się w tm i bawić, ponieważ sporo roboty z tym będzie bo musi do środka skrzyni się dobrać niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
salas89    0

chyba mnie koledzy przekonaliscie  . No nic w takim razie zostane przy tej przejściówce :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Oczywiście, szkoda się za przeproszeniem pie...ć tak szybko załatwisz sprawę i będzie spokojnie działać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
evolution93    8

Wymiana bardzo prosta. 4 sruby odkrecasz spuszczasz olej ze szkrzyni robisz nowa uszczelke i po wymianie :) ale przejsciowka jest szybsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dlaczego w ogóle jest na 8 frezów?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Mam takiego i w oryginale jest na 6 frezów, może robili też i w wersje na 8 frezów,zresztą ruscy zawsze lubili i lubią się czymś wyróżniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
salas89    0

kurcze to dziwne bo ja mam jumza co nie był koparka, tylko ciagnikiem rolniczym , kupiłem go od 1 własciciela i ma 8 frezów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj