Polecane posty

Jaro106    0

Witam 

Mam problem ze skrzynią biegów 8/4 w moim Same Leone ciągnik mam od niedawna (uczę się obsługi) może ktoś mnie poinstruuje ponieważ nie wiem dlaczego jak chcę zmienić bieg wciskam sprzęgło w czasie jazdy( na postoju jak silnik pracuje nie ma z tym problemu) to nie mogę zmienić biegu słychać zgrzyt nie chcę wrzucać na silę ponieważ boję się że roz.. skrzynię. 

Dodam że sprzęgło bierze dość wysoko i się nie ślizga, czy to są oznaki kończącego się sprzęgła czy wystarczy regulacja i bedzie ok?

może w tym ciagniku wrzuca się biegi z miejsca jest to w ogóle możliwe ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2421

Ile ty masz lat ze zadajesz takie pytania biegi na postoju? jak nie masz pojęcia to zaprowadz ciągnik do mechanika do przejrzenia


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

Wiem że to dość irytujące wręcz banalne pytanie :) Ale jak napisałem uczę się obsługi tego sprzętu :) prawdopodobnie sprzęgło niewysprzęgla dobrze i tu tkwi problem.muszę podjechać do jakiegoś fachowca i zobaczy co jest nie tak :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak wciskasz sprzęgło to pedał jest twardy czy w połowie gumowaty???


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

Trudno stwierdzić ponieważ jak wciskama sprzęgło nie czuje żadnego oporu, po dzisiejszej orce stwierdzam że sprzęgło się kończy słychać rechot przy ciężkiej pracy i na 4 polowej nie ruszy z miejsca z plugiem ciągnik normalnie pracuje ale nie jedzie. I teraz mam nie mały problem ponieważ nie wiem czy nie będzie problemu z kupnem sprzęgła do same leone 75 silnik v4 1985 r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sklep agro-plus

 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zadzwon do nich


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

właśnie odkryłem powód ślizgającego się sprzęgła poszedł uszczelniacz na wałku i leje się olej jak jest rozgrzany ze skrzyni na sprzegło i się ślizga udrożniłem otwór od sprzegła od spodu mostu i wyciekł olej :(

Edytowano przez Jaro106

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no bywa ale sprzęgło i tak trzeba wymienić niestety i w dodatku simering :(


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

właśnie mechanik rozjeżdża samika jutro ma być diagnoza, tarczę opłaca się wyczyścić z oleju jak jest mało zjechana ok 1000 zł  zostanie w kieszeni tylko do wymiany zostanie uszczelniacz i łożysko oporowe bo je słychac, jutro zapadnie wyrok :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zasada jest jedna jak mechanik mówi coś o myciu sprzągla suchego z oleju to zabiera się ciągnik i ucieka jak najdalej od niego jak się będzie sprzęgło podpalać przy obciążeniu to kto zapłaci za rozjechanie ciągnika po raz drugi?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

faktycznie odradził mycie, wymieniam obydwie tarcze na nówki , docisk jest ok i łożysko też, simering z przodu poszedł i olej z silnika się lał na sprzęgło koszt 800 + 600 rozjechanie i jeszcze ma mi robić pompę hydrauliczną bo mi kuleje przepompowuje olej do skrzyni i  słychac stukanie jak podnoszę pług 560 kg na maxa do góry 

Edytowano przez Jaro106

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

wymienili dwie tarcze simeringi ale jak juz odebraliśmy ciągnik i dojechalismy do domu zauważyłem ze dalej olej z silnika się leje i wycieka przez dziurę od sprzęgła co mechanik zrobil nie tak ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to nieładnie a to olej silnikowy na pewno ? czy może ze skrzyni?

mógł źle  dobrać zimering

na bloku / wale mogą być wżery

jest kilka przyczyn ale aby sprawdzić trzeba rozjechać ciągnik


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro106    0

na pewno silnikowy czarny , w skrzyni mam czysty olej.

jak go rozjechali nic nie mówił o wżerach i mówił  że jest wszystko w porządku.

pewnie źle dobrany simering. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LMB
      Witam, mam pewną zagwozdkę dotyczącą zbiornika dodatkowego paliwa.
       

       
      Zauważyłem że ze zbiornika głównego mało jest pobierane paliwa. Głównie ubywa ze zbiornika dodatkowego. Nie zapala się lampka rezerwy paliwa, więc musze kontrolować manualnie stan. Gdy braknie paliwa ( w zbiorniku głównym jest)  ciągnik staje i coś się jakby zatykało w zbiorniku dodatkowym, bo muszę kompresorem dmuchać w przewody idące do zbiornika i dopiero pod duuuuużym ciśnieniem da radę przepchać. Jest tam jakiś zawór a może mam ciało obce. Dzięki
    • Przez agroplusf75
      Ciągnik deutz agroplus f 75 sadownik świeci błąd T 72 T 77 i M2 co to może być
    • Przez domel27
      Witam 
      W moim nowym nabytku po odpaleniu i upływie kilku minut zapala się taka ikonka wiecie od czego ?

    • Przez piotrek7035
      Witam. Mam problem z Agrofarmem 420GS, mianowicie ciągnik jedzie po czym zaczyna przerywać i gaśnie. Wtedy wyskakuje błąd T103. Ten błąd jest od czujnika obrotów silnika, czujnik wymieniony na nowy, wszystkie wtyczki sprawdzone i dobrze łączą. Mimo to błąd dalej wyskakuje i ciągnik gaśnie. Czasami jedzie przez 20 min i zgaśnie a czasami w ciągu 10 min zgaśnie 4 razy. Ma ktoś może jakiś pomysł co mu może dolegać?
      Dodam tylko że ciągnik niedawno został zakupiony i od początku nie było z tym problemu. Natomiast był problem z pływakiem w zbiorniku bo po dolaniu paliwa wariuje ale po 2 dniach się normuje i pokazuje już dobrze. Czasami po zgaśnięciu ciągnika wyskakuje też błąd m11 czyli czujnik od temperatury paliwa.
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj