rafix255

Wyciek oleju z tylnej zwolnicy NH TD5. 105

Polecane posty

rafix255    39

Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

na pewno nie ustanie. musisz zrobić. po wymianie oleju po 10 godzinach pracy spuszcza się ciśnienie. przy gl-5 Na pewno. a czy przy tych najnowszych to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

no własnie pod jesień miałem 2 przegląd i oleje w zwolnicach  były wymienione więc ciśnienie musiało sie stworzyć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Może za dużo oleju ci nalali.Pierwszy raz słyszę żeby ciśnienie spószczać,ile razy z czego ono powstaje.Korek można lużno zostawić i uwaga na myjki ciśnieniowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

No niby myje ostrożnie myjka i myłem jesienia wiec chyba to przez to cisnienie. ponawozach musze sie wziąc za to ale zirytowało mnie to ze 2letni ciagnik ma takie usterki... rece opadaja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak pierwszy raz słyszysz to mało wiesz. nawet w instrukcjach obsługi jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Mi w T 5060 przy 1200 godzinach poleciało łożysko na zwolnicy, wianuszek pękł, łożysko Polskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafix255    39

To nawet w serii T5000 sie takie cuda dzieją. Kurde tak niskie przebiegi i takie usterki???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Chyba NH tak maja. U mnie w TD90 też uszczelniali zwolnice jeszcze na gwarancji


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eMeF    2

Panowie w lipcu padł mi właśnie uszczelniacz lewej zwolnicy Panowie z serwisu wymienili go po czym przy orce w listopadzie znów zaczął cieknać.... Jak obstawiacie jaka jest tego przyczyną? Zła naprawa przez serwis czy jakaś wada w zwolnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj