XaWi

ustawienie zaplonu pompy wtryskowej ursus 1014

Polecane posty

XaWi    1

witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

nie ma znaku na pompie chyba że ktoś nabił.zakładasz pompę na silnik,podłączasz wszystkie przewody oprócz pierwszej sekcji pompy,odpowietrzasz układ,wkręcasz rurkę kapilarną na pierwszą sekcję,kręcisz wałem aż pojawi się paliwo w rurce,po prawej stronie silnika od strony koła zamach.w misie(obok wymiennika ciepła)masz wkręcany pręt ok.6mm.wykręć go i włóż w otwór i powoli kręć wałem aż pręt wskoczy w otwór w kole zamachowym. obserwuj kapilarę.musi pręcik wskoczyć w otwór i paliwo drgnąć w rurce jednocześnie.jeśli się nie zgrywa trza pompę poluzować i przyspieszyć lub opóznić wtrysk paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Ustaw na kapilerę jak to nie pomoże to wyciągnij pompę i zawieś ją do tych niby ja regenerowali i niech zrobią ją porządnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

dzieki za podowiedz sprawdze na kole czy sie zgrywa lecz brakuje mi troche regulacji pompy do bloku bo jezeli ustawie pompe w polowie  to jak dogne ja do bloku to dziwnie pompa chodzi . czy to normalne ze z pompy slychac taki delikatny metaliczny dzwiek i jeszcze jedno pompiarz ustawil wtryski na 180 czy do nie za duzo twierdzi ze sie zuzyja i  bedzie mniej. czy ktoś wie jakie sprzegielko powinno być i ile jest rodzaji do tego typu pompy pompa motorpal

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

jak byś miał inne sprzęgło to był by problem z rozruchem.żadnych hałasów nie powinno być z pompy.a to że słabo wkręca się na obroty to pompiarz nie ustawił regulatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Ustawiając sprzęgiełko kanałem na wpust do góry, szerokie wycięcie powinno być po 7 zębie czyli mniej więcej na godzinie 4:00.

Edytowano przez Grabcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Pompa zawsze bedzie tarabanić to normalne,Wtryski na 180 to lepiej zawsze tak ustawiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

no wlasnie sprzegielko powinno miec siedem zebow a ja mam 7 i pol na 7 czy 6 i pol wogole nie idzie odpalic ciagnika a jak odpali to gasnie . to najlepiej wtrysk ustawic na kole zamachowym czy probowac inaczej . Pompe zawozilem pompiarzowi ze dwa  razy i za kazdym razem twierdzi ze jest wszystko dobrze powiedzialem ze nie wchodzi na obroty ze morze dawka mala to powiedzial ze zawsze tak ustawia i jak cos to zebym troszke podkrecil dawke paliwa co o tym sadzicie bo ciagnik nie kopci nic delikatie jak przegazuje ale robiona byla kompletna kapitalka osiowanie bloku wal planowanie bloku oraz glowicy tuleje itp.mam pytanie z czego zrobić kapilare żeby to doklanie ustawić macie jakiś pomysl a ha na kole zamachowym mam dwie dziury obok siebie i trzecia tak z 15 cm dalej do czego sluzy ta trzecia . rozumiem ze na pierwszej ma być wtrysk a na tej drugiej i trzeciej

 

Edytowano przez XaWi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

jeszcze jedno,w pompie wtrysk od strony sprzęgiełka jest zderzak(śruba) od listwy na 19klucz chyba.weż wykręć ją i zobacz czy pompiarz nie włożył do środka podkładki(nie powinno jej tam być)jak jest wywal złóż i zobacz jak odpali i jak się wkręca na obroty.miałem podobny przypadek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

Witam uporlem się z zaplonem było zle sprzegielko zapłon ustawiony lecz na kole zamachowym się nie zgrywa. Pojawił się jeszcze jeden problem po regeneracji głowicy idzie mi kompresja przez szpilki dokręcania głowicy oraz spod sprężyn zaworów pojawiają się co jakiś czas bąbelki czy to normalne gdyż na rozgrzanym silniku słychać zawory sprawdzałem luzy i gdy ciągnik pochodzi trochę luzy się zmieniają dźwignienki zaworów są bardzo blisko popychaczy czy to może być przyczyną co z tym zrobić macie może jakiś pomysł

Edytowano przez XaWi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

kolego XaWi ,możesz napisać jak ustawiłeś ten zapłon bo mam podobny problem w u914,pompa zrobiona,sprawdzana przez dwóch majstrów,rozrząd ustawiony na znaki (wymienione koła na oryginalne bo na starych znaki były inaczej) wtrysk ustawiony książkowo a co nie chodzi odpowiednio to nie chodzi :(:(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztof80    0
Dnia 23.08.2017 o 02:37, pawi napisał:

kolego XaWi ,możesz napisać jak ustawiłeś ten zapłon bo mam podobny problem w u914,pompa zrobiona,sprawdzana przez dwóch majstrów,rozrząd ustawiony na znaki (wymienione koła na oryginalne bo na starych znaki były inaczej) wtrysk ustawiony książkowo a co nie chodzi odpowiednio to nie chodzi :(:(:(

witam mam ten sam problem w 1014 i jakie to sprzęgło założyłeś u siebie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1
Napisano (edytowany)

Ja założyłem od szezdziesiatki lecz coś też nie jest tak jak powinno być będę kupował nowa pompę chyba bo nie idzie poradzić sobie z tym. Można też przypilowac ząbek lecz to może być za dużo jak tak też próbowałem nie wiem czego to morze być przyczyną ja wymieniłem wszystko podczas remontu i po regeneracji pompy później zaczęły się problemy 

Edytowano przez XaWi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztof80    0
Napisano (edytowany)
Dnia 2.02.2018 o 23:15, XaWi napisał:

Ja założyłem od szezdziesiatki lecz coś też nie jest tak jak powinno być będę kupował nowa pompę chyba bo nie idzie poradzić sobie z tym. Można też przypilowac ząbek lecz to może być za dużo jak tak też próbowałem nie wiem czego to morze być przyczyną ja wymieniłem wszystko podczas remontu i po regeneracji pompy później zaczęły się problemy 

witaj   ja mam  7.5 zęba od klina do szerokiego wycięcia od 60tki jest zła   z kupnem nowej pompy bym się wstrzymał bo prz nowej niema tej zębatki ja też kupiłem nową za 2.5 koła bo myślałem że będzie po kłopocie  i nic to nie pomogło zawiozłem pompę do pompiarza ma ją sprawdzić po swojemu i ma sprawdzic czy jest ta zębatka odpowiednia jak odbiorę to zobaczę czy pomoże jak  nie  to zaprowadzę ciągnik do niego niech szuka gdzie leży problem dam znać co z tego będzie.

 

 

Edytowano przez krzysztof80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
carlos1014    1
kolego XaWi uporałeś się z problemem uciekajacej kompresji (bombelkami) przy szpilkach? Też jestem po regeneracji głowicy i też zauważyłem te bomblowanie sprawdziłem jeszcze raz dokrecenie glowicy (170Nm) ale dalej to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5
A sprawdzałeś głowicę ciśnieniowo? U mnie była pęknięta od strony popychacza i od strony szpilki tyle że sprawdzili to przed regeneracją no i okazało się że głowica na złom i nie nadaje się do naprawy bo bombelkuje tak jak u Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macmir    0

Witam. problem  mianowicie dotyczy ursusa 912 . wymieniłem pompę wtryskową na nową . po zamontowaniu i odpaleniu strasznie kopci na białostrasznie i nie reaguje na gaz ( trzeba kawałek poruszać gazem aby reagował lecz nie przestaje kopcić). po zgaszeniu i odpaleniu to samo. wtryski ustawione. pomocy w czym lezy przyczyna.??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj