Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam serdecznie :) Z końcem wiosny planujemy zrobić remont wizualny naszej osiemdziesiątce , jednak oprócz lakieru myślę że fajnie by było dać jakieś nowe udoskonalenia które poprawią wygodę pracy i wygląd :D Jeżeli ktoś chce się podzielić swoją wiedzą lub zwykłym pomysłem napisz tutaj ! :P Ja na razie pomyślałem sobie nad wyciszeniem kabiny , obiciem błotników i coś przydałoby się zrobić z dachem , może jakaś półka na radio i wentylator (gruby dach nie wchodzi w grę z powodu wysokości wjazdu z tyłu stodoły ;) )


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9031

Wspomaganie na orbitrol, haki CBM, fotel pneumatyczny, gniazda euro do hydrauliki z wolnym spływem i zbieraniem oleju (tzw suche, żeby nie kapało po ciągniku).  To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Ja polecam namalować płomienie na masce, w kabinie dołożyć duży przycisk z napisem "N O S" i dołożyć chlapacze z przodu kół. Ja po takich modyfikacjach zauważyłem że ciągnik zaczął jakoś inaczej chodzić i myślę że mu przybyło z 10 kM

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

Wspomaganie na orbitrol, haki CBM, fotel pneumatyczny, gniazda euro do hydrauliki z wolnym spływem i zbieraniem oleju (tzw suche, żeby nie kapało po ciągniku).  To chyba wszystko co przychodzi mi do głowy.

 

Pneumtayka 2obwodowa do hamulców do tego jeszcze jakaś szybkozłączka do pistoletu aby przedmuchać np chłodnice.

Czasem warto wstawić grzałkę w blok silnika (kiedyś używałem jak robił ciągnik zimą, teraz już mniej).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

Trochę po czasie ale przedstawię moje oryginalne udoskonalenia Ursusa  C-385

1Silnik  perkins 6 garów 105-130 km  Lub Chociaż Ursusowski 4 gary Turbo

2Zaczep tył nowy typ od 912 z mocowaniem do tandemu + listwa zaczepu dolnego mocniejsza o 300% od Polskiego oryginału - z wersji de luxe

3Uchylne okna boczne uchylne

4tylna szyba podgrzewana

5Regulacja wieszaka prawego z kabiny

6Drzwi Zetorowskie - otwierana z wiatrem nie pod wiatr

7Fabryczna półka do radia na podszybie

8Fotel Gramer

9Koła balonowe przód

10koła 38 cali tył

11Tapicerowanie błotników i dachu.

12Przedni Grill nowego typu z lampami w środku i siatką.

13 1 akumlator 12V

14 Dodatkowy rozdzielacz hydrauliki

15 Wymiana filtra oleju skrzyni z mytego na wymienny

16 Wskażnik poziomu paliwa

17 Wysoka kierownica ( są 3 rodzaje wysokości trzeba dobrać do siebie)

18 Jeśli nie działa to naprawa żółwia-zająca

19 Halogeny przód i tył

20 2 siłowniki wspomagające podnośnik

21 Fotel dla pasażera

22 Nowe dywaniki do kabiny

23 Chłodnica z Ursusa 6 garowego - duzo wydajniejsza.

24 Jeśli ciągnik ciężko pali to pompka z grzałką.

25 odciągi boczne do laszy zamiast klinow

Wiecej nie Pamiętam, wiem ile pracy potrzeba na te 25 punktów, więc nie będę więcej wymyślał.

Pozdrawiam i powodzenia

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314
10 godzin temu, wenicjusz napisał:

Trochę po czasie ale przedstawię moje oryginalne udoskonalenia Ursusa  C-385
1Silnik  perkins 6 garów 105-130 km  Lub Chociaż Ursusowski 4 gary Turbo

ale to zamontowałeś u siebie czy chcesz zamontować????


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

to jaki masz tam wstawiony silnik?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wenicjusz    5

to oryginał

Nie Ursus C-385

tylko Ursus c-3110.

Jest to oryginalna wersja exportowa C-385 z silnikiem Perkinsa A6.354 o mocy 110 km. Oraz najbogatszym wyposażeniem dostępnym w 1977 roku.

Odczuwalnie więcej mocy niż w Ursusie 1201, żwawszy niż 1012 i pali tyle co zwykła c-385 czyli do 8 litrów na godzinę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

czyli nie modyfikacja a fabryka ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj