Skocz do zawartości

Zdjęcie

CASE 5130 czy Renault 110.54


4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share areczek00095

areczek00095

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 19:16

CASE 5130 czy Renault 110.54

Witam Koledzy

 

Przymierzam sie do zmiany ciągnika i potrzebuje pomocy. Maszyna ma zastapic NEW HOLLANDA 7740 i ma pracowac na ok 30ha.

Dodam że ciągnik wyposażony bedzie w tura. I po długich poszukiwaniach waham sie pomiedzy dwoma które znalazłem u jednego handlarzyka.

 

1. https://www.olx.pl/o...7-IDkwwbI.html#  CASE 5130, oglądałem, jezdziłem. Ciągnik działa bez zarzutu, nie kopci, nie dymi, pracuje równo, wycieków nie stwierdziłem żadnych tylko gdzieś przy filtrze zaczeło kapać jak sie rozgrzał ale to kwestia raczej uszczelki. Biegi nie szarpia, półbiegi też, rewers bez sprzegła też fajnie funkcjonuje no i cena mnie przyciaga, dodatkowo rewers jest idealny do ładowacza. Bardzo zwrotny i chyba w oryginale, troche ehr sie zawiesza albo nie do konca umiałem go ustawic.

 

2.https://www.olx.pl/o...html#a2d60f083d Renault 110.54, tez pracuje ładnie, wszystko sprawne, przecieków też nie było ale z tym rewersem bedzie gorzej współpracowało sie z ładowaczem.

 

 

I teraz pytanie do was koledzy, który byście wybrali, troche boje sie hydrauliki w case i tego rewersu i polbiegów, słyszałem że pompa lubi szwankować, motogodzin na blacie ma 7800 ale ciekawe czy nie bije od nowa i czy nie ma 17800 ale ciagnik do tura idealny, renówka przyciąga mnie mechaniką bo ie jest nafaszerowana elektryka no ale jest dłuższa i z turem byłoby gorzej manewrowac. Spalanie mnie nie interesuje bo bez sensu liczyc spalanie jak ciagnik musi swoje zrobic i juz, chodzi mi bardziej o wytrzymałość, czesci zamienne i awaryjnośc maszyn. Prosze o jakies sensowne odpowiedzi ludzi którzy maja o tym pojecie. Pozdro



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CASE 5130 czy Renault 110.54 Dzisiaj, 02:40
  •  

#2 Share Rolnik1111

Rolnik1111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 350 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 20:25

CASE 5130 czy Renault 110.54

Te Case mają bardzo drogą pompę hydrauliczną a przy turze ma to znaczenie.

Z regeneracją to różnie może być,co nowe to nowe.


Edytowany przez Rolnik1111, 15 marzec 2017 - 20:25.


#3 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3086 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 16 marzec 2017 - 13:08

CASE 5130 czy Renault 110.54 Z tych 2 ciągników do tura będzie lepiej spisywał się case, wiadomo 6-cyl. to już jest długo do tego tur to już sporo miejsca do manewrowania potrzeba. W Reni będzie dalej wystawiał niż w Casa z powodów mocowania tura. U tego gościa do Reni dostaniesz za to wszystko czego zapragniesz i to w dobrych cenach. Case zależy jaka pompa hydrauliki tam siedzi jeśli ta z tych co kosztują tyle co ciągnik to i regeneracja tania nie jest. Tak więc każdy ma za sobą za i przeciw.

Wrażeń dostarczają stajnie Renualt; 120.54, 133.54, 150.54, 180.94 oraz Deutz Fahr; DX85, K410, Agrostar 6.31, Agrostar 6.81.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CASE 5130 czy Renault 110.54 Dzisiaj, 02:40
  •  

#4 Share areczek00095

areczek00095

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 113 postów

Napisany 16 marzec 2017 - 19:40

CASE 5130 czy Renault 110.54

Ale własnie czytałem ze z tymi pompami jest lipa ale widziałem to nowa kosztuje ok 9 tys aa regeneracja 3tys. Biegi fajnie chodza, rewers tez, żadne kontrolki nie wyswietlaja sie. Sam juz nie wiem, zastanawiam sie czy nie zaszalec i wziac tego Deutza z jego ogłoszeń, Agrotrona 85 i załozyc tura na niego.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CASE 5130 czy Renault 110.54 Dzisiaj, 02:40
  •  

#5 Share mikon71

mikon71

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 339 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świecie n/Wisłą

Napisany 18 marzec 2017 - 14:06

CASE 5130 czy Renault 110.54

case ma rewers bez pozycji neutralnej 




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy case 5130 czy renault 110.54