kamyxxx

Kontrolka Ciśnienia Pneumatycznego 7490

Polecane posty

Kamilo1888    61

jesli sie nie myle to czujnik powininen przestac swiecic gdy osiagnie minimum 3,5-4 bar . Powyżej tego cisnienia nie powinna swiecic ale jesli spadnie nizej to sie zapala o ile to czujnik od spadku cisnienia w ukl. pneumatycznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyxxx    9

Też tak myśle że to jest to, ale nigdzie czujnika nie widać. Powinien być chyba przy butli, ale go tam nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    61

i nawet jak nabijesz uklad do pelna na jakies 8 bar to nadal swieci ?? no okolice butli musisz szukac go od regulatora cisnienia do butli bo tam jest stale ciśnienie po wylaczeniu sprezarki moze gdzies pod jakis wezyk albo moze byc podpiety od wskaznika jesli jest to wskaznik elektryczny a nie analogowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyxxx    9

Mam też zegar manualny, i na nim nabija do 8 bar. Moim zadanim czujnik nie jest podłączony. i dlatego komputer nie widzi ciśnienia. Tylko czy ktoś wie gdzie on może się znajdować. albo chociaż kostka. Bo nie mam ani przy butli ani przy regulatorze czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
    • Przez Karol189
      Witam mam problem z biegami w MF 6475 dynashift podczas jazdy pod obciążeniem ciągnik wyrzuca mi 1 i 2 bieg co to może być za przyczyną? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj