Polecane posty

Kamil0012    2

Witam. Od miesiąca posiadam Ciągnik jak w tytule. Borykam się problemem mygajacej kontrolki ciśnienia oleju silnikowego. Gdy przekręcam kluczyk palą się kontrolki : ciśnienia  silnika. ciśnienia oleju w skrzyni, świecy płomieniowej(chyba), przedniego napędu, dalej przekręcam kluczyk odpalam silnik wszystkie kontrolki gasną po ok 3 sekundach słychać sygnał dzwiękowy pi...pi i zaczyna migać kontrolka ciśnienia oleju silnika w trybie:  oo..... lub O.o.... ciężko to określić. Jak ja wykasować? co może być uszkodzone? co sprawdzić? Dodam że czujnik ciśnienia oleju  silnika na rurce od turbiny-nowy, czujnik temperatury oleju silnika-nowy, filtr oleju-nowy, poziom oleju jest OK. Koledzy podpowiedzcie co to może być? Jest to niepokojące z uwagi że to kontrolka ciśnienia oleju silnika,a zaraz trzeba w pole ruszyć. Niestety jak narazie nie stać mnie na fachową pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Na dzień dobry sprawdź jakie jest faktycznie ciśnienie oleju na silniku. Masz manometr? Odpowiednia redukcja wkręcasz i widzisz co się dzieje. Jeśli ciśnienie prawidłowe problem z elektroniką jeśli nie problem z pompą 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

zapomniałem dopisać, ciśnienie sprawdzone było na zimnym 4 Atm na wolnych na wysokich 5 Atm, na ciepłym 2 Atm na wolnych i 2.5 Atm na wysokich. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2421

wkec zegar do ciśnienia (można znaleźć na allegro takie zegary w zestawie) żebyś miał stałą kontrolę ciśnienia a to ze miga kontrolka to jest uszkodzony czujnik lub kable


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

To że mowy nie oznacza że dobry taki są realia jeśli chodzi czujniki. Są to łatwe w uszkodzeniu części. Sprawdź dokładnie wiązkę jeśli jest w porządku to wina czujnika.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

Nie jest to wina czujnika przed odpaleniem kontrolka swieci, po odpaleniu kontrolka gaśnie tak jak trzeba tyle że po ok 4 sekundach od zapalenia jest sygnał dzwiekowy dwa razy i myganie w sposób jaki opisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati9520    0

Witam, mam podobny problem od tygodnia. Chciał bym się zapytać czy to pilna usterka do naprawy czy można z tym normalnie przez jakiś czas pracować? Ewentualnie jakie mogą być konsekwencje zaniedbania tego problemu? Liczę na szybką poradę i z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

same Silver nie ma kodów błyskowych w kontrolce od oleju jak jest to tylko w ręcznym panelu gazu a co ciekawsze nie ba błędu numer 11 (jest lista tylko od 1 do 5) gdzie przypuszczam z to może być 2 wiec problem z aktuatorem o ile jest wyposażony w elektryczny

 

panowie nagrajcie filmik

 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati9520    0

Niestety nie mogę dodać załącznika z filmem. Czy mogę prosić o adres e-mail na pw w celu wysłania filmu pocztą? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widzę błąd faktycznie jest w dodatku 4 czyli od czujnika obrotów silnika ale nie powinien zapalic

 

mógł byś zrobić zdjęcia pompek i aktuatora tylko dokładne?


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati9520    0

Mogę prosić o jakieś objaśnienie gdzie znajdują się te części (ewentualnie kontakt telefoniczny o dogodnej dla pana porze ) ponieważ moja wiedza na temat mechaniki jest niezbyt duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tel 509500422


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil0012    2

I co Panowie macie jakieś rozwiązanie problemu?


mam dziwne przeczucie ze Pan Piotrrmb i Pan Mati 9520 to te same osoby :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh w środę będę u pana mati i ciekawa sugestia proszę o rozwiniecie tematu panie kamil0012


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tsubasa    1
Dnia 13.04.2017 o 13:02, Kamil0012 napisał:

Proszę o zamkniecie tematu. Sprawa rozwiazana.

Jaka była przyczyna? Bo obawiam się że mam podobny problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez banar1
      Witam wszystkich,
      mam problem z załączaniem przedniego napędu w Same silver 95. Gdy ciągnik ma zimny olej to przedni napęd włącza sie bez problemu za każdym razem, ale gdy już troche pojeżdże i olej troche się zagrzeje to przeni napęd nie chce się włączyć, dodam że włączanie mam w guziku na elektrozaworze. Proszę o porade co może być przyczyną.
    • Przez areczek00095
      Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.
    • Przez areczek00095
      Cześć koledzy. Mam problem bo w moim Silverze pocil się blok pod cylindrami ale delikatnie a dzisiaj robiłem z ladowaczem, rozgrzal się i zaczęło już ładnie lecieć. Nie bardzo wiem skąd się to ciśnie bo cylindry są suche, nie widać żeby coś się na nich paliło. Druga sprawa to regulacja ciśnienia na wejściach. Tura mam wpietego w wyjścia i trochę za wolno chodzi jak dla mnie, nie bardzo wiem jak zwiększyć ciśnienia na wejściach, a może ma ktoś wpietego to bezpośrednio w pompę, to chętnie bym zobaczył jak i też pokombinowal. Poniżej kilka zdjęć odnośnie tematu.
    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj