Krzysztoflewandowski36

przeciek przedniego napedu w renault 133.14

Polecane posty

MarcinKa    153

Rozbierasz elementy poczynając od koła i wymieniasz uszczelniacze ew łożyska jak masz luzy bo wtedy nawet najlepszy uszczelniacz nie pomoże.

 

Masz nawet filmik na YT użytkownika OVerdrive zdaje się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Ciekawe czy półosie nie są podrobione no ale gdybać można najlepiej rozebrać i będzie widać ja to rozbierałem bo musiałem wymienić krzyżak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jest to najczęstsza usterka a przyczyną jest uszczelniacz było już o tym pisane w tematach Renault. Jeśli są luzy na łożyskach to jak pisał kolega @MarcinKa trzeba wymienić je, bo w przeciwnym razie uszczelniacz długo nie wytrzyma.

Jaka jest procedura podczas demontażu już opisywałem poprzednio, wspomnę tylko, że trzeba odkręcić koło, spuścić olej z przekładni planetarnej (korek spustowy na klucz imbusowy przekręcić tak, aby znalazł się  na dole), zdjąć pokrywę przekładni. Półosi w miejscu osadzenia uszczelniacza nie wolno skrobać, ani czyścić papierem ściernym, gdyż grozi to przeciekaniem. Brud usuwamy chemicznie rozpuszczalnikiem nitro lub zmywaczem do czyszczenia hamulców w spraju (usuwa wszystko i pozostawia czystą i suchą powierzchnię).

Olej do przekładni planetarnej nalewamy po montażu przez ten sam korek (na klucz imbusowy) z tą różnicą, że przekręcamy go na godzinę 3 lub 9 i wlewamy olej do momentu pojawienia się w otworze, czyli do połowy przekładni. Wlewamy poprzez przewód przezroczysty PCV o średnicy pasującej do otworu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj