Polecane posty

krystek1992    20

Panowie czy u Was też nie można włączyć naraz wszystkich świateł? U mnie się włączają albo długie w masce albo te na kierunkowskazach. Albo te albo te. Nie da rady włączyć długich i tych na kierunkowskazach naraz?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus11734    0

Nie da rady jak podłączyliśmy się pod komputer to też nie szło w steyr  125 profi tak samo jest nie idzie wszystkich włączyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2643

Żeby włączyć wszystkie na raz byś musiał po mostkowac kable, ale widocznie producent po coś to zastosował. Już stare fendty takie coś miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

Jest jakiś przepis o ilości punktów świetlnych w pojazdach. W samochodzie marki daf świeciły mi albo długie w reflektorze albo halogeny na dachu. Serwisant mówił właśnie coś o tych przepisach i z salonu pojazd musi wyjechać oświetlony zgodnie z nimi a na moja prośbę zmostkował coś przy bezpiecznikach i świeciły już wszystkie. Być może dlatego w twoim ciągniku właśnie tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Najnowszy model 6120M. Będę u dealera to zapytam i zobaczymy co powie.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba5r    18

U mnie w 5r jest tak samo, palą się światła na masce albo te nad kierunkowskazami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2421

po prostu żeby nie było zbyt dużego obciążenia instalacji elektrycznej po to jest to nawet w starych Zetorach tak już było


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daaniel766    4

Te i te są światłami mijania i kiedy mamy obciążnik lub inna maszynę na przednim tuzie zapalamy te drugie światła, a te na dole na masce gasną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

To wiem wszystko. Dzięki za porady Panowie :)


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

A tak zapytam znawców, co się może złego stać jak włączyć wszystkie reflektory i ciągnik próbować odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak trochę postoi na tych wszystkich światłach to go nie odpalisz .


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Wiem, ale co się może złego dziać jak na zapalonych reflektorach odpalam ciągnik, czy aż tak złego nic się nie dzieje,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

    • Przez toooomaszewski
      Mam problem z nawiewem w kabinie, działa tylko na ostatnim biegu. Wymieniłem rezystor na nowy, było ok, i po kilku dniach z powrotem chyba padł, bo znowu działa tylko na najwyższym biegu. Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny 🤔 załączam zdjęcie panelu nawiewu. Kabina jest identyko jak w serii R, M, E.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj