Skocz do zawartości

Zdjęcie

dlaczego ściąga pług ?


34 odpowiedzi na ten temat

#21 Share kserkses

kserkses

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 652 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 wrzesień 2007 - 18:44

dlaczego ściąga pług ? Po pierwsze ustawienie pługa, przedewszystkim płozy i wcale nie równolegle do kierunku jazdy tylko żeby nieco napierały na caliznę a wtedy i będą szersze skiby jak i cały pług będzie szerzej orał.
Łańcuchy ograniczające ramiona podnośnika muszą być luźne podczas orki, bo wtedy będzie ściągać ciągnik.

Żaden najdroższy i najlepszy pług nic nie pomoże jak się dobrze go nie ustawi.
<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
dlaczego ściąga pług ? Dzisiaj, 13:22
  •  

#22 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 03 wrzesień 2007 - 20:02

dlaczego ściąga pług ? panowie już dawno nieaktualne wystarczyło założyć wszystkie nowe długie płozy i po sprawie ale dzięki że dajecie tyle dobrych rad ale nawet bez przedniego napędu można prosto orać :)

#23 Share kserkses

kserkses

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 652 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 wrzesień 2007 - 20:19

dlaczego ściąga pług ? @Paweł to już nie byl twój wątek :)
<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

#24 Share DjKrak

DjKrak

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radomsko

Napisany 03 wrzesień 2007 - 20:28

dlaczego ściąga pług ? Najważniejsza jest szerokość pierwszej skiby, dobrze ustawiony pług powinien delikatnie ciągnąć na niezaorane wtedy płozy sie tak nie zdzierają.

#25 Share nowy1989

nowy1989

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 wrzesień 2007 - 20:34

dlaczego ściąga pług ? A więc tak, miałem problem ze ściąganiem i była to wina łańcuchów ograniczających ramiona podnośnika-prawy musi być lużny- taj jak mówi kserkses

#26 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7077 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 04 wrzesień 2007 - 15:20

dlaczego ściąga pług ? No chyba że jest to pług obrotowy to oby 2 (lewy i prawy) muszą być luźne...

#27 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9419 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 04 wrzesień 2007 - 21:31

dlaczego ściąga pług ? a ja pług właśnie skręcam na z obu stron żeby sie nie prezesował. niektórych maszyn nie skręcam w cale a niektóre tak.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#28 Share celeronik

celeronik

    Zaawansowany

  • Moderator Galerii
  • PipPipPip
  • 525 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 wrzesień 2007 - 14:16

dlaczego ściąga pług ? U mnie ojciec też zostawia troche luzu na ramionach.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
dlaczego ściąga pług ? Dzisiaj, 13:22
  •  

#29 Share PronarekP5

PronarekP5

    MarcinWyrwich

  • Members
  • PipPipPip
  • 569 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Strzelec Opolskich

Napisany 05 wrzesień 2007 - 14:50

dlaczego ściąga pług ? u mnie pług idzie minimalnie ostatnią skibą
wyżej i dzie spoko
pozdro
FENDT PoweR i nie ma mocnych !

#30 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 wrzesień 2007 - 14:25

dlaczego ściąga pług ?

U mnie ojciec też zostawia troche luzu na ramionach.


u mnie tez, jak jeszcze sie oralo c-360, to minimalny luz na ciegnach sie zostawialo. teraz jak jest nowy sprzet, to jest juz na sztywno.

zlota mysl na dzis: jak sie nie ustawi pluga, to sie nie zaorze <_<

#31 Share S-Piotr

S-Piotr

    S-Piotr

  • Members
  • PipPipPip
  • 1269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Legnica Dolnyśląsk
  • Zainteresowania:kobiety,wino i loty w kosmos.

Napisany 14 wrzesień 2007 - 19:27

dlaczego ściąga pług ?

panowie już dawno nieaktualne wystarczyło założyć wszystkie nowe długie płozy i po sprawie ale dzięki że dajecie tyle dobrych rad ale nawet bez przedniego napędu można prosto orać <_<

I z nierównymi płozami można orać prosto tylko należy wieżyczkę pługa tak przesunąć na jej regulacji aby po zanurzeniu pługa w ziemię łącznik był centralnie na środku wieżyczki i ciągnika .Każdy ukos łącznika powoduje z ciąganie ciągnika a tym samym większe opory orania dzisiaj to wypraktykowałem .Pozdrawiam Piotr z Legnicy. :) ;)
Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

#32 Share rejestrator1

rejestrator1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 20 kwiecień 2008 - 17:19

dlaczego ściąga pług ? zeby pług nie ściągał w rzadną strone trzeba wyrególować pięte na ostatnim pługu podkładkami. tam jest cała siła. jeśli traktor ucieka w strone zaoranego to trzeba dodać pare podkładek na ostatniej śrubie pięty, jeśli ciągnik ucieka w drugą strone to trzeba ująć podkładek na ostatniej śrubie jeśli tam są lub dodać na pierwszej śrubie pięty. u mnie to podziałało

#33 Share bodzias21

bodzias21

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 08 wrzesień 2015 - 22:21

dlaczego ściąga pług ? Ja mam podobny problem. Plug to apkil mix 40 zagonowy. Ciagnik remault 110-14. Ciagle ciagnie mmie w niezaorane. bruzda taka ze az wstyd, pomoze ktos mi ustawic?

#34 Share Tomasz78

Tomasz78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2347 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 wrzesień 2015 - 20:22

dlaczego ściąga pług ?

Rozkręć rzymską śrubę z boku i potem ponownie ustaw pierwszą skibe .



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
dlaczego ściąga pług ? Dzisiaj, 13:22
  •  

#35 Share wojtaso

wojtaso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 07 listopad 2015 - 22:02

dlaczego ściąga pług ?

Ja mam podobny problem. Plug to apkil mix 40 zagonowy. Ciagnik remault 110-14. Ciagle ciagnie mmie w niezaorane. bruzda taka ze az wstyd, pomoze ktos mi ustawic?

I jak, udało Ci się go ustawić? Bo też mam takiego akpila. Orze ładnie, lekko idzie, ciągnik idzie prosto tylko nie wiem czemu strasznie ściąga pług w stronę niezaoranego. Stabilizator automatyczny mam zwolniony i może to jest powodem. Ale znów na stałe nie da się orac. Czy ktoś wie co może być przyczyną takiego zachowania? A może to normalne. Pozdrawiam

Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk