Polecane posty

Witam mam pytanie odnośnie tego silnika na wolnych obrotach zaświeca mi sie kontrolka oleju kończy się pompa oleju to wiem ale nie bardzo wiem gdzie ona jest umiejscowiona może ktoś jużz was to robil proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie tak tylko ona jest dziwnie montowana bo jak ogladalem zdjecia tej pompy to ona chyba jest napędzana z razrzadu tak ona wygląda

post-166895-0-56349300-1488112086_thumb.jpg

Edytowano przez TomaszJzefiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

co w niej dziwnego pompa jak pompa każda jest napędzana od wału lub rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Silniki z tej seri maja pasek rozrządu mam taki w ładowarce do ustawiania rozrządu jest specjalistyczny przyrząd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Prawdopodobnie będzie pod wałem w misce. Spadek ciśnienia niekoniecznie musi oznaczać zużytą pompę oleju, równoznacznie może to być uszkodzony/przycięty zawór upustowy, lub zużyte panewki.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Silniki z tej seri maja pasek rozrządu mam taki w ładowarce do ustawiania rozrządu jest specjalistyczny przyrząd

Silniki z tej serii są już nie produkowane i zawsze miały koła zębate. Zdjęcie poniżej.

Wskażesz pasek wśród tych kół zębatych? Bo razem z rozrządem pokazałem.

Autorze raczej masz skończony silnik pompa spokojnie wytrzymuje 20-50tyś godzin. Więc raczej nadmierny luz na panewkach

Pompę masz pod przednim deklem.

Wymiana prosta.

4941657600_1291389837_thumb.jpg

Podłączenie zegara i kontrola ciśnienia oleju też do zrobienia. Bo czujnik nie wiadomo czy oryginał i co pokazuje.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można znaleźć ten zawór upustowy od czegoś trzeba zacząć czujnik wymieniłem zegar założyłem i na zegarze pokazuje niecałe 2.5 bara na zimnym oleju wymienię pompę i zobaczę co dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ile ma na gorącym. Zimny to każdy ma. Zawór w pompie pod blaszka co ręką trzyma. Nie ruszać !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

zrozum chłopie że pompa jest praktycznie niezniszczalna jak w każdym silniku. Tu trza cały silnik robić a nie bawić się w jakieś wymiany pomp. O ile oleju nie pali to wał bankowo do szlifu + nowe panewki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj