Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
patrykk782    0

Witam!
Panowie w moim zetorze 5245 nie działa do końca elektryka. Nie wiem co jest grane, już takiego kupiłem. Nie działają kierunkowskazy, wycieraczka, lampka w kabinie, klaskon. Przednie światła też nie zawsze działają, nieraz długie nie chcą się załączyć a nieraz wogóle nic. Raz było tak, że robiłem coś na włączonym zapłonie i przez jakiś 5 sek zaczął tykać kierunkowskaz oraz kontrolka. Ewidentnie coś musi nie łączyć Wszystkie kostki, bezpieczniki wyczyściłem i spsikałem contaktem do styków- nie pomogło. Macie pomysł co może być nie tak? Tak myslałem, że może masa przyrdzewiała ale gdzie ją znaleźć? 
Z góry dzięki za wszelkie wskazówki! Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2421

długie kierunki i klakson to pewnie do wymiany ten przełącznik wielofunkcyjny bo on za to odpowiada


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykk782    0

coś się styka masa jest koło włącznika prądu jeśli on jest

Mozesz kolego napisac gdzie znajduje sie ten wlacznik pradu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3007

nie kazdy go mial, czysc przewody od akumulatora i mase na pewno znajdziesz-wlasnie brak masy to nawiekszy problem w elektryce zetora, jesli nikt nie dlubal przy przewodach to masa ma szary kolor.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykk782    0

Rzeczywiście, masa znajdująca się przy zbiorniku paliwa była urwana- co najlepsze, podłączenie jej nic nie zmieniło;d Jednak chyba znalazłem przyczynę- do wycieraczki i lampki górnej nie dochodzi prąd. Nie mogę zlokalizować kabla gdzie on dochodzi ani na schemacie też nie ma nic o instalacji wycieraczki.Puszczę chyba nowy przewód od akumulatora z bezpiecznikiem 15A i będzie po problemie. Apropo kierunkowskazów i klaksonu- wina leży najprawdopodobniej w przełaczniku tak jak kolega wyżej napisał. Z tego co czytałem bywają one awaryjne. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie gdzie znajduje sie czujnik temperatury plynu w zetorze 5211? Wiem ze jeden przewod idzie do termostatu do dolnej srubry od strony sprezarki. Byl on urwany ale go zlutowalem i dalej nic nie pokazuje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj