damianXXL

MF 3060 problem z odpalaniem po dłuższym postoju

Polecane posty

Uziu92    7850

na powrocie z pompy wtryskowej. Z tego co patrze na zdjeciach to powinien byc, blizej rozrzadu masz 2 wejscia. Jedno zasilanie drugie powrót.

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

No jest, będzie się tak działo jeszcze w przypadku nieszczelnej pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    48

No i dalej problem ... urwa mac. Zapali i zgasnie. I juz nie zapali. Zapowietrza sie. Szlag jasny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

otwierałeś te wejście do pompy wtryskowej? może ten zaworek się zaciął... czort wie.

Odłącz bak, podepnij się do karnisterka. Tam cudów nie ma tylko jakaś pierdoła musi być uszkodzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

sprawdź czy z prawej strony na pompce zasilającej (w tych miejscach co wkręcone są przewody) znajdują się gumowe uszczelki i czy są w dobrej kondycji.

już kilka krotnie naprawiałem takie usterki i objaw zawsze był taki sam jak u ciebie...

 


skoro jesteśmy przy układzie paliwowym.... poszukuję wskaźnika paliwa i temp wody tych co znajdują się w desce rozdzielczej... ktoś może wie gdzie to znaleźć bo za chiny nie mogę...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

jesteś wielki dziękuję;D ależ się napyrałem i nie mogłem znaleźć a klient się uparł....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    48

Poki co odpowietrzylem go dobrze i zalapal.
Ale.... fakt gumki na przewody w pompce sa zlej jakosci dlatego postanowilem kupic cala pompke zasilajaca. Innej opcji nie widze bo stara pompka juz sie konczy.
Pozatym sprawdzilem caly uklad zasilania na szczelnosc, zadnych wyciekow paliwa itp.

Edytowano przez damianXXL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7850

pompka nie jest droga, jak wymienisz to daj znać czy pomoglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    48

Wczoraj i dzis zatrybił bez problemu. Nie wiem co to sie dzieje ale to juz wkur... Raz pali raz za ..uja.
Wkurzylem sie i wyciagnelem eska po 30 latach postoju, po przeczyszczeniu wszystkiego pali z kopa, chociaz esek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    48

Nowa pompa 50pare zl polska, zbrojona membranka. Ale nie brałem. Zapala massey bez problemu bez płomieniówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

kurcze zapala mi sie na malych obrotach , a na wiekszych nie swieci , co moze byc przyczyna ? dodam ze to zdjecie jest podgladowe z netu

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tak, tak. myślisz że jak na liczniku masz 5tys godzin to tyle faktycznie silnik zrobił? zmierzyć ciśnienie oleju, kompresję i zapewne silnik do kapitalki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

A może z pompką zasilającą? W Perkinsach się zdarza że membrana w pompce się rozszczelni i część ropy idzie do oleju, wtedy olej się rozrzedza i taki efekt. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Jeśli świeci Ci kontrolka na niskich obrotach to podstawą jest pomiar ciśnienia za pomocą manometru - tu się nie zastanawiaj.

Jeśli pomiar wykaże niskie ciśnienie to szukaj w silniku, np. zawór pompy oleju, zużyte łożyska wału itd.

Jeżeli okaże się że ciśnienie jest w normie to problem leży po stronie instalacji elektrycznej, czujnik, instalacja ( przetarty przewód który masuje ale tu obroty nie mają nic do rzeczy ).

 

Rozrzedzony olej silnikowy powinien utrzymywać ciśnienie, może niższe ale to musiałaby być mieszanka 50/50 ale wtedy przybywałoby oleju i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Jak kontrolka się zaświeca na małych obrotach a na wyższych gaśnie, to znaczy że działa prawidłowo i elektryke bym zostawił w spokoju.  Jeżeli  zaczęło się w krótkim czasie to z tego co wymienił @akmały może być tylko przycięty zawór na pompie. Panewki nie zużywają się w "tydzień czy miesiąc". Nie zgodzę się że rozrzedzony olej będzie utrzymywał ciś. Trzeba wziąść pod uwagę że silnik nie jest nowy po za tym ciekawe jak stary jest olej. Na mocno wypracowanym oleju ciśnienie już jest niższe i wtedy przy niewielkiej domieszce ropy sytuacja jeszcze się mocno pogorszy. Mam to przetestowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianXXL    48

Zacznij od najtańszych rzeczy, podmień czujnik ciśnienia.
Ps. Nie straszczie chłopaka kapitalką bo czasami pierdoła robi cyrki. Podobnie jak u mnie. Nieszczela gumka w pompce robiła cyrk. Kupiłem kilka sztuk gumek wartych 50gr jedna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7850

jak masz czym zmierzyc cisnienie to zmierz, jak nie masz to moze masz czujnik na podmiane z innego mf, chyba z małego 255 tez pasuje, ale nie jestem pewien, zacznij od najprostszych rzeczy jak koledzy pisza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 3060mm
      Proszę o informację o świecach żarowych. Jak się je uruchamia, jeżeli są wgl tym traktorku ???
    • Przez lorakw
      Witam! kupiłem niedawno mf 3060. Gdy jest zimny strasznie słabo pali. Trzeba bardzo długo kręcić żeby zagadał. Czasami muszę ponownie ładować akumulator bo padnie podczas tego rozruchu. Akumulator jest nowy, wiec to raczej nie jego wina. Wydaje mi się ze za wolno rozrusznik kręci. Tak jak by prąd gdzieś gubił. Świeca płomieniowa jest nowa i działa bo sprawdzałem. Jak już raz odpali to później nie ma problemu. Nawet jak przez parę godzin jest nieodpalany. Najgorzej jest rano. Co może być tego przyczyną? Może miał ktoś podobny problem? z góry dziękuje za odp i pozdrawiam
    • Przez dany1234
      Witam wszystkich mam taki problem ,a mianowicie w mojim mf 3060 coś sie stało ze sprzegłem bo gdy go wcisnełem wpadło w podłogie bez żadnego oporu i nie można ruszyć .Pare dni temu było wszystko ok co to może być czy to pompka czy może soś innego prosze o pomoc za pomoc zgóry dzieki.
    • Przez pniznikow
      Witam, mam problem w swoim MF 3050. Gdy wrzucam wsteczny na lewarku z zakresem A i B to ciągnik w ogóle nie jedzie. Na zakresie B działa prawidłowo lecz na A w ogóle nie działa. Wsteczny da sie normalnie wrzucić ale ciągnik po prostu stoi w miejscu. Mam skrzynie 16x16. W ogóle lewarek jakoś dziwnie działa, nie chodzi lekko jak ten ze zmianą biegów tylko jakoś ciężko i jakby miał jakiś opór, czasem ciężko jest wrzucić zakres B w przód.
    • Przez damianXXL
      Witam. Mam w planach zrobic samodzielnie pług do odsnieżania do MF 3060 podobnie jak w załaczniku. Mam juz duzo materiałów.... oprócz siłownika hydr. Pług głowny po krótce zrobiony prowizorystycznie Potrzebuje jakieś wymiary ramy nośnej pługa i długość siłowniką jaką zastosować żeby była odpowiednia, mam na oku takie coś http://olx.pl/oferta/dwa-silowniki-hydrauliczne-jednostronne-stan-bardzo-dobry-regenerowane-CID757-ID5YYRZ.html#deb9db3d86. Czy bedzie wystarczajacy? Potrzebuje równiez wymiary długości ramy ile dać od ciągnika do pługa....
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj