John23

Wyciek oleju z dolnego walka podnośnika renault 8514

Polecane posty

John23    19

Tak jak w temacie wyciekał mi olej z dolnego walka podnośnika przez uszczelniacze wiec je wymieniłem i znowu to samo tylko troszkę mniej wycieka oleju co może być nie tak?. Wszystko zostało dobrze oczyszczone na walku nie było żadnych śladów wyrobienia. Proszę o jakieś porady co mam teraz robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Skoro wymiana uszczelniaczy na długo nie pomogła - tuleje do wymiany.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

A jak to teraz sprawdzić jak uszczelniacze założone są? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Olej wycieka pomiędzy walkiem a uszczelniaczem. Ale ze co mam zdjąć uszczelniacz i sprawdzić gdzie dokładnie cieknie bo uszczelniacza nie da się wyjąc bez uszkodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Może  jak zakładałeś nowy to został uszkodzony. u mnie w 90.34 cieknie pomiedzy tuleją a korpusem .a uszczelniacz zakładałeś oryginał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Nie nic nie zostało uszkodzone. A czy to original to nie wiem bo original jest w opakowaniu a to nie było trudno powiedzieć jak się pytałem to niby tak. A rozmiary mierzyłem to się zgadzają. Może to własnie te tuleje jak wyżej piszą forumowicze tylko ciężko jest to znaleźć. A znalazłem to tylko to ale do innych modeli zdajsie  http://agroszyszka.com.pl/pl/searchquery/Tulej+wa%C5%82ka+podno%C5%9Bnika+renault+8514/1/full/5?url=Tulej,wa%C5%82ka,podno%C5%9Bnika,renault,8514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nie otworzysz dopóki nie wejdziesz na stronę CLAASA: http://www.claas.pl/service/aplikacje/ersatzteilkatalog

Wybierasz "język", zaznaczasz "akceptuję" i wciskasz przycisk "Login".

Na następnej stronie (katalogu elektronicznego) wybierasz "ciagniki", nastepnie "produkt", potem "model", itd...


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Nikt za Ciebie nie rozwiąże tak błahych problemów. W życiu trzeba sobie radzić, zaczynając od małych rzeczy. Pokonywanie własnych ograniczeń daje niesamowitą radość i szczęście - do dzieła kolego.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Tak właśnie kolego musisz okreslic jaki model konkretnie masz. Jak juz wejdziesz to wez zakładkę podnośnik  potem podnośnik tył i detekcja, kontrola sił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Ok dzięki już wiem chodzi o te tuleje. Ale te nazwy tych części to śmieszne. Wolnym czasem muszę to rozebrać i wymienić te tuleje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Mnie również czeka wymiana uszczelniacza dolnego wałka podnośnika tyle że w modelu 103.54 i chciałbym uzyskać jakieś wskazówki co po kolei aby go wymienić, czy spuszczać olej że skrzyni, jak najlepiej wydłubać stary uszczelniacz, na co należy uważać itp. czy warto kupić oryginalny  uszczelniacz. Proszę o porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Tak olej trzeba spuścić potem zdejmujesz ramiona odkręcasz osłonę uszczelniacza no i wyciągasz uszczelniacz  ja go wyciągałem dobrym śrubokrętem no i wylazł trochę ciężko szlo ale dałem rady. Śrubokręt wbijałem miedzy obudowę a uszczelniacz tylko uważaj żeby w obudowę nie wbijać. A co do oryginalnego to się nie będę wypowiadać ja chyba brałem zamiennik ale sam już nie pamiętam.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Optimus    71

Ja też biorę się za wymianę tych uszczelniacze w 106.54 mam pyt czy bez ruszenia tego wałka da się wbic tę uszczelniacze czy trzeba go wybijac raz w jedną raz w drugą stronę niektórzy mówią tu nawet o ściąganiu plecaka jakiś praktyk niech się wypowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John23    19

Ja wyimowalem je bez sciagania plecaka troszke ciezko idzie ale musi wyisc wbij dobry srubokret i bierz przez przewage i pujdzie tylko pierw przed tym olej spusc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521

nie trzeba spuszczać oleju ,można spokojnie wymienić uszczelniacze tyle ile  się wyleje to są niewielkie ilości no chyba  że tulejki i wałek rozbity do niemożliwości także uszczelniacz WOM można wymienić bez spuszczania oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

Spuszczałeś olej  ze skrzyni ? Jak z wyjęciem starych i założeniem nowych możesz dać jakieś wskazówki. Gdzie kupiłeś nowe uszczelniacze i jakie czy zamienniki czy oryginały

Edytowano przez reflex52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Optimus    71

Stare wydlubalem srubokretem olej spóźniłem zamienniki 80 zł sztuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reflex52    0

A czy ważne jest którą stroną włożyć uszczelniacze bo wg mnie nie ma to znaczenia. Proszę o szybką odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj