mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

seweryn20    825

Łapiesz za słowa bo argumentów nie masz? Jedno z drugim się wiąże. Jeśli na kiepskiej chłodnicy w silniku szybciej rośnie temp. to z miejsca możesz założyć że gorzej odprowadza ciepło i silnik w ciężkiej robocie MOŻE się przegrzać co nie działo się na starej ale oryginalnej. A takie przypadki na forum znajdziesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 

 

to z miejsca możesz założyć że gorzej odprowadza ciepło i silnik w ciężkiej robocie MOŻE się przegrzać 

No i co  tego że szybko rośnie temperatura, ma szybko doprowadzić do 80 st. i tak trzymać, powinieneś to bardzo dobrze wiedzieć.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ja to wiem doskonale... ale nie w tym rzecz tylko zdolności do odprowadzania ciepła w chłodnicach tanich, kiepskiej jakości. A z tym w nich nie najlepiej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja Ci powiem jak to jest, mają starą chłodnicę i zazwyczaj bez,albo rozwalony termostat, bo mało kto tego pilnuje, kupi taki nową chłodnicę i przy okazji założy termostat, odpali trochę pochodzi, temperatura zaczyna szybko doprowadzać do stanu jaki ma być, a ten już zakłada że pewnie chłodnica do kitu bo w starej tego nie robił i w robocie będzie się przegrzewał, temperatura ma być 80-90 st. i to jest optymalna temperatura dla silnika, i to że szybko urośnie do tej temperatury wcale nie oznacza że ją będzie przekraczał po otwarciu termostatu.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No widzisz ty myślisz na swój sposób pewnie masz w w takich działaniach doświadczenie. A ja ci powiem że tak jak mówisz się zdarza ale nie na skalę na jaką ci się wydaje. 

Choć by prosty przykład jak bardzo się mylisz a chłodnicę wymieniają.... gdy ulegnie uszkodzeniu z powodu losowego zdarzenia czy rozcieknie się a naprawa nieopłacalna.  Zakłada taniochę i zaczynają się cyrki. A na starej było ok. Tez powiesz termostatu nie ma? Nie mierz wszystkich swoją miarą.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No niestety, ale ja mam wszystko tak jak należy w ciągnikach, praktycznie z perfekcyjną dokładnością tego pilnuję i dlatego wiem co mówię. Ja nikomu nie każę kupować części jakiś gównianych, ale nie wciskaj znów kitu że wszystkie zamienniki to szajs, bo ktoś tam gdzies pisał że mu szybko temperatura rosnie jak równie dobrze może pojęcia nie mieć jak to działa i jaka ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cofnij się kilka postów dalej to zauważysz że nie powiedziałem nic takiego a jedynie zasugerowałem że trzeba to wziąć pod uwagę bo były takie sygnały na forum. 

Polecam skupić się na tym co się czyta. Po to inni piszą o swoich doświadczeniach by pomóc lub ostrzec innych. A czytając twoje sugestie nie warto nad nimi rozmyślać nawet chwilki bo dla ciebie wszyscy inni to partacze. A tak nie jest.

Druga sprawa skoro ty masz wszystko perfekt to po co posądzasz wszystkich innych że dziadują? Przypuszczam ze co innego piszesz a co innego robisz. Ale to akurat najmniej ważne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie mówię że wszyscy partacze, ale niestety większość        :)  przypuszczać to ty tylko możesz      :D    za wszelką cenę chcesz widzę postawić na swoim, bo nie skupiasz się jak działa układ chłodzenia tylko co tam ktoś pisał, na forum dużo piszą że się to kupy ani d*py nie trzyma.

 

 

 

Cofnij się kilka postów dalej to zauważysz że nie powiedziałem nic takiego a jedynie zasugerowałem że trzeba to wziąć pod uwagę bo były takie sygnały na forum.

Jak już jesteś na bani, to przynajmniej nie ucz nikogo mądralo forumowa jak ktoś ma czytać, bo to jest nowy temat i nie mam się do czego cofać, chyba że do twoich pierdół powtarzanych post za postem.    

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie interesuje mnie układ chłodzenia bo pytanie w temacie jest całkiem inne.  A  moja odpowiedz na temat chłodnicy brzmi jednoznacznie... niech uważa co kupuje bo jest na rynku szmelc. Proste.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Taki znawca jak ty i go układ chłodzenia nie interesuje, a wie że tańsze chłodnice to szmelc.        :P  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jaka chłodnica do C-360?

 

Czy pytanie jest jasne? Czy jest w nim coś o układzie chłodzeni  Kolega wyraźnie stwierdził że stara chłodnica to złom dla tego wymienia. Więc jakiekolwiek inne rady są zbędne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Człowieku nad czym tu się rozwodzić, są chłodnice produkowane do 60-tki i się taką kupuje, nie wiem w Agromie, w Grene, czy gdzie indziej, ale nie większą niż oryginalna bo inna tam niepotrzebna, czego palisz styki dzisiaj?      :P      :D

Jak kogoś stać wywalić jeszcze raz tyle tylko dlatego żeby sobie wmówić że pewnie nie będzie się grzał,  to jego sprawa.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ja nie palę to ty się mądrzysz. I znów muszę przypomnieć o czym pisałem... o chłodnicach do 60-ki. Są różni producenci, same chłodnice lepsze lub gorsze. 

Na pytanie czy z zetora jest większa i czy pasuje nie odpowiedziałem bo nie wiem. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok, to w takim razie pokaż link która i za jaką cenę jest ta gorsza skoro to wiesz, bo samo napisanie że ma uważać przy kupowaniu, to i przy kupnie skarpetek też trzeba uważać bo mogą nogę obetrzeć.      :P     :)

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Poszukaj tematu na forum a jest na pewno to znajdziesz odpowiedz na wszystkie nurtujące cię pytania. Mi się po prostu  tego wałkować nie chce.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja nic nie mam zamiaru szukać, bo wiem że to są głupie fanaberie dzieci udających rolników, a ty niczym nie możesz poprzeć tezy czym ta lepsza różni się od gorszej oprócz tego że ktoś tam gdzieś pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

A co to już Waryński nie dobry Robert? Nie pędzisz kupić ich chłodnicy?  

 

Sean Gadasz głupoty nie wiem czemu nie przyznajesz racji dla Seweryna20.Słuszne jest to że czym szybciej się nagrzeje tym można powiedzieć że chłodnica jest słabsza  na własnym przykładzie mam z praktykowane.

 

Przez 5 lat miałem chłodnicę Turecką nie było problemów z chłodzeniem ale waż dolny tzw kolanko w czasie upałów był ciepły w rotacyjnej nie było problemów bo temperaturę mierzyłem 82 stopnie  to w bloku jakieś 83.Gorzej jeśli było by 35 stopni i non stop prasowanie nie wiem czy bym nie przegrzał wskaźnik stary mi przekłamywał zawyżał.Przyszedł czas na kapitalkę chłodnica Turecka rozszczelniła mi się podczas płukania bloku.Zebrałem trochę z syfu z płaszcza wodnego tuleje nowe to i chlodnica poszła oryginalna Ostrów Wielkopolski żaden Waryński podrabianiec.Dotrałem te 30 mtg poszedł w rotacyjną  upał łapie za wąż dolny i  był zimny wskaźnik również zmieniony stało między białym a zielonym pompy wody oraz termostatu nie ruszałem.Nie pitol że te nowe chłodnice nie są gorsze bo są mają o połowę krótsze żeberka gorzej odprowadzają ciepło.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A znowu... za to ty jesteś najmądrzejszy na świecie, masz najbardziej dopieszczony sprzęt a wszyscy inni to partacze, dziady i druciarze. Brawo. 

To właśnie potwierdza to o czym wspomniałem wcześniej... twoje przemądrzałe rady nie są warte nawet chwili przemyślenia i mam nadzieję że nikt nad nimi rozmyślał nie będzie. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A co to już Waryński nie dobry Robert? Nie pędzisz kupić ich chłodnicy?  

 

Sean Gadasz głupoty nie wiem czemu nie przyznajesz racji dla Seweryna20.Słuszne jest to że czym szybciej się nagrzeje tym można powiedzieć że chłodnica jest słabsza  na własnym przykładzie mam z praktykowane.

 

Przez 5 lat miałem chłodnicę Turecką nie było problemów z chłodzeniem ale waż dolny tzw kolanko w czasie upałów był ciepły w rotacyjnej nie było problemów bo temperaturę mierzyłem 82 stopnie  to w bloku jakieś 83.Gorzej jeśli było by 35 stopni i non stop prasowanie nie wiem czy bym nie przegrzał wskaźnik stary mi przekłamywał zawyżał.Przyszedł czas na kapitalkę chłodnica Turecka rozszczelniła mi się podczas płukania bloku.Zebrałem trochę z syfu z płaszcza wodnego tuleje nowe to i chlodnica poszła oryginalna Ostrów Wielkopolski żaden Waryński podrabianiec.Dotrałem te 30 mtg upał łapie za wąż dolny i  był zimny wskaźnik również zmieniony stało między białym a zielonym pompy wody oraz termostatu nie ruszałem.Nie pitol że te nowe chłodnice nie są gorsze bo są mają o połowę krótsze żeberka gorzej odprowadzają ciepło.

Następny forumowy "znawca" pier**li od rzeczy nie mając zielonego pojęcia jak działa układ chłodzenia     :lol:

Jak miałeś 82 st. to chyba normalne że i dolny wąż i cała chłodnica była u góry gorąca a na dole razem z wężem dobrze ciepła bo termostat był otwarty i taka temperatura ma być rozumiesz ty to czy też  nie ?  Już ty się nie bój że przy 35 st. na dworze on by się przegrzewał   :D

I co chcesz teraz udowodnić następna mądralo że upał   a ty masz niedogrzany ciągnik, bo na początku zielonego pola jest dopiero 70 st. a ty więcej nie masz jak ze 60 st       :)  Aleś strasznie mądry      :P    Dlatego pisałem na początku że większość ludziom się tylko wydaje że mu się ciągnik przegrzewa i wymyślają niestworzone rzeczy, a w rzeczywistości jest stale niedogrzany,  

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ty zaś swoje. Adi pisze o różnicy temp. w górnej i dolnej części chłodnicy. Na tureckiej różnicy nie było cała gorąca a na wielkopolskiej góra gorąca a dół zimny. Wiesz o czym to świadczy? Że ta druga chłodzi. Czytaj ze zrozumieniem bo ciężko ci to przychodzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No co z tego że chłodzi aż za bardzo, jak nie dogrzewa silnika, czemuś taki ciemny, równie dobrze od Bizona sobie załóż to może nie da przekroczyć 10 st.

Rozumiesz że optymalna temperatura przy której silnik stale powinien pracować to 80-95 st, czyli co jeżeli dobrze chłodzi to trzeba ją cały czas zatykać zasłoną? bo jeżeli nie to do d*py z ciebie znawca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Temperaturę silnika znawco nie reguluje chłodnica tylko termostat. To on zwiększa, zmniejsza lub zamyka całkowicie obieg na chłodnice pomagając rozgrzać jak najszybciej silnik i utrzymać potem optymalną temperaturę. Możesz założyć chłodnicę ze stara, kombajny  czy nawet 10 takich jedna za drugą a i tak nie mają one wpływu utrzymanie właściwej temperatury.  Gorzej jeśli założysz dziada chłodnicę która nie nadąży odprowadzać ciepło jak to może mieć miejsce przy  dziadach jakie niektórzy robią. Fachowcu wspaniały, najmądrzejszy i najpiękniejszy.............


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ta nie nadąży,  chyba w twoim i tobie podobnych fachmajstrów mniemaniu     :lol:   najpierw nich w ogóle dobije i utrzymuje stale te 90 st.  a jak zacznie przekraczać 95 to można się zastanowić czy coś z chłodnicą nie tak, a nie do zielonego pola nawet skazówka nie dojdzie, a ten panikuje jeden z drugim że chyba zacznie się przegrzewać w upale. Oj nie popisaliście się dzisiaj chłopaki       :P     :lol:  

 

Przeczytać zapamiętać i nie ośmieszać się więcej      :P

large_342759279.jpg

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No w twoim mniemaniu przechłodzi... chłodnica.... Brak argumentów trzymających się kupy z twojej strony jest mega zabawny. Czekamy na więcej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5

Jeżeli za mocno chłodzi to znaczy że. termostat zepsuty albo go brak bo nie jest to winą za dużej chłodnicy bo do puki silnik się nie nagrzeje do 90 stopni to chłodnica nie powinna być gorąca tylko ciepła i za to odpowiada termostat który ma określoną temperaturę otwarcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj