mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KrzysiekC    18

Ja kupiłem zwykłą chłodnice coś za ponad 300 zł i już chodzi ponad 8 lat i jak naraze bez problemów. A w zeszłym roku kolega też wymieniał i brał zwykła. Te zwylke chłodnice nie są źle więc nie widzę aż tak dużego problemu w wybraniu. Jeśli masz pieniądze na oryginał to kup ją A jeśli Ci szkoda to kup zwykłą i też posłuży lata .
Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Chodzi mi tylko o to, że nie wiem co będzie lepsze i bardziej opłacalne. Oryginalna za 650 zł czy zamiennik za 400.

 

Ta chłodnica, którą mam teraz jest od początku fabryczna i chodzi już prawie 30 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

kolega ma jakąś chine kupioną bylem  u niego ostatnio akurat nalewał wody wzioł jedno 5 litrowe wiaderko wlał poszedł po drugie i wlał jeszcze z 3 litry i sie więcej nie zmieściło ja byłem w szoku bo u nas wchodzi ponad 10 litrów a pytam sie czy go gotuje czy cos a on mówi ze spoko  nic sie nie dzieje a ciągnik w rotacyjnej chodzi dosyć ciężko także ja już sam nie wiem co kupować :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dobry ten mechanik  tylko te za 400 zł ważą jakieś 6 kg  a Ursusowska 8 kg.Aluminiową? Wiesz co to za szmelc? Nie odprowadza ciepła jak z miedzi po 2 latach się rozleci jak masz doradzać w taki sposób to wgl nie doradzaj.Masz problem kup  chełmnowską za 500 zł lub Ursusowską 600 dostajesz co roku dopłaty to ciężko wyłożyć raz na jakiś czas większa sumę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

 A co ma być nie w porzadku.To farmexpert po 2 jak jesteś nie pewny aukcji to zobacz ile pozytywów ma sprzedawca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

jak lejesz wodę to nie ma co kupować najdroższej, a jak już zainwestujesz tyle w nową to zalej układ płynem, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7841

dziś byłem w sklepie i do c 330 z ostrowską powiedział mi 420 zl i do 60  w podobnych pieniądzach a pytałem się o ursusa to powiedział że niema.a te ostrowskie chłodnice to co jest z nimi nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jakie ostrowskie nie ma ostrowskich jest typ ostrowskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7841

Adi ja napisałem to co mi powiedział w sklepie,domysliłem się że niema naszych już tylko made in PRC LUB TURKE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7841

a bo te sklepy a dokładnie ci co tam sprzedają to czasami  brak słów.chciałem oring 11.2x3 do 330 to sprzedawca zapytał się czy wogóle taki istnieje  w tym ciągniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multi7    1

Za regenerację zapłaciłem 120 zł  wyglądała jak nówka wszystko wyczyszczone i odmalowane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multi7    1

Daj starą chłodnicę do regeneracji taniej wyjdzie , ja tak zrobiłem już z dwoma chłodnicami i jest ok .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie każda chłodnicę da sie z regenerować jak rdzeń jest w środku dziurawy to kaplica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Aluminiowa to nie szajs tylko właściwości materiału. Do taki chłodnic nie wolno stosować wody twardej. Ogólnie nie powinno się stosować takiej wody.

Najlepszym sposobem na utrzymanie czystości układu chłodzenia jest zalanie odpowiednim płynem oraz jego wymiana zgodnie z instrukcją. Jeśli z jakiś powodów nie możemy tego robić to powinno stosować się wodę demineralizowaną inaczej dejonizowana którą można nabyć w każdej elektrociepłowni za parę zł. Jeśli to stanowi problem to przynajmniej zalewać deszczówką.

Oczywiście że najlepsze są miedziane, oryginalnej na pierwszy montaż już nie kupisz więc nie ma co przeżywać i porównywać. Waryński czy Chełmno i zapominasz o problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja kupiłem nową z pierwszeo montażu tylko trzeba wiedzieć gdzie ale szukałem 1,5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Borygo,Petrygo można zakupic nawet tani z marketu lub koncentrat i samemu rozrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

aluminiowa nie odprowadza ciepla tak hehe dobre wszystkie chłodnice samochodowe są aluminiowe coolery tak samo jakoś nie widziałem w audi czy vw miedzianej chłodnicy A dlaczego bo aluminium jest doskonałym przewodnikiem ma tylko ta wadę ze w instalacjach elektrycznych ze się utlenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Ma też tą wadę że nie lub wody morskiej, czytaj słonej a co za tym idzie wody twardej. Dlatego to uważa się że aluminiowe są be:) Wystarczy zalać płynem i go wymieniać.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ty nie porównuj samochodowych do ciągnikowej bo w takim aucie jest lepiej zrobiona a w takim ciqgniku zaraz obudowa sie rozleci.No bo nie odprowadza zauważ że samochód jedzie z pewną prędkościamą pęd powietrza robi swoje plus masz dodatkowy wentylator elektryczny a w ciągniku tego nie masz do tego dodaj prasowanie w upalny dzień.Skoro aluminiowa taka dobra to czemu fabryka dawała miedziana a nie aluminową?

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Jeśli sprzedawca mówi, że coś jest z "pierwszego montażu" to nie znaczy, że taki jest stan rzeczy. Mi udało się do T-25 kupić oryginał rosyjski wał korbowy który leżał u gościa 25 lat w szopie. Gość oczywiście z mojej wioski, ale takie strzały to są jeden na ileś tam.

Druga sprawa jeśli wiesz gdzie faktycznie kupić bebechy które szły na pierwszy montaż to podziel się informacją. Mamy sobie tu pomagać, a nie cwaniaków zgrywać.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj