mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

mafia5855    0

Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    14

No powiem ci że ja miałem oryginalną i to samo bło zakamieniona zardzewiana więc kupiłem nową jak ręką odjoł nie grzeje sie grama nawet w orce zimowej cały czas na zielonym ;)

Proponuje nową kupić a tą zostawić a w razie w założyć i bawić sie z tym żeby to przeczyścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Po czym stwierdzasz, że "grzeje się chłodnica"? Gotuje Ci wodę w chłodnicy, temperatura jest wysoka na wskaźniku? Masz termostat, jest sprawny?

Jeśli jest tak, że to wina chłodnicy to płyny wiele nie pomogą. Co najwyżej możesz układ przepłukać ale jeśli już od spodu chłodnica rdzewieje to będziesz i tak musiał wymienić tym bardziej, zaczniesz czyścić to może wyjdą nieszczelności z powodu tej rdzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Skoro wiesz ze to chłodnica to kup nową i nie zawracaj sobie głowy płynami wkońcu to nie jest duży koszt przecież

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Aluminiowe to syf, tak samo jak miedziowane.

Miedziane cztero-kanalikowe kosztują do 400 zł, natomiast miedziana oryginalna Ursus ponad 600 zł.

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Spróbuj wyczyścić z kwaskiem lub z octem.Nigdy nie kupujcie aluminiowych bo to szajs ciągnik będzie grzał i moment  ona sie rozpadnie.Kupujcie oryginał Ursus waryński lub z Chełmna.Chyba że znajdziecie na I montaż Ostrów Wielkopolski używkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Adi niektórzy się wycwanili i sprzedają nowe chłodnice na których napisane jest - "typ Ostrów Wielkopolski".

Będę w przyszłym tygodniu w sklepie to zrobie zdjęcie :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Trzeba wiedzieć co sie kupuje każda jest typu ostrowskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Udzielam dobrej rady, by układ chłodzenia działał celująco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przy drożnym układzie na oryginalnym wentylatorze jest dobrze na zetorowskim może się nie dogrzewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Od tego jest termostat. Nie mam problemu z niedogrzewaniem mimo że wentylator ma 7 łopatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7841

Panowie nie oszukujmy się te chłodnice co teraz są nawet ta nowa ursusowska to nawet do pięt nie sięgają tym chłodnicom które szły na pierwszy montaż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
multi7    1

Ja chłodnicę od 355 z 71r dałem do warsztatu regeneracji chłodnic , bo była zakamieniona , miała rozlutowane mocowania i lekkie przecieki . Po naprawie majster powiedział że mam ją zrobioną jak orginał z lat 70 i 80 . Tych nowych chłodnic nie chwalił , mówił że często się psują bo są zrobione z cieńszego materiału i szybciej mają przecieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Zamierzam kupić nową chłodnicę do Ursusa C-360, ale nie wiem jaką wybrać.

Oryginalna kosztuje około 650 zł, a mechanik doradza nieoryginalną za 400 zł, bo mówi, że niczym się nie różni i nie warto przepłacać. Jaką chłodnicę mam wybrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    21

Wg mnie warto kupić oryginał. Jest droższa, ale chłodnicę kupujesz raz na kilkanaście lat :) Poza tym jest na pewno lepiej wykonana i dłużej Ci posłuży :)57721b7ac2587.png

Edytowano przez pawel94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RagnarPL    0

Czytałem o tym. Zastanawia mnie tylko czemu mechanik mówi, że niczym się nie różni, ani ilością płytek, ani ilością kanałów.

Jakie mogą być widoczne wady używania zamiennika oprócz oczywiście zmniejszonej wytrzymałości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj