mafia5855

Chłodnica Ursus C-360

Polecane posty

jacus    3007

co do warynskiego to moge z wlasnego doswiadczenia polecic- talerze,trzymaki i noze do kosiarki rotacyjnej- co do reszty to sie nie wypowiadam.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

W naszej okolicy wszyscy jeżdżą na ich przewodach od chłodnicy i zapomnieli co to znaczy wymieniać co dwa sezony.

Zresztą tak samo z pompami wody.

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przewody chłodnicze jak w najlepszym porządku 2 lata mam założone nic się nie dzieje jedynie to znaczek wyblakł nieco polecam,wałek II stopnia w porządku, co do reszty to nie ma szału to samo co można kupić indyjskiego chińskiego pochodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Co do reszty czyli tych kilkuset czy kilku tysięcy produktów poza tymi trzema co wymieniłeś?

Skończ Waść wreszcie, proszę Cię.

Ja osobiście oprócz tego co wymieniłem mam kilka produktów z ich stajni i też nie mam problemów, ale trzymam się w tym wątku produktów okołotematycznych.

Tak jak wyżej napisano, przestań z tymi swoimi herezjami bo już mam dosyc Ciebie czytać.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    82

Można poszukać po necie jak nam czas pozwala i coś na zapas z dawnej produkcji  w fajnych pieniądzach wyrwać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Adi mogę ci wysłać wiele zdjęć produktów Waryńskiego czy ich oryginałów. Od bagnetów, noży, talerzy ,pomp wody głowic zestawów naprawczych tarcz pomp hydraulicznych  uszczelek , cięgieł wieszaków itd itd . Mam nawet ich chłodnice i dzieki Bogu ich miedziana a nie te "miedziowane gówna Indyjskie" Wiele osób wypowiada się na tema ich pomp wody , że maja oryginał co w efekcie wychodzi , że to nie ich produkt. Proszę cię daj już na luz bo to nudne się robi i męczące. Ciagle i ta sama płyta. Nie będe wspominał juz o tym że są takie osoby co piszą bzdury nie mając styczności z ich produktami. fotografie instalacji też mam ci wysłać że nic sie  z nimi nie dzieje? Mam w 330 360 i 1204:) Silnik w 330 jest wyremontowany na ich oryginałach sprzegło również w końcu kupiłem nowe kompletne i z ich oferty i zobacz dwa lata chodzi bez problemu. Fabryczne już skończyło swój żywot.  A i zapominałem tarcza I i II stopnia nie wyłupała mi się hehe. Ale co zrobić jak ktoś się bierze za remont nie mając pojęcia, a uważając sie za fachowca. Instrukcja napraw była dodawana do każdego ciągnika wraz z katalogiem      

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W każdym razie tak o Waryńskim czytam i oni tego wszystkiego nie robią, przynajmniej kilkanaście zakładów robi dla nich produkty z napisem Ursus czy Waryński.

Ja akurat jak ktoś wspomniał z dystansem podchodzę do producentów różnych części i mimo że waryńskiego kupiłem tylko kule i to z przypadku to są do bani.

Żeby się, nie okazało że jest to taka firma jak granit która w ogóle nic nie produkuje. Na razie zbiera klientów niby dobra jakością a potem polecą w taniochę sprzedając za te same pieniądze. Trzeba po prostu ich poczynania obserwować i wymieniać się opiniami na temat ich części.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Dziadek pracował w ZM Ursus za czasów świetności i z nim rozmawiałem kiedyś o producji - na pierwszy montaż dziesiątki producentów robiło części.

Od wielkich zakładów poprzez małe warsztaty.

Jedni robili śrubki inni pompy inni wały, a jeszcze inni koła pasowe itd.

Opowiadał też jak to podczas likwidacji zakładów co niektórzy na pamiątkę zabierali rysunki techniczne, wzorce i inne tego typu pamiątki :-)

Magia! :)

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

No tak nic nie można powiedzieć bo rzekomo histeryzuje mi chodzi spasowanie i nic więcej.Do twojej wiadomości katalog części i instrukcja napraw była dawana nie do każdego jak nie wiesz dokładnie to nie wprowadzaj w błąd.Gratisy były dawane do 1975 1976 roku a instrukcje napraw miały głównie POMy.Nigdy nie powiedziałem że jestem fachowcem i nigdy tak nie powiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Musisz się nauczyć czytać ze zrozumieniem zanim zaczniesz dalsze dyskusje. 

To chyba tyle w temacie Twoich "eksperckich" porad. 

Bez odbioru. 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kuźwa - Jak to dobrze że ja nie mam 60-tki i nie muszę do niej chłodnicy kupować , bo czytając te Wasze porady to normalnie w depresję można popaść . :blink: :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he słuszna uwaga. Łomot i wibrację w tym ciągniku na pewno nie sprzyjają prawidłowej pracy szarych komórek  :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

W naszej okolicy wszyscy jeżdżą na ich przewodach od chłodnicy i zapomnieli co to znaczy wymieniać co dwa sezony.

Zresztą tak samo z pompami wody.

 

mam lepszą alternatywę dla przewodów, w tym roku natrafiłem na silikony szukając przewodu do renault, koszt śmieszny a wytrzyma zapewne o wiele więcej niż guma, nawet ta w oplocie  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

He he słuszna uwaga. Łomot i wibrację w tym ciągniku na pewno nie sprzyjają prawidłowej pracy szarych komórek  :)

 

Dobre stopery w uszy, poduszka pod tyłek i robi się w miarę przyzwoicie.... :D heheheh

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek242    0

Przestaje jeździć, bo przejadę kawałek i od razu dymi się spod maski, jestem strasznie wściekły, że muszę kupić nową chłodnicę, bo pewnie nie ma szans by ją uratować? Jak macie jakieś pomysły, to pomóżcie.. ale w razie w, pytam,  czy ktoś miał do czynienia z tą firmą:  http://oeindustry.com/pl/oferta/chlodzenie-hydrauliki-pojazdowej/920-chlodnica-koparki  ? Albo chociaż jakaś rada gdzie tanio, można zakupić dobry sprzęt? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj