dzony9203

Prośba o pomoc w zidentyfikowaniu przyczepy / wózka jednoosiowego

Polecane posty

dzony9203    2

Witam, jestem w posiadaniu starego wózka. 

Po kilku(nastu) latach w końcu planuję przywrócić go do normalnego stanu (podłoga, burty, światła i wywrot - reszta w miarę ok).

 

Chciałbym go odnowić na wzór oryginału ale nigdzie niema tabliczki znamionowej.

Dla ułatwienia dodam że tylna klapa otwierała się do góry.

 

W załączeniu zdjęcia - może ktoś rozpozna.

Dla mnie to jakiś autosan ale tu moje pomysły się kończą.

 

Pozdrawiam :D

post-154254-0-04282900-1486293466_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Konstrukcja podwozia podobna do sanok w tym kierunku bym szukał. Tyle że ogólnie mi to wygląda na obciętą dwuosiówke.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Tylną klapą bym się nie sugerował, bo to jest prawdopodobnie przeróbka przyczepy dwuosiowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może ktoś miał problemy z cofaniem i zrobił z dwu osiowej jedno osiową? Bo to tak wygląda, nawet burta jakby ucieta. Zrób fotkę z przodu będzie łatwiej określić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

to d46, a raczej część tej przyczepy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Dzięki za udział w dyskusji.

W wolniejszej chwili zrobię zdjęcia z przodu.

Z drugiej strony jeśli to rzeczywiście dwuosiowa, to komuś chciało się bawić z przerabianiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Dodaj także zdjęcie z widoczną ramą. Sam sprawdź, czy zakończenia ramy są oryginalne, czy noszą jakieś ślady cięcia. (nierówności, widoczne nieoryginalne spawy, inna farba)

Jeśli to wywrotka dodaj zdjęcie z widocznym siłownikiem, jego mocowaniem, albo z podniesioną skrzynią.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0508    11

Tak na to patrzę i widzę tył przyczepy typu d46. To jakaś przeróbka ze zwykłej przyczepy dwuosiowej. Nie może, ale raczej na pewno.


 

Edytowano przez wojtek0508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Wielkie dzięki za pomoc w identyfikacji :)

Zdjęcia na pewno wrzucę, na wiosnę będę chciał ją zrobić.

Na pierwszy rzut opony i dętki - i tu pytanie standardowo jakie tu szły koła balonówki w sensie jaki to rozmiar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Dzięki za odpowiedź.
A czemu nie warto zostać przy zwykłych balonowkach?
Pytam z ciekawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1142

10 calowe są niskie i szerokie, przez co szybko się grzeją i strzelają przy dużym obciążeniu i prędkości, lepsze są 11.5 ale cena też wyższa

najczęstszą przyczyną braku powietrza jest uszkodzona dętka, w oponach TL eliminujemy najsłabszy element


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Pytania zasadnicze:

Czym będziesz to ciągał? (prędkość max i średnia prędkość przejazdowa)

Jaka przewidziana jest obciążalność przyczepy? (średnia waga ładunków) Masz tendencję do przeładowywania zestawu?

Gdzie będzie wykorzystywana? (pole, łąka, asfalt - w domyśle trasa i promień od "komina") Teren miękki, grząski, czy przeważnie utwardzony i suchy?

Do czego będzie wykorzystywana? (płyty betonowe, żwir, piach, drewno, siano, słoma, itd...)

 

Żeby unieruchomić pojazd na oponach TL wystarczy przebić oponę, czyli najsłabszy punkt koła.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Ok rozumiem, te z pierwszego linka którego podałeś wyglądają dobrze ;)

 

Targać to będę najczęściej c-330 ze względu na małe gabaryty lub okazyjnie belarusem 920 po terenie mieszanym jak to na wsi (dojazd na pole asfaltem dalej polnymi).

Najczęściej będzie używana do wożenia drewna na jesień i zboża w żniwa, w pozostałym okresie raczej nie będzie używana intensywnie.

 

Tyle jednak, że wolałbym pozostać przy oponach dętkowych.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

i takie pozostaw  to sprawdzona jakość i dobre na pola i drogi gruntowe ,przeładowac jej nie jestes w stanie ,fakt do nieba daleko ,ale do 3t spokojnie wytrzymaja ,co do bezdętkowych to te z linka izydora to na pewno lepsze nie sa ,nośność  w zależności od producenta   a uzywana swoje juz i tak przeszła zwłaszcza C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    2

Ok, tak myślałem. Ale jeszcze jedno pytanie, zostawic ten sam rozmiar co są czy dawać większe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Tylko że  taka opona  kosztuje  ze  400 zł  plus  dętka  z  50 zł .

Za  gumy na  jedno koło  kupisz  2  kompletne  koła  z  felgą , mam  takie na  lawetce  do  słomy i nie mam  zastrzeżeń .


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jakoś  ciężko mi uwierzyć  w jakość  tej opony - za ta  cenę .

Niby Stomil  , ale ta  cena ...

kiedys kupiłem  do karuzeli  na  bazarze, jakąs opone  nieznanej  firmy  - to nawet  godziny nie  wytrzymała i zlazła  z  felgi na łące , zero  drutów  w  zbrojeniu  - tylko  kilka nitek 

Fakt  że  była  tania 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Kilka  lat temu  jak  chciałem  skompletować  do  tej  lawetki na  bele  co  wspominałem - to uznałem że  wyjdzie mi  2  x taniej kupic  używane  na  felgach po  200zł /sztuka  .

Pewnie pytałem niewłaściwych ludzi , niewłaściwe  sklepy  lub potaniały opony ...

Skoro różnicy w  cenie  nie ma  - to może  i  te  balonówki lepsze 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

nigdy nie wiesz co kupisz ,producenci znani ,a własciwie ich logo ,wiec raczej dobre ,ja mam w jedenej przyczepie mitas  5 lat i nic sie nie dzieje w 60tce 14.9/28 od ok 10lat i też nic ,zaczynają lekko kruszec ,choć mam do nich akurat  zastrzeżenie, te które ja mam balon maja mniejszy choc wymiar mówi co innego 

opony fakt potaniały ,nawet sporo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pacio
      Witam,
      Jestem zainteresowany tą przyczepą. Zauważyłem ze nie ma obrotnicy , dyszel idzie bezpośrednio do osi.
      Czy to jest jakaś wada , jak to się ma w praktyce ?
      Link do ogłoszenia:
      https://www.olx.pl/oferta/przyczepa-ruska-wywrotka-CID757-IDybBtt.html#29c7c012de;promoted
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez Mariusz998
      Witam,
      Czy ktoś posiada przyczepę hakową.
      Zastanawiam się nad zakupem.
      Chciałbym poznać opinię na temat tego typu przyczep.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    • Przez gadzet
      Mam na zbyciu części do przyczepy KRONE HSD 5002T. Jak by ktoś potrzebował.
    • Przez przemek111447
      Witam.Szukam oferty na nowa przyczepe 8 T( 2 sztuki) rozwazam kazda opcje firmowa...ktora waszym zadniem jest dobrym wyborem??Transport głownie zboża..opony nie regenerowane 385/55 r22 hm metal tech DB podobaja mi sie ale maja dosc wysoko osadzona skrzynie..w gre wchodzi pronar oraz auto tech
    • Przez Damian54
      Witam. 
      Mam problem z hamulcami w przyczepie (hamulce dwuobwodowe). Gdy podepne ciągnik (MF 6150) hamulce w przyczepie się blokują ale gdy nadepne pedał hamulca hamulce w przyczepie puszczają. Jaka jest przyczyna tego zjawiska i jak to naprawić? Z góry dziękuję za odpowiedź 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj