Adam16482

Problem z ogrzewaniem w zetorze 7745

Polecane posty

Gość   
Gość

Możesz połączyć . Zaślepienie chyba też nie wpłynie na obieg , bo przecież zmykając ogrzewanie też przerywasz obwód , a nic się nie dzieje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Dzięki już połączyłem , a jaki dać zawór bo u mnie niema żadnego jak macie u siebie zrobione? Myślałem jakoś  podpasować 1/2 cala kulowy , zostało dla hydraulika jak robił centralne czy są jakieś gotowe, że tylko wąż zakładam opaskę i gotowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To już zależy od Twojej inwencji twórczej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ubiegłym tygodniu spuściłem cała wodę z układu tj silnik, chłodnica i resztki z nagrzewnicy. Później zalałem płynem i .... przestało grzać. Czytam  wasze posty i może trzeba ja dodatkowo odpowietrzyć. Przewód doprowadzający płyt na górę (przy zbiorniku) jest tylko ciepły przy silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

nie trzeba odpowietrzać.

nie chcesz sprzedać tego zetora? jakoś sporo problemów z nim masz.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

powiesz ile dałeś? masz jakąś fotkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

bardzo dobrze wygląda. zdradzisz cenę ? rok 90?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

może słabo grzać, bo go dobrze nie rozgrzałeś. nadmuchy trzeba włączyć żeby ciepło lepiej szło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

A suwakia od ciepło-zimno nic nie robiłeś bo mógł zaciąć się zawór przy nagrzewnicy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mi z opaski kapało i dwa razy wyciągałam, a nagrzewnice można normalnie wyciągnąć i pod wodą sprawdzić a najlepiej odpowietrzyć jak termostat się już włączy. A może wężyk jak wymieniałeś ten zawór od regulacji... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj