KacperMaksalon

Przelotowy wydech Belarus 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Musi szukać też nie powiem co jest grane.  Krótko po zgaszeniu płyn może odparować. Kondona na rurę i jeśli pokaże się woda to wina silnika. Zdjąć kolektor wydechowy i przy zapalaniu karton będzie wiedział który cylinder. Debatując i zgadując na necie ani ja ani ty nie dojdziemy do żadnych konkretnych wniosków. 

Sam płyn pozna też po smaku trudno jęzor wyszoruje na ścianie  :)

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

I własnie  wtedy  zdąży odparować  w  cylindrze  :P

Ciekawe gdzie? :P

Musi szukać też nie powiem co jest grane.  Krótko po zgaszeniu płyn może odparować. Kondona na rurę i jeśli pokaże się woda to wina silnika. Zdjąć kolektor wydechowy i przy zapalaniu karton będzie wiedział który cylinder. Debatując i zgadując na necie ani ja ani ty nie dojdziemy do żadnych konkretnych wniosków. 

Sam płyn pozna też po smaku trudno jęzor wyszoruje na ścianie  :)

Lepiej żeby nie próbował bo jeszcze mu posmakuje heheeh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he ja się swojego czasu zatrułem borygo.  Nie na własne życzenie problem był z samochodem kilka razy dmuchnąłem w węża mokrego od płynu.  Przesrane nie wiadomo co się dzieje. Serce wali jak młot, mdli, słabo, ledwo przez plac na kolanach do domu doszedłem. Nie polecam  jak już ktoś chce niech sobie kupi flaszkę :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Czym się zatrułeś tym się lecz  :D stara dobra zasada.

A dowód mam namacalny w sąsiedniej wiosce menele waliły metanol , a przeżyli tylko Ci co po metanolu poprawili etanolem

Edytowano przez slawek80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ciekawe gdzie? :P

 

Co  gdzie? jak  tłok i cylinder  gorący  - to  zwyczjnie odparuje  kropla płynu, nie mówimy  tu ze  nacieknie  tam  tego  wiadro.

Czego tu nie  rozumiesz???


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie ale w tym problem ze nie ubywa ani grama petrygo zbiorniczek wyrównawczy dalej ten sam poziom (zaznaczyłem sobie markerem) a w chłodnicy pod korek

olej tez moge wykluczyć bo nic nie ubywa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zawsze coś odparuje na ciepłym tłoku nawet jeśli jest cylinder zamknięty zaworami  aż nasyci się oparami powietrze. Normalne zjawisko. Skropli się na ściankach gdy silnik wychłodnie. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

panowie ale w tym problem ze nie ubywa ani grama petrygo zbiorniczek wyrównawczy dalej ten sam poziom (zaznaczyłem sobie markerem) a w chłodnicy pod korek

olej tez moge wykluczyć bo nic nie ubywa 

I wszystkie teorie trafił szlak  :D

Zawsze coś odparuje na ciepłym tłoku nawet jeśli jest cylinder zamknięty zaworami  aż nasyci się oparami powietrze. Normalne zjawisko. Skropli się na ściankach gdy silnik wychłodnie. 

Ale właśnie wtedy powinien puścić tego białego dymka zanim to się skropli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To tylko jeden ruch tłoka może być niezauważalne. Niech kolega szuka coś musi być. Pierwsze sprawdzić przy zatkanym kominie a nawet odkręcić rurę dla pewności. Jeśli walnie to silnik. I szukanie dalej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Jeśli to żaden z płynów i występuje to po pół godziny to nie ma mowy o deszczu , więc obstawiam ten "punkt rosy" . może rura w środku jest prawie bez sadzy i to co się skropli nie ma się w co wchłonąć wiec wywala przy odpaleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze przed założeniem tej kwasówki miałem okazję odpalić ciągnik dwa może trzy razy w odstępie 1 godziny po nagrzaniu go bez tłumika i rury samo kolano wychodzące z turbo i problem w tym że gdy by się coś w tej turbinie zbierało to szyba przednia byłaby cała czarna
Przykładalem też rękę przy odpaleniu do wylotu przy turbo i ręką była czysta tylko trochę okopcona od sadzy więc teraz nie wiadomo co i jak
Fakt rura jest dość nowa bo zakupiona może 3 tygodnie temu więc może nie ma w niej jeszcze tyle sadzy
Panowie to jest coś takiego
To jest to
post-193008-0-18837200-1485200263_thumb.jpg

Edytowano przez KacperMaksalon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Przekręć kolankiem lekko w bok i problem czarnej maski zniknie. Jak nie ubywa płynu i oleju, to nie szukaj problemu na siłę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Sprawdz filter. Może masz wode w ON. Niektorym w samochodzie tez leci woda jak jest LPG


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Raczej Polskie realia paliw :) jak wytłumaczysz zamarzniecie filtrow przy -10? We dwóch ciągnikach(nie moich). Zimą jest też większa wilgotnosc powietrza.
Są też takie powody :
Szron w środku tłumika
Wiosną już nie będzię takiego zjawiska.


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie zamarzanie paliwa a wytrącanie się parafiny to jedno. 

Wilgotność powietrza w zimie się zmienia w zależności od wahań temp. dzień/noc i wcale nie musi być duża.

Szron w tłumiku... skąd?  Nagle w jednym ciągniku w Polsce?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

szron nie powstaje w 15min

ja mam inną teorie ,jaka jest grubość ścianki w tej rurze? jeśli jest cienka  to i szybko stygnąc poddaje sie zmianą tep . bez osadów sadzy ,teoretycznie może się skraplać,ale sam nie wierze w to co pisze  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pany jeszcze jedno pytanie ;-)
Czy serwis nie dowali się o to że jest założony przelot? Chodzi mi o to żeby nie stracić gwarancji czy cos w podobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mogą. Do czego chcą.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Otóż panowie mam taki problem silnik w mtz tej zimy zrobiny a olejenie jest słabsze jak przed remontem nawet nie spadało. Gdy silnik jest zimny to jest 4atm ale gdy się nagrzeje do 80-90°C to spada poniżej 1atm a prawie i na zero. Filtr mam stary odśrodkowy bąk pompe oleju mam nową wał jest nominalny tyle że po szlifie i czy to możę aż tak wpływać na to ciśnienie oleju?
      Kolejna rzecz to gdy się nagrzejo to nie da rady odpalić, gdy trochę postoji to odpali. Na zimnym silniku nie ma tego problemu. Czy to wina rozrusznika, akumulatorów czy z silnikiem coś się dzieje
      I ostatnie to turbina pluje olejem to już druga, turbina jest białoruska. Pierwsza pluła oddałem na gwarancję, ledwo uznali ale jest dali drugą która chyba też pluje. I czy one wszystkie takie dobre są?
      Jeszcze muszę sprawdzić czy z filtra powietrza nie ciągnie oleju. 
      Dzięki za pomoc
    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam chęć zmienić w moim c-355M tłumik z płaskiego na jakiś który ładnie brzmi . Myślałem nad założeniem krótkiego z mocowaniem pionowym od c-385. Gdybym ściął flansze od mocowania to czy dało by się nałożyć go na kolanko czy trzeba będzie rzeźbić (jest opcja dorobienia i dospawania flanszy do kolanka) . Może macie takie modyfikacje albo doradzicie jakieś ładnie brzmiące tłumiczki bez niepotrzebnej rzeźby 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam wszystkich. Jak w temacie szukam i szukam książki z insukcją napraw do ZETORA 10145 turbo. Znalazłem książkę do URSUSa 1014 ale nie jestem pewny czy to bliźniaczy model. Proszę o pomoc
    • Przez michalc123
      Witam, szukam z jakim momentem trzeba dokręcić głowice w 2140 turbo oraz kolejność dokręcania.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam wszystkich na forum. chcial bym sie dowiedziec od posiadaczy i tych ktozy posiadali taki ciagnik o tym modelu jaki jest tam montowany silnik ??? jego wady zalety jak skrzynia biegow czy w kabinie jest cicho itd
      i czy warto tali cignik kupic jest z rocznika 90
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj